Stevent Israël op een burgeroorlog af?
Moderator: Moderators
Re: Stevent Israël op een burgeroorlog af?
Niemand is blij met Hamas.
Tenminste, met de daden. Enige dat Hamas nu wederom voor elkaar heeft gekregen is de Palestijnen en het wangedrag van Israël weer op de kaart te zetten.
Maar we zijn er nog lang niet want Amerika blijft deze koloniserende staat maar steunen. Hier durven ze zich niet van los te trekken hoewel zelfs in dit werelddeel het begrip aan het slinken is.
Mensenrechten zijn er ook voor Palestijnen!
Tenminste, met de daden. Enige dat Hamas nu wederom voor elkaar heeft gekregen is de Palestijnen en het wangedrag van Israël weer op de kaart te zetten.
Maar we zijn er nog lang niet want Amerika blijft deze koloniserende staat maar steunen. Hier durven ze zich niet van los te trekken hoewel zelfs in dit werelddeel het begrip aan het slinken is.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Veel zionisten zien de Palestijnen niet als volwaardige mensen.dikkemick schreef: ↑21 feb 2024 07:49 Niemand is blij met Hamas.
Dat is een harde conclusie maar het is niet anders.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Dat weet ik. Maar aangezien Amerika zich overal wereldwijd mee bemoeit zou ze hier een paal en perk aan moeten stellen. Alle zionisten uit de westelijke Jordaan oever weg!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 feb 2024 11:53Veel zionisten zien de Palestijnen niet als volwaardige mensen.dikkemick schreef: ↑21 feb 2024 07:49 Niemand is blij met Hamas.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Het is ook duidelijk dat de Biden kliek voor 200% de Zionisten steunt.dikkemick schreef: ↑21 feb 2024 12:14Dat weet ik. Maar aangezien Amerika zich overal wereldwijd mee bemoeit zou ze hier een paal en perk aan moeten stellen. Alle zionisten uit de westelijke Jordaan oever weg!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 feb 2024 11:53Veel zionisten zien de Palestijnen niet als volwaardige mensen.dikkemick schreef: ↑21 feb 2024 07:49 Niemand is blij met Hamas.
Wat ze zeggen is alleen maar pure propaganda voor de bühne.
PS.
De zionisten zullen nooit iets doen zonder toestemming van de VS.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Het steunen van de Zionistische Helden is dan ook een veel betere keuze dan steun voor de Palestijnse terroristen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 feb 2024 12:20 Het is ook duidelijk dat de Biden kliek voor 200% de Zionisten steunt.
De Zionistische Helden doen de hele tijd zaken die de VS niet wil: ziekenhuizen binnenvallen, de voorstellen van de VS afwijzen, Rafah aanvallen zonder uitgewerkt evacuatie-plan, etc. De VS zullen Israel toch wel blijven steunen.De zionisten zullen nooit iets doen zonder toestemming van de VS.
Zionist
Jaja.....Ook Poetin heeft nog steeds vriendjes!
Echt iets om trots op te zijn.
De helden die koloniseren!
Echt iets om trots op te zijn.
De helden die koloniseren!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ja, Poetin heeft vriendjes onder de terroristen van Hezbollah, Iran, de Palestijnen en het regime in Noord Korea. De Zionitische Helden hebben het land gelukkig ge-dekoloniseerd van de Britten die - net als de VN - uiteindelijk de oprichting van de Joodse staat steunden.
Zionist
Ja, mijn kinderen zijn toevallig de knapste van de wereld en je hebt gelijk, ongedierte (het Palestijnse volk dat leefgebied wil) kan niet snel genoeg uitgeroeid worden.ChaimNimsky schreef: ↑21 feb 2024 23:00Ja, Poetin heeft vriendjes onder de terroristen van Hezbollah, Iran, de Palestijnen en het regime in Noord Korea. De Zionitische Helden hebben het land gelukkig ge-dekoloniseerd van de Britten die - net als de VN - uiteindelijk de oprichting van de Joodse staat steunden.
Koloniseren goed praten.
Hoe intens triest en vertekend kan je wereldbeeld zijn? Maar...ik heb goed nieuws voor je!
Het
vluchtelingenkamp bij Jenin op de Westelijke Jordaanoever is veranderd in oorlogsgebied. Sinds 7 oktober kwamen in 'klein Gaza' al bijna honderd Palestijnen om. Het Israëlisch leger ziet het kamp als broeinest voor terrorisme, de Palestijnen als bron van verzet. 'Het gebruikte geweld is heviger dan we in jaren hebben gezien.'
