Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Ja
55
52%
Nee
29
27%
Weet niet
11
10%
Geen mening
5
5%
Schande, je mag daar niet over nadenken.
6
6%

Totaal aantal stemmen: 106

Ongeloveloos
Banned

Re: Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Bericht door Ongeloveloos »

Jagang schreef:
abdul azim schreef:ik heb net als oem imran is mijn stem nee. er is niks mis met de moslims in nederland. het zijn hele leuke mensen. ik ben 2 jaar geleden bekeerd tot de islam en ben in een warm bad terecht gekomen. dus daarom deel ik jullie mening niet
De kikker in de pan merkt niet dat ie gekookt wordt, zolang de temperatuur maar langzaam stijgt.

Nou breng je me op een idee Jagang :twisted:
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
abdul azim

Bericht door abdul azim »

als ik de koran volg zal ik niet koken geloof me

Nou breng je me op een idee Jagang :twisted:[/quote]
Theoloog

Bericht door Theoloog »

abdul azim schreef:beste jim er is geen kritiek te leveren op de koran en sunnah.
Er is hier een uitgebreid topic over fouten in de koran (gewoon feitelijke onjuistheden), en we zouden hetzelfde kunnen doen voor de overleveringen van Mohammed, want daar staan ook nogal wat rare en ronduit beschamende zaken in.
Jinny

Bericht door Jinny »

Oem-Imran schreef:
Jim schreef:
abdul azim schreef:beste jim er is geen kritiek te leveren op de koran en sunnah. dat heeft te maken met de naturlijke aanleg
van de mens.
Geen kritiek op de koran?
Kom nou.......

nee geen kritiek nee,want de koran is een volmaakt boek.
Ik he heel stiekem de neiging om jou niet serieus te nemen.
Iemand met zulke fundamentalistische ideeën verpakt in schijnheilige wellevendheid wordt ik een beetje ziekjes.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Oem-Imran schreef:nee geen kritiek nee,want de koran is een volmaakt boek.
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Ik vind het een slecht geschreven en dodelijk saai boek.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

abdul azim schreef:beste mensen de zuster en ik volgen de koran. om dat elk mens met een fitrah:de natuurlijke aanleg van de mens waar geboren word. en dat strookt met de islam heel logisch eigelijk
Zou je dit nog een keer kunnen typen? Ik ben er de persoon niet naar om te zeuren over typefouten e.d., maar dit is onbegrijpelijk.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

abdul azim schreef:beste mensen de zuster en ik volgen de koran. om dat elk mens met een fitrah:de natuurlijke aanleg van de mens waar geboren word. en dat strookt met de islam heel logisch eigelijk

Nou, dan ben ik waarschijnlijk een rare, want ik heb van nature nog nooit de behoefte gehad dieven de handen af te hakken, zelf zweepslagen te moeten onderaan en uitdelen. Noch ben ik ooit een baby tegengekomen die in de luier al blijk gaf van dit soort toekomstwensen. Toen ik tiener was is het nooit mijn innigste wens geweest mijn toekomstige echtgenoot nog eens te mogen delen met drie anderen en helemaal euforisch worden bij het idee dat die alle slavinnen er nog eens bij pakte.

Maar zoals ik al zei: “Ik ben waarschijnlijk een rare.”
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Marinus schreef:Zou je dit nog een keer kunnen typen? Ik ben er de persoon niet naar om te zeuren over typefouten e.d., maar dit is onbegrijpelijk.
Of ie het nou wel of niet nog een keer typt, het blijft lariekoek.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

IK heb NEE gestemd. Ik vind het niet gezellig voor hoer uitgemaakt te worden als ik niet reageer op avances. En nee ik vind het niet meer gezellig in het zwembad, waar ik ieder moment onzedelijk betast kan worden als ik wil gaan zwemmen. En nee, ik vind het niet gezellig om naar ordinair met elkaar of in hun mobieltje tetterende moslima's met een vrome hoofddoek op moet luisteren in de trein.

En nee, ik vind het niet gezellig als ik als kaffir bij de marokkaanse bakker een veelvoud van normaal moet betalen voor een brood. En nee, ik vind het niet gezellig als mijn zoon aangehouden wordt op straat met de eis zijn fiets in te leveren. En nee, ik vind het niet gezellig als ik 's avonds nog even wat in de snackbar wil halen en ik moet me een weg banen door een groep opgeschoten jongens.

Wel balen dat ik maar één keer NEE mag stemmen.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Volgens mij heb je dan verkeerd gestemd. :shock:

Groet

kiks
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

whaaaahaaa. Ik schreef het verkeerd, maar heb wel ja gestemd. Ik post nooit meer iets als ik net uit bad kom.
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

maartje schreef:IK heb NEE gestemd. Ik vind het niet gezellig voor hoer uitgemaakt te worden als ik niet reageer op avances. En nee ik vind het niet meer gezellig in het zwembad, waar ik ieder moment onzedelijk betast kan worden als ik wil gaan zwemmen. En nee, ik vind het niet gezellig om naar ordinair met elkaar of in hun mobieltje tetterende moslima's met een vrome hoofddoek op moet luisteren in de trein.

En nee, ik vind het niet gezellig als ik als kaffir bij de marokkaanse bakker een veelvoud van normaal moet betalen voor een brood. En nee, ik vind het niet gezellig als mijn zoon aangehouden wordt op straat met de eis zijn fiets in te leveren. En nee, ik vind het niet gezellig als ik 's avonds nog even wat in de snackbar wil halen en ik moet me een weg banen door een groep opgeschoten jongens.

jij bent rijp voor psychiater.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Oem-Imran schreef:
maartje schreef:IK heb NEE gestemd. Ik vind het niet gezellig voor hoer uitgemaakt te worden als ik niet reageer op avances. En nee ik vind het niet meer gezellig in het zwembad, waar ik ieder moment onzedelijk betast kan worden als ik wil gaan zwemmen. En nee, ik vind het niet gezellig om naar ordinair met elkaar of in hun mobieltje tetterende moslima's met een vrome hoofddoek op moet luisteren in de trein.

jij bent rijp voor psychiater.

Lieve Oem, denk ik dat ik verzonnen heb, of zelfs maar uit tweede hand heb? Lieve meid, het behoort tot mijn dagelijkse realiteit. Ik zou willen dat ik opgenomen moest worden vanwege waanbeelden.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

maartje schreef:het behoort tot mijn dagelijkse realiteit.
Het is niet alleen jouw realiteit, en het wordt eerder erger dan beter.
Ik zou willen dat ik opgenomen moest worden vanwege waanbeelden.
Het zijn geen waanbeelden. :(

Groet

kiks
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

kiks schreef:
maartje schreef:het behoort tot mijn dagelijkse realiteit.
Het is niet alleen jouw realiteit, en het wordt eerder erger dan beter.
Ik zou willen dat ik opgenomen moest worden vanwege waanbeelden.
Het zijn geen waanbeelden. :(

Groet

kiks

Dat bedoel ik ook. Waren het maar mijn eigen waanbeelden. Dan zou de realiteit voor anderen er stukken beter uitzien.
Gesloten