Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Ja
55
52%
Nee
29
27%
Weet niet
11
10%
Geen mening
5
5%
Schande, je mag daar niet over nadenken.
6
6%

Totaal aantal stemmen: 106

Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Dat lijkt er al meer op ja :D
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

cluny schreef:Wellicht een betere pollvraag: Nederland zou beter af zijn zonder de islam.
Volmondig: ja!

De wereld zou beter af zijn zonder islam?

Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Nederland zou beter AF zijn zonder de Islam
Nee, we pakken alleen de Islam. We houden irritantelingen als JG's zwaar orthodoxe christenen en Joden buiten beschouwing.
En ja... dat in orthodox-christelijk Nederland ouders van seksueel misbruikte kinderen de daden van hun predikant goedspreken is minder erg dan 1 moslim die Theo van Gogh vermoorde... want Theootje was een BN-er en de misbruikte kinderen zijn anonieme onbekenden, en... zij leven nog... niet dat ze hoogstwaarschijnlijk zwaar beschadigd zijn, maar dat is niet de schuld van de steunende ouders, nee,.... dat komt door hun eigen zondige aard!
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

biajas schreef:
Nederland zou beter AF zijn zonder de Islam
Nee, we pakken alleen de Islam. We houden irritantelingen als JG's zwaar orthodoxe christenen en Joden buiten beschouwing.
En ja... dat in orthodox-christelijk Nederland ouders van seksueel misbruikte kinderen de daden van hun predikant goedspreken is minder erg dan 1 moslim die Theo van Gogh vermoorde... want Theootje was een BN-er en de misbruikte kinderen zijn anonieme onbekenden, en... zij leven nog... niet dat ze hoogstwaarschijnlijk zwaar beschadigd zijn, maar dat is niet de schuld van de steunende ouders, nee,.... dat komt door hun eigen zondige aard!
Nou en?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Hoewel: Polygamie in Nederland, dat zou best wel gezellig zijn!
Ja toch?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?t=11873
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

biajas schreef: Nee, we pakken alleen de Islam. We houden irritantelingen als JG's zwaar orthodoxe christenen en Joden buiten beschouwing.
Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij worden Jehova's getuigen, orthodoxe joden en gereformeerden echt niet gespaard op dit forum.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

JG, joden, RKK, etc. plegen geen aanslagen, dreigen niet met aanslagen, dragen geen boerka's, hoofddoekjes, halen geen import bruiden en bruidegommen, besnijden geen meisjes, etc, etc.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Kochimodo schreef:JG, joden, RKK, etc. plegen geen aanslagen, dreigen niet met aanslagen, dragen geen boerka's, hoofddoekjes, halen geen import bruiden en bruidegommen, besnijden geen meisjes, etc, etc.
Besnijdenis komt wél voor onder Afrikaanse christenen, Koptische christenen uit bijvoorbeeld Egypte, en Afrikaanse christenen importeren ook bruiden. In Amerika plegen christenen wel degelijk aanslagen, oa op abortusklinieken, de KKK is een christelijke organisatie, Timothy mc Veigh was christen, die lui in Waco Texas waren christenen. Het christelijke verzetsleger van de Heer in Uganda richt gruwelijke slachtingen aan onder animisten en moslims. De Paus verbiedt nog steeds het gebruik van condooms, waardoor honderdduizenden mensen sterven aan aids. Ook heeft de RKK oorlogsmisdadigers na de massamoord tussen de hutu's en de Tutsi's de handen boven de hoofden gehouden.
Onder orthodoxe joden zijn er ook extremistische groepjes, waaronder die van ene Meir Kahane. Baruch Goldstein was iemand die de daad naar het woord voegde door een moordpartij te houden in een moskee, waarbij 29 mensen omkwamen.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

@ Devious,

dat is waar maar de poll was gericht op Nederland. Bij mijn weten gebeuren die zaken hier niet (meer).

maar van mij mogen wereldwijd alle abrahamitische religies iig weg.

Het boeddhisme is m.i. de enige positieve uitzondering van alle religies, dus die uitgezonderd.

mvg.
Roelof

Bericht door Roelof »

Kochimodo schreef:
cluny schreef:Wellicht een betere pollvraag: Nederland zou beter af zijn zonder de islam.

De wereld zou beter af zijn zonder islam?

Daar sluit ik mezelf volledig bij aan.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Devious schreef:
biajas schreef: Nee, we pakken alleen de Islam. We houden irritantelingen als JG's zwaar orthodoxe christenen en Joden buiten beschouwing.
Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij worden Jehova's getuigen, orthodoxe joden en gereformeerden echt niet gespaard op dit forum.
kom zeg, het gaat ook niet over dit alles op dit forum, ik ging in op de quote van cluny.
Martha
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

biajas schreef:
Devious schreef:
kom zeg, het gaat ook niet over dit alles op dit forum, ik ging in op de quote van Cluny.
En volgens mij ken je mij van andere fora goed genoeg om te weten dat mijn antireligieuze gevoelens en acties op die fora zich niet beperken tot alleen maar de islam.
Nu spreek ik voorlopig alleen voor mezelf, jouw beschuldigingen die je uit op dit topic snijden totaal geen hout.
Ik spaar niemand.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

jeeh cluny...
gedraag je nu eens niet als slachtoffer.
jij zet 1 zin neer waarop ik op dat moment een inhoudelijke reactie geef, dat weet jij dondersgoed.
ik vraag mij dan ook af, waarom dat éne wel voor de islam geldt en niet voor alle andere religieuzen.
graag een inhoudelijke reactie en niet van ... ik zielige cluny krijg ineens commentaar op mijn nek van een irritant blondtje!
Martha
Martha
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

biajas schreef:jeeh cluny...
gedraag je nu eens niet als slachtoffer.
jij zet 1 zin neer waarop ik op dat moment een inhoudelijke reactie geef, dat weet jij dondersgoed.
ik vraag mij dan ook af, waarom dat éne wel voor de islam geldt en niet voor alle andere religieuzen.
graag een inhoudelijke reactie en niet van ... ik zielige cluny krijg ineens commentaar op mijn nek van een irritant blondtje!
Martha
Slachtoffer?
Doe niet zo maf, Biajas.
Heb ik last van jouw op-mijn-nek-zitterij?
Eveneens doe niet zo maf, Biajas.
Ik heb geen enkele verplichting om mijn stelling uit te breiden, ik zie daar geen reden toe, dat doe ik dan ook niet.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

dan loopt deze conversatie bij dezen dood.
Martha
Martha
Gesloten