Ja, met jihadistische buren als Hamas en Hezbollah wel. Maar gelukkig heeft Israel alle oorlogsdoelen weer gehaald en hoop ik dat de Palestijnen nu enigszins doorhebben dat het niet slim was om Israel aan te vallen.
Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
Moderator: Moderators
-
ChaimNimsky
- Superposter
Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
Zionist
Ja, veel plezier met de feesten!ChaimNimsky schreef: ↑03 nov 2025 22:09Ja, met jihadistische buren als Hamas en Hezbollah wel. Maar gelukkig heeft Israel alle oorlogsdoelen weer gehaald en hoop ik dat de Palestijnen nu enigszins doorhebben dat het niet slim was om Israel aan te vallen.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
-
ChaimNimsky
- Superposter
Dank!Gerard R. schreef: ↑03 nov 2025 22:13Ja, veel plezier met de feesten!ChaimNimsky schreef: ↑03 nov 2025 22:09Ja, met jihadistische buren als Hamas en Hezbollah wel. Maar gelukkig heeft Israel alle oorlogsdoelen weer gehaald en hoop ik dat de Palestijnen nu enigszins doorhebben dat het niet slim was om Israel aan te vallen.
Zionist
https://japantoday.com/category/world/i ... -into-jailJERUSALEM
Tot vorige week was generaal-majoor Yifat Tomer-Yerushalmi de topadvocaat van het Israëlische leger. Nu zit ze achter de tralies en bevindt ze zich in het middelpunt van een schandaal dat het land op zijn kop zet na een bizarre opeenvolging van gebeurtenissen, waaronder haar abrupte ontslag, een korte verdwijning en een verwoede zoektocht die de autoriteiten ertoe brachten haar op een strand in Tel Aviv te vinden.
De soapserie-waardige saga werd vorige week ontketend door de explosieve bekentenis van Tomer-Yerushalmi dat ze het lekken van een bewakingsvideo had goedgekeurd die centraal stond in een politiek verdeeldheid zaaiend onderzoek naar beschuldigingen van ernstig misbruik tegen een Palestijn in een beruchte Israëlische militaire gevangenis.
De video toont een deel van een aanval waarbij Israëlische soldaten worden beschuldigd van seksueel misbruik van een Palestijnse gedetineerde. (..)
Wat men met Palestijnen (burgers) doet, daar hebben we de laatste tijd vrij veel over gehoord en dat is niet zo mooi, maar dat was het al twee jaar niet, vanzelfsprekend. En Hamas zie ik nog steeds overal in het nieuws. Hoe dát kan?
Soms heb ik het idee, dat Israël hier zó ver tot over de oren vastgerot inzit, dat ze er niet gemakkelijk meer zullen uitkomen.
Ik blijf het volgen.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Hamas is met het Trump-plan akkoord gegaan, wat betekent dat ze akkoord zijn gegaan met het plan dat zegt dat ze de gijzelaars overdragen (is reeds gebeurd, behalve nog enkele overledenen), de wapens in zullen leveren, zich zullen overgeven waarna een regering Blair-Trump geïnstalleerd zal worden in Gaza en Israel een grote bufferzone krijgt aan de binnenkant van Gaza.
Hamas heeft eieren voor hun geld gekozen toen ze nog maar 2% van Gaza hadden en afgesneden waren van wapentoevoer en andere logistiek.
En Israel heeft daarmee alle oorlogsdoelen gehaald in Linanon, Iran, Syrië: Hezbollah is gedecimeerd en over de Litani-rivier teruggedreven, Syrië is gevallen, Israel heeft de gehele Syrische luchtmacht en marine vernietigd, plus een zeer groot deel van de landmacht en Syrië is voor Israel geen gevaar meer. Iran is niet meer verbonden met het verslagen Hezbollah en is nu machteloos, zonder luchtverdediging of noemenswaardige tegenstand.
Zionist
Re: Nieuwe ontwikkelingen - terreur Palestijnen in Egypte
He he, eindelijk zijn we het eens!ChaimNimsky schreef: ↑03 nov 2025 21:54 Overigens is het sowieso irrelevant of iemand schuldig is aan een misdaad -- het gaat om het neutraliseren van het risico; niet om het vereffenen van schuld.
De Trumpiaanse methode. Speedbootjes uit voorzorg naar de bodem van de oceaan schieten. Er zou immers wel eens drugs vervoerd kunnen worden.
Vandaar ook duizenden Palestijnen in de gevangenis. Ze zouden wel eens, mogelijk misschien......
Lekker preventief vastzetten en beroven van hun "vrijheid".
