Ik vind iemand die zegt "jij mag niet meedoen, want jouw mening staat me niet aan" een facistisch figuur. Mag dat?HierEnNu schreef: ↑26 jun 2025 20:10Noem je nou B.S. fascistisch? Jij notabene? Schaamteloos als altijd! Nu ga je echt te ver!
Bovendien ben je aantoonbaar een leugenaar!
Jouw frase "iemand meer dan een jaar wil straffen" is zo dieptriest gelogen!
Je hebt vanaf het begin van je ban, een jaar geleden, meerdere malen geprobeerd om illegaal het forum binnen te dringen met andere accounts, sterker nog, vlak voordat de Moderator je weer toestond om onder Berjan weer mee te doen was je actief onder tenminste één andere accountnaam. Toen ik pas hier mee ging doen kwam jij onder een andere accountnaam mij in mijn voorsteltopic beschuldigen dat ik Hopper was. Vervolgens werd je herkent en mocht je vanwege allerlei smoesje over verloren gegane paswords en dergelijke weer onder Berjan meedoen.
Onbegrijpelijk dat je weer terugmocht!
Waar is waar: wat dubbele accounts en dergelijke betreft ben jij aantoonbaar recidivist!
En wat je bijdrages betreft, in hoeverre die inhoudelijk zijn of meer ontwrichtend, polariserend, vol scheldproza en beledigingen en ... dat is aan de Moderator ter beoordeling!
je moet er alleen wel argumenten aandragen als iemand het je vraagt. Maar je mag het in prinicipe ook mis hebben.
Overigens werd je niet geband omdat je op kwam voor onschuldige slachtoffers, maar omdat stelselmatig weigerde je aan de forumregels te houden.
Peter van Velzen
Dat van Hopper was in 2022. En toen was ik niet geband maar ik wist mijn wachtwoord niet meer en dat email adres waar ik toen onder ingeschreven stond had ik toen allang niet meer. Dus je haalt oude koeien uit de stront en probeert mij ergens van te betichten. Helaas moet je daarvoor eerder opstaan.
Met dubbele accounts bedoel je accounts die tegelijkertijd actief zijn? Want die heb ik nooit gehad. Als account 1 het niet deed dan gebruikte ik account 2 om met de mods in contact te komen. Want er is een probleem met dit forum, namelijk dat je contact zoekt met de eigenaar en dat je dan een mail naar jezelf stuurt.
Waarom ik dit jou vertel weet ik overigens niet.
Tevens moet je je niet zo inlikken bij anderen. En als je dat wel doet, doe het iets subtieler zodat het niet opvalt.