Als zou blijken dat dit gevalletje een IDFer betreft die door Hamas&Co zo mishandeld wordt in deze zelfde context noem ik dit gevalletje ook een incident. Oorlogsmisdaden zijn sowieso degradie van mensenlevens, dat geldt niet alleen voor Palestijns leven.appelfflap schreef: ↑25 jun 2024 09:06je erkent het als oorlogsmisdaad.
ok, je noemt het een incident en gevalletje wat natuurlijk
een totale degradatie van Palestijns leven is.
De strekking van wat je nu weer schrijft gaat echter niet over die misdaad, maar dat je om moverende reden mijn woordgebruik 'incident en gevalletje' bewust een onjuiste betekenis toekent. Volgens mij ben je nog pissiger op mij dan op die IDF militairen en probeer je mij daarom volledig onterecht te labelen als iemand die Palestijns leven degradeert.
Doe je dat opzettelijk zo of heb je zulks zelf niet in de gaten??
Ik heb geen reden om aan te nemen dat de IDF het misbruik van Human Shields goedkeurt of zelfs aanmoedigt als strategie om de vijand te bestrijden. Integendeel, het IDF beloont geen militairen die zich daar schuldig aan maken maar zorgt voor vervolging en veroordeling!appelfflap schreef:plots ga je dan toch in ontkenningsmodus dat het IDF zoiets zou doen.
enkel de militairen zijn in de fout gegaan
- beweer jij dat zulks de gebruikelijke handelwijze is van de IDF?
- hoe beoordeel jij de Moraal van de IDF als blijkt
dat die militairen na grondig onderzoek inderdaad voor de krijgsraad komen
en veroordeeld worden voor een oorlogsmisdaad? - is het volgens jou een leugen dat alleen al het vervoer van een gewonde vijand
op die manier in strijd is met de regels en waarden van de IDF? - heb jij toegang tot betrouwbare info dat de IDF zulks wel goedkeurt?
Ik ontken niks, maar sluitend bewijs heb ik niet gezien, niet eens of degene op de motorkap wel een Palestijn is en al helemaal wie die persoon op de motorkap heeft gebonden, Jij wel dan?appelfflap schreef:hier plots totale ontkenning dat ook de soldaten een oorlogsmisdaad begaan hebben
een filmpje en verklaringen zijn plots geen bewijs meer klaarblijkelijk
Maakt onmenselijk gedrag jou niet boos en verdrietig dan? Wat erg voor je!
Jouw woorden, niet de mijne!appelfflap schreef:het IDF doet niets fout en
het is niet bewezen dat de militairen iets fouts gedaan hebben
(enkel een filmpje en een paar verklaringen)
Veroordeel jij de IDF dat ze alles fout[?] doen en acht jij bewezen dat de militairen [welke?] iets fouts deden, enkel aan de hand van dat filmpje en een paar verklaringen? Ik niet nee!
Je mag wat mij betreft door blijven emmeren over dit incident, dit gevalletje van Human Shield misbruik hetgeen een oorlogsmisdaad is, maar ik niet, want het is niet alleen volledig OffTopic, maar ook bepaald niet gericht op dat gevalletje van Human Shield misbruik maar vooral een poging om mij in een kwaad daglicht te stellen. Veel plezier daarmee!