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Re: Nieuwe ontwikkelingen - terreur Palestijnen in Egypte
Wat het eerste probleem hier is is dat de nos het over terroristen heeft maar dat het in principe gaat over krijgsgevangenen. Het tweede probleem is; dat wanneer je vindt dat die krijgsgevangen hun straf hadden verdient, vanwege hun gewapende verzet, je ze dan vrij laat bij een uitruil van gegijzelden. De zionistische terroristen houden vele duizenden onschuldige Palestijnen in gijzeling, waaronder vele kinderen, dus keuze zat om anderen te laten gaan; waarom doen ze dat niet, lijkt mij een terechte vraag te zijn.Gerard R. schreef: ↑03 nov 2025 16:35Als je je straf hebt gehad dan is het klaar. En dan moet je kunnen doen wat je wilt, eventueel met de hulp van anderen.HierEnNu schreef: ↑03 nov 2025 15:53
Ondertussen vieren de vrijgelaten Palestijnse terroristen feest in Egypte.
NOS Nieuws - gisteren, 07:03
Voor terreur veroordeelde Palestijnen na vrijlating tussen badgasten in Egypte
Gaat niemand, ook niet de NOS, wat aan. In dat opzicht vind ik dit een abject 'nieuwsje' van de NOS. Maar dat gebeurt wel meer wat mij betreft. Ik heb al heel lang diverse kritiek op de NOS.
Met andere woorden: het rammelt aan alle kanten en de westerse media trapt er weer met beide poten in. De zionistische terroristen hebben er alles voor over om slachtoffer te kunnen blijven spelen, de Palestijnen in een kwaad daglicht te houden, en hun eigen misdaden wit te wassen.
Wanneer ze bv alle door hen gegijzelde kinderen zouden vrijlaten uit hun altijd zonnige vakantiekampen speciaal voor Palestijnen, zou dat een veel logischer stap zijn dan het vrijlaten van langgestrafte krijgsgevangen uit het gewapende verzet. Of zouden ze bang zijn dat hun maskerade, hún hypocrisie daarmee duidelijk zou worden voor de internationale gemeenschap. Dat is dan nog afgezien van het gegeven dat hún hypocrisie sowieso al helder is ook met de huidige uitruil.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Het was niet slim om daar oorspronkelijk te wonen.ChaimNimsky schreef: ↑03 nov 2025 22:09Ja, met jihadistische buren als Hamas en Hezbollah wel. Maar gelukkig heeft Israel alle oorlogsdoelen weer gehaald en hoop ik dat de Palestijnen nu enigszins doorhebben dat het niet slim was om Israel aan te vallen.
Het was slim om tijdens de kolonisatie vrijwillig te vertrekken.
Slim is om vooral geen verzet te plegen als je eigendommen vernield worden.
Slim is om te gaan dansen als je familie wordt vermoord.
Zo dom die Palestijnen !
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
De zionitische propaganda ontmaskert? Laten we hopen….
report: israel preps media strategie as reporters enter Gaza
report: israel preps media strategie as reporters enter Gaza
Laatst gewijzigd door Mus op 04 nov 2025 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Israel’s former top military lawyer arrested after leaking video of idf abuses.
En dan dit: het vervolg…..
Soldiers accused of gang raping Palestinian detainee call for “justice”
Pak er alvast een emmertje bij voor de slachtoffers die zij natuurlijk zijn.
Wat een ellende voor zionistische drama queens.
En dan dit: het vervolg…..
Soldiers accused of gang raping Palestinian detainee call for “justice”
Pak er alvast een emmertje bij voor de slachtoffers die zij natuurlijk zijn.
Wat een ellende voor zionistische drama queens.
Mus, hier wordt gewoon op gedanst!
Wen er maar aan.
Ook dat het getolereerd wordt hier.
Wen er maar aan.
Ook dat het getolereerd wordt hier.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Er gek van opkijken als zulks hier bij Freethinker de kop opsteekt is taboe?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Tot er geschreven wordt dat iemand gaat dansen op jouw dode vader, moeder en/of kind uiteraard. Zoiets...
Dansen op het graf van geliefde overledenen is in bepaalde culturen gebruikelijk.
Dansen vanwege overwinning is vrijwel overal traditie. Dansen raakt aan een fundamenteel menselijk patroon. Dans is een oervorm van collectieve emotionele ontlading, en overwinning is bij uitstek een moment dat om ontlading vraagt. Overwinningsdansen hebben verschillende betekenissen, vanwege de context een voorbeeld:
- Krijgsdansen:
bij veel volkeren, van de Māori [haka] tot de Zulu, werd er gedanst vóór
én na veldslagen. Na afloop diende het als zuivering:- vreugde, trots, maar ook verwerking van geweld.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
Dat is nu exact mijn probleem.
Nimsky beweert slechts te dansen op alle superieure militaire successen van kolonisator Israël, maar beseft niet dat hij dan dus danst op lijken van vaders, moeders en kinderen. Het gaat slechts om de overweldigende successen van zijn extreemrechtse kolonie die alles en iedereen in militair opzicht weet te verslaan. Totaal gedehumaniseerd maar dat boeit hem niet.
Zie ook de totaal misselijke misplaatste reactie van HierEnNu over dansen op lijken. Puur om te zuigen en reactie uit te lokken.
M.a.w: Over lijken gaan
Einstein/Mick
Einstein/Mick