Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door lost and not found yet! »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 24 nov 2025 07:54
ChaimNimsky schreef: 23 nov 2025 21:35
Gerard R. schreef: 23 nov 2025 19:47
Maar ik heb daar vanaf het begin van het staakt het vuren voor mijzelf geen moment aan getwijfeld dat dat nog zou gebeuren.
Ik ook niet.
Het verschil is dat ji het toejuicht dat de Zionisten het bestand willens en wetens schenden.
En? Waar doen ze dat schenden dan? Hamas schent dit bestand door willens en weten gijzelaars, zoals afgesproken niet terug te geven! Zelfs de doden! Kom eens met een onderbouwing. Lees even verder de onderbouwing door Chaimnimsky gegeven! Met een onderbouwing waar het jou vanwege je altijd aanwezige onderbuikgevoelens aan ontbreekt!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

@ LANFY:
Klopt, het is een aaneenschakeling van aannames over wat de zionisten denken, voorspellingen over hoe het (snel groeiende) Palestijnse wordt uitgeroeid, voortdurende nazi vergelijkingen en persoonlijke aanvallen. En dit steeds gebracht als zogenaamde feiten.

En wie het waagt iets te zeggen over misstanden in het midden oosten die niet door Israel worden gepleegd (verdrijving van miljoenen Afghaanse vluchtelingen in Pakistan, uithongeren van massa's mensen in Darfur, het ophangen van mensen die atheist of homo zijn, schieten op demonstranten door de religieuze politie) doet een " afleidingsmaneuvre".

Voor zover hier nog gediscusseerd wordt, is het " I made up my mind, don't bother me with facts".

En dat op Freethinker :( .
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

gerard_m schreef: 25 nov 2025 23:17 Voor zover hier nog gediscusseerd wordt, is het " I made up my mind, don't bother me with facts".

En dat op Freethinker :( .
Jij en nog een paar bevestigen dit volledig.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Plaats reactie