In het vluchtelingenkamp bij Jenin, dat door Palestijnen ook wel 'klein Gaza' wordt genoemd, durven veel mensen niet meer thuis te slapen vanwege het geweld. Het ambulancepersoneel werkt met kogelvrije vesten aan. 'Waarom zou ik gaan studeren? Ik word toch niet oud.'
Had je maar geen rat moeten worden en in de woestijn is plek zat! Israël heeft gewoon alle recht om hier te veroveren en te moorden!
http://digitalekrant.volkskrant.nl/volk ... rm=android
Hoop dat je het kunt lezen. Dat wordt nl smikkelen voor je! Beschrijft hoe de ratten behandeld (mishandeld) worden.
Nog 1 om van te smikkelen dan:
Doodsbang
Ook de vader van Alaa Bawagna bloedde dood. 'Vorig jaar januari was er een inval en we hoorden mensen om hulp roepen', vertelt de jonge vrouw in haar huiskamer, waar de hele familie zich heeft verzameld. De bruine modder van buiten lijkt hier ineens ver weg: de kamer is warm en er is duidelijk aandacht besteed aan de inrichting. Op tafel staan hapjes, aan de muur hangen talloze foto's van de overleden Jawad Bawagna, een 58-jarige sportleraar en aardrijkskundedocent.
Op die fatale dag zag Bawagna dat er iemand bloedend op de stoep lag. Hij rende met Alaa naar beneden en probeerde de gewonde naar binnen te slepen, uit de vuurlinie, terwijl hij schreeuwde dat er een ambulance moest worden gebeld. Plotseling was er een raar geluid, een schokkende beweging, en heel veel bloed. 'Ik geloofde het niet', vertelt Alaa met gebroken stem, 'ondanks al het bloed. Niet mijn vader, mijn goede, lieve vader.' Ze schudt haar hoofd. 'Ik geloof het nog steeds niet. Maar het is wel waar.'
Ismail Banighara, de 25-jarige zoon van het gezin dat elke avond uit het kamp vertrok, zit ook bij de familie Bawagna op de bank en slaakt een diepe zucht. 'Om deze reden wil ik niet trouwen, en geen kinderen krijgen', zegt hij. 'Ik ben doodsbang dat zij zoiets zullen meemaken. Dit is geen leven.'
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
De Zionisten doet dit alles niets.dikkemick schreef: ↑22 feb 2024 06:35Ja, mijn kinderen zijn toevallig de knapste van de wereld en je hebt gelijk, ongedierte (het Palestijnse volk dat leefgebied wil) kan niet snel genoeg uitgeroeid worden.ChaimNimsky schreef: ↑21 feb 2024 23:00Ja, Poetin heeft vriendjes onder de terroristen van Hezbollah, Iran, de Palestijnen en het regime in Noord Korea. De Zionitische Helden hebben het land gelukkig ge-dekoloniseerd van de Britten die - net als de VN - uiteindelijk de oprichting van de Joodse staat steunden.
Koloniseren goed praten.
Hoe intens triest en vertekend kan je wereldbeeld zijn? Maar...ik heb goed nieuws voor je!
Het
vluchtelingenkamp bij Jenin op de Westelijke Jordaanoever is veranderd in oorlogsgebied. Sinds 7 oktober kwamen in 'klein Gaza' al bijna honderd Palestijnen om. Het Israëlisch leger ziet het kamp als broeinest voor terrorisme, de Palestijnen als bron van verzet. 'Het gebruikte geweld is heviger dan we in jaren hebben gezien.'
In het vluchtelingenkamp bij Jenin, dat door Palestijnen ook wel 'klein Gaza' wordt genoemd, durven veel mensen niet meer thuis te slapen vanwege het geweld. Het ambulancepersoneel werkt met kogelvrije vesten aan. 'Waarom zou ik gaan studeren? Ik word toch niet oud.'
Had je maar geen rat moeten worden en in de woestijn is plek zat! Israël heeft gewoon alle recht om hier te veroveren en te moorden!
http://digitalekrant.volkskrant.nl/volk ... rm=android
Hoop dat je het kunt lezen. Dat wordt nl smikkelen voor je! Beschrijft hoe de ratten behandeld (mishandeld) worden.
Nog 1 om van te smikkelen dan:
Doodsbang
Ook de vader van Alaa Bawagna bloedde dood. 'Vorig jaar januari was er een inval en we hoorden mensen om hulp roepen', vertelt de jonge vrouw in haar huiskamer, waar de hele familie zich heeft verzameld. De bruine modder van buiten lijkt hier ineens ver weg: de kamer is warm en er is duidelijk aandacht besteed aan de inrichting. Op tafel staan hapjes, aan de muur hangen talloze foto's van de overleden Jawad Bawagna, een 58-jarige sportleraar en aardrijkskundedocent.
Op die fatale dag zag Bawagna dat er iemand bloedend op de stoep lag. Hij rende met Alaa naar beneden en probeerde de gewonde naar binnen te slepen, uit de vuurlinie, terwijl hij schreeuwde dat er een ambulance moest worden gebeld. Plotseling was er een raar geluid, een schokkende beweging, en heel veel bloed. 'Ik geloofde het niet', vertelt Alaa met gebroken stem, 'ondanks al het bloed. Niet mijn vader, mijn goede, lieve vader.' Ze schudt haar hoofd. 'Ik geloof het nog steeds niet. Maar het is wel waar.'
Ismail Banighara, de 25-jarige zoon van het gezin dat elke avond uit het kamp vertrok, zit ook bij de familie Bawagna op de bank en slaakt een diepe zucht. 'Om deze reden wil ik niet trouwen, en geen kinderen krijgen', zegt hij. 'Ik ben doodsbang dat zij zoiets zullen meemaken. Dit is geen leven.'
Integendeel, zo hopen ze de Palestijnen te verjagen en wie niet gaat wordt uiteindelijk omgebracht.
Maar dat is toch goed nieuws?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 feb 2024 09:37 De Zionisten doet dit alles niets.
Integendeel, zo hopen ze de Palestijnen te verjagen en wie niet gaat wordt uiteindelijk omgebracht.
Ze krijgen een keuze!! Hoe mooi is dat?
Doodschieten of naar de woestijn verhuizen.
Nobelprijs voor de vrede. Wel flyeren vooraf natuurlijk
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dit deed me wel even lachen (op ironische wijze dan):
https://nos.nl/collectie/13959/liveblog ... ent-schuld
De woordvoerders en wie ook maar in de media komen van de IDF beginnen wel erg op Rusland te lijken qua retoriek
Dus ze onderzoeken het, maar weten op voorhand al dat zij niet verantwoordelijk zijn?'Palestijnen gedood bij uitdelen voedsel'
Het door Hamas gecontroleerde Palestijnse gezondheidsministerie zegt dat Israëlische troepen het vuur hebben geopend op mensen in Gaza-Stad die wachtten op de distributie van humanitaire hulp. Daarbij zouden 19 mensen zijn omgekomen en 23 mensen gewond zijn geraakt. Het Israëlische leger zegt de zaak te onderzoeken, maar wijst de verantwoordelijkheid van de hand.
De woordvoerders en wie ook maar in de media komen van de IDF beginnen wel erg op Rusland te lijken qua retoriek
En hoe hebben ze het precies geDEkoloniseerd van de Britten?ChaimNimsky schreef: ↑21 feb 2024 23:00Ja, Poetin heeft vriendjes onder de terroristen van Hezbollah, Iran, de Palestijnen en het regime in Noord Korea. De Zionitische Helden hebben het land gelukkig ge-dekoloniseerd van de Britten die - net als de VN - uiteindelijk de oprichting van de Joodse staat steunden.
Want je roept dit al maanden, maar met roepen kom je nergens.
Ze hebben het gekregen van de Britten omdat de Britten en de zionisten al jaren onder een hoedje speelden. Sterker nog, voordat UK Palestina kreeg had men daar al gezegd dat de Joden een eigen plek moesten hebben.. Tegelijkertijd hebben de zionisten met allerlei snode plannen en groepen verzet geboden tegen de Britten die het uiteindelijk maar voor gezien hielden..
Die groepen zou je vandaag de dag terreurorganisaties kunnen noemen. Hele Arabische dorpen hebben ze platgebrand en de inwoners gedood..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Etsel#:~: ... 2FEtzel%20(Hebreeuws%3A,in%20het%20Brits%20mandaatgebied%20Palestina.
Eigenlijk is heel de Israelische geschiedenis doorspekt met terreurgroepen en het doden van de ander. Zowel in de "Bijbelse tijd" als vele eeuwen daarna.
Jouw zinnetje "Britten die - net als de VN - uiteindelijk de oprichting van de Joodse staat steunden." is trouwens wel ironisch. Als je een beetje verstand hebt van de materie..
Berjan schreef: ↑23 mar 2024 22:26 Dit deed me wel even lachen (op ironische wijze dan):
Dus ze onderzoeken het, maar weten op voorhand al dat zij niet verantwoordelijk zijn?'Palestijnen gedood bij uitdelen voedsel'
Het door Hamas gecontroleerde Palestijnse gezondheidsministerie zegt dat Israëlische troepen het vuur hebben geopend op mensen in Gaza-Stad die wachtten op de distributie van humanitaire hulp. Daarbij zouden 19 mensen zijn omgekomen en 23 mensen gewond zijn geraakt. Het Israëlische leger zegt de zaak te onderzoeken, maar wijst de verantwoordelijkheid van de hand.
De woordvoerders en wie ook maar in de media komen van de IDF beginnen wel erg op Rusland te lijken qua retoriek![]()
Toen ik het bovenstande las dacht ik:
- "Wie een beetje verstand heeft van de materie beseft dat het bovenstaande niets van doen heeft met de mogelijkheid dat Israël op een burgeroorlog afstevent en zou zulks eerder plaatsen in het topic 'Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm!' "
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
.
Zulke groepen zal men destijds toch ook wel terreurorganisaties hebben genoemd?Berjan schreef: ↑23 mar 2024 22:34
Tegelijkertijd hebben de zionisten met allerlei snode plannen en groepen verzet geboden tegen de Britten die het uiteindelijk maar voor gezien hielden..
Die groepen zou je vandaag de dag terreurorganisaties kunnen noemen. Hele Arabische dorpen hebben ze platgebrand en de inwoners gedood..
Mensen die terroristen 'dappere helden' noemen houd je altijd,
en Joden zijn tenslotte ook mensen! Maar laat ik voor mezelf spreken:
- terroristen gebruiken [dreigen met] geweld opzettelijk doelgericht
tegen burgers om daarmee politieke doelen trachten te verwezenlijken.
verdienen mijns inziens dus zonder meer het label terroristen!
Eensch!Berjan schreef:Eigenlijk is heel de Israelische geschiedenis doorspekt met terreurgroepen
en het doden van de ander. Zowel in de "Bijbelse tijd" als vele eeuwen daarna.
Wie echter een beetje verstand heeft van de materie weet tevens dat na de stichting van Israël in 1948 de Israëlische regering zelf beleidsmatig die Revisionistisch Zionistische terreurorganisaties ontmantelde en zelfs desnoods daadwerkelijk met militair geweld uitschakelde.
Om nou vanuit bovenstaand off-topic gefilozever terug on-topic te komen, in Israël kan ook heden ten dage, zelfs nu het land in oorlog is, gedemonstreerd worden en zelfs openlijk en publiekelijk worden opgeroepen dat Netanyahu&Co moeten ophoepelen en dat er nieuwe verkiezingen moeten komen. Zulks is in Gaza nooit mogelijk geweest zonder dat Hamas zo iemand zou executeren.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
.
.
.
Zou een regering ook maar enigszins kans maken als deze het koloniseren (dat veel kwaad bloed zet!) volledig zou verbieden (en de kolonisten op de westelijke Jordaan oever zou terugroepen)?HierEnNu schreef: ↑24 mar 2024 02:46 Om nou vanuit bovenstaand off-topic gefilozever terug on-topic te komen, in Israël kan ook heden ten dage, zelfs nu het land in oorlog is, gedemonstreerd worden en zelfs openlijk en publiekelijk worden opgeroepen dat Netanyahu&Co moeten ophoepelen en dat er nieuwe verkiezingen moeten komen. Zulks is in Gaza nooit mogelijk geweest zonder dat Hamas zo iemand zou executeren.
Hamas waren we het over eens. Geen bestaansrecht meer.
Maar vrijheid van een bevolkingsgroep (met zelfbestuur)is een zeer groot goed en het ziet er absoluut niet naar uit dat dit gaat gebeuren. Israël is heer en meester in dit gebied en laat dit ook altijd duidelijk merken. Don't fuck with Israël maar fuck die armlastige Palestijnen in ieder gat. Dat lijkt een beetje het motto van de meeste regeringen daar. Netanyahu spant dan uiteraard de kroon.
Waar blijven die 2 Mandela 's waar ook het Israëlisch volk voor zal stemmen. De ultra orthodoxe joden twijfel ik al aan maar ik.weet niet hoe groot de stem is die zij uitbrengen bij verkiezingen.
Einstein/Mick
Einstein/Mick