In aanvulling hierop het interview met de dames.dikkemick schreef: ↑10 dec 2025 10:25 YES! Nooit geweten, maar de westelijke Jordaan oever is van ons. Van de Nederlanders!![]()
Nederlandse kolonisten op Westelijke Jordaanoever: 'Dit land is van ons' | NPO Radio 1 https://share.google/hmGe6OphrgvcITfxq
Nederlandse kolonisten op de westbank | dit is de kwestie
Wat mij betreft een beetje slap, want het vuur had de dames wel wat meer aan de schenen gelegd mogen worden wat mij betreft. Aan de andere kant heeft het schaamteloos door ratelen van de dames ook wel iets. En dat terwijl de rest van de wereld weet hoe de Palestijnen op de westbank getreiterd en gecontroleerd worden door de zionistische terroristische organisatie in Palestina - men noemt zich het IDF, geloof ik, waar het m.i. eerder het IAF genoemd mag worden, waar de A voor attack staat - en deze organisatie nul, comma, nul doet aan die zgn “paar losgeslagen” jongeren die Palestijnen in elkaar komen tikken of de terroristische kolonisten die Palestijnen van hun grond verjagen en hun bezittingen komen vernielen terug op het matje roept, sterker nog, dit gedrag faciliteren zoals, in een kort zinnetje, duidelijk wordt toegegeven door de terroristen van het IAF in de docu.
Hoe dan ook de commentaren van kijkers zijn weer om te smullen wat mij betreft, dat is iets waar ik blij van wordt. Niemand laat zich nog in de luren leggen door de bazelenden zionistische koloniale bezetters, behalve een verdwaalde zionist die kennelijk van toeten noch blazen weet.