Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.
Moderator: Moderators
Re: Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
-
siger
Zeer verontrustend. Dat kathedralen omgevormd worden tot moskeeën lijkt me geen probleem, maar gebed als straatterreur doet me walgen, zelfs als het me niet meer verrast.
Gezellig in Bangladesh!
Dit zou Nederland een stuk gezelliger maken.
Een 14-jarig meisje, een verkrachtingsslachtoffer, met een zweep doodslaan.
Als je het mij zou vragen, volgens mij waren de moordenaars gematigde moslims.
Dit zou Nederland een stuk gezelliger maken.
Een 14-jarig meisje, een verkrachtingsslachtoffer, met een zweep doodslaan.
Als je het mij zou vragen, volgens mij waren de moordenaars gematigde moslims.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Een oproep van moslimnederland.
Nou ja, dat is een beetje overdreven.
Het is forummoslimnederland
ontdekislam
Bah!
Wat vreselijk ongezellig!
Hou het nog een paar jaar uit met de moslims hier, dan kan ik nog snel mijn
studie afmaken.
studie afmaken.
Is er behalve de topicbump nog een diepere moslimgedachte?iSoK schreef:Hou het nog een paar jaar uit met de moslims hier, dan kan ik nog snel mijn
studie afmaken.
Nederland zou een stuk gezelliger zijn zonder deze studentenvereniging.
Na 2 minuten Video 1 heb ik afgehaakt.
Wat moeten de in Nederland wonende, nederlands sprekende en in Nederland studerende moslims met deze gevaarlijke en godsdienstwaanzinnige moslimvreemdeling?
In ieder geval bewonderen de moslimstudenten deze mafkees want ze kunnen niet genoeg van die moslimidioot krijgen.
Na 2 minuten Video 1 heb ik afgehaakt.
Wat moeten de in Nederland wonende, nederlands sprekende en in Nederland studerende moslims met deze gevaarlijke en godsdienstwaanzinnige moslimvreemdeling?
In ieder geval bewonderen de moslimstudenten deze mafkees want ze kunnen niet genoeg van die moslimidioot krijgen.
Ik moet toegeven.
Ik heb gezellig meegeluisterd.
Gelukkig kon ik de vertaling meelezen.
Ik heb gezellig meegeluisterd.
Gelukkig kon ik de vertaling meelezen.
Hebben jullie dat nu ook?
Ik krijg altijd een gevoel van vervreemding als ik dergelijke beelden zie en gesprekken hoor. En ook als ik door de grote steden loop. Op internationale vliegvelden, waar ik nogal eens kom, lopen ook van van de eilandjes rond. Tussen de Aziatische meiden in super mini, de maatpakken en casual geklede mensen lopen eilandjes van vrouwen in zwarte boerka's, waar je alleen de ogen ziet doorschemeren. En een enkele baardman in witte jurk.
Een uiterlijk en kleding, die mij volkomen vreemd is, die mij zeer onnatuurlijk voorkomt in West-Europa.
Een gegoochel met Arabische woorden op een site als O.I.
Het lijkt allemaal van een andere tijd en andere wereld. Of je naar aan andere planeet bent gereisd. Het hoort allemaal zo niet bij je. En ik kan me onmogelijk in de psyche inleven van dergelijke personen.
Ik krijg altijd een gevoel van vervreemding als ik dergelijke beelden zie en gesprekken hoor. En ook als ik door de grote steden loop. Op internationale vliegvelden, waar ik nogal eens kom, lopen ook van van de eilandjes rond. Tussen de Aziatische meiden in super mini, de maatpakken en casual geklede mensen lopen eilandjes van vrouwen in zwarte boerka's, waar je alleen de ogen ziet doorschemeren. En een enkele baardman in witte jurk.
Een uiterlijk en kleding, die mij volkomen vreemd is, die mij zeer onnatuurlijk voorkomt in West-Europa.
Een gegoochel met Arabische woorden op een site als O.I.
Het lijkt allemaal van een andere tijd en andere wereld. Of je naar aan andere planeet bent gereisd. Het hoort allemaal zo niet bij je. En ik kan me onmogelijk in de psyche inleven van dergelijke personen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Als er geen moslims zijn dan zal wel een andere groep de zondebok worden. Nederland zou gezelliger zijn als mensen leren samen te leven en dat gaat niet door de andere het licht niet te gunnen.
Ik heb dit opgezocht en doorgelezen.caprys schreef:Als er geen moslims zijn dan zal wel een andere groep de zondebok worden.
Nu heb ik de behoefte aan een door Caprys aangeleverd lijstje waarmee zij haar stelling onderbouwd.
Maar de stelling Nederland zou gezelliger zijn zonder islam. blijft daarmee nog rotsvast overeind staan.Nederland zou gezelliger zijn als mensen leren samen te leven en dat gaat niet door de andere het licht niet te gunnen.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Nederland zou een stuk gezelliger zijn als we niet willekeurige bevolkingsgroepen zouden stigmatiseren.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Ik snap dat willekeurig niet zo.The Prophet schreef:Nederland zou een stuk gezelliger zijn als we niet willekeurige bevolkingsgroepen zouden stigmatiseren.
En dat van stigmatiseren is m.i. ook maar in de wilde weg popipraat.
Misschien kan je een poging wagen om een betere one-liner neer te zetten.
- Doppelgänger
- Bevlogen
"De wereld zou een stuk gezelliger zijn zonder religie" is dan misschien een betere uitsmijter?
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken