Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door Peter van Velzen »

We zijn buitengewoon hardleers, en buitengewoon slordig met wat we waar plaatsen en op welk bericht we zinvol reageren, en inhoeverre we on topic zijn.

Dikkemick plaatste in dit onderwerp een bericht over een door de Nederlandse politie in Nederland in beslag genomen auto. die auto was van (al dan niet echte) kogelgaten voorzien, welke waren bedoeld om mensen te herinneren aan een gebeurtenis in de Gazastrook op 29 januari 2004. Niet bepaald een recente ontwikkeling, dus ik besloot het bericht en alle reacties er op te verwijderen. Dat laatste omvatte (vrijwel?) alle berichten die er na kwamen. Ik heb zet daarom maar allemaal verwijderd.
Dan hoef ik de boel ook niet verder te modereren.

Ondanks mijn aankondiging dat ik overtreding van regel E4 subiet wilde gaan belonen met twee weken forumvakantie, hebben meerdere personen, direct of indirect toch de manier van reageren van anderen aan de kaak gesteld. Ook waren er een aantal onzinnige vormen van cynisme en discriminatie, die ik nu niet meer hoef te beoordelen.

Omdat ik iedereen prettige feestdagen toewens. Sluit ik het onderwerp en open na nieuwjaar een nieuw.
Ik wens u alle goeds
Gesloten