Alvast bedankt dat je toch besloot, tegen beter weten in, aan dit topic bij te dragen en te anticiperen vanuit jouw eigen ervaring. Vrijwel alle bewustzijn ten aanzien van Wetenschappelijke kennis ligt vrij nauwkeurig vastgelegd buiten de lichamen van Wetenschappers, maar wat jij hier geschreven hebt EN door Vrijdenkers gelezen en gewogen is ligt nu ook vrij nauwkeurig vastgelegd buiten de lichamen van die Vrijdenkers. Ik ben er van overtuigd dat ook Vrijdenkers op een gegeven moment [ooit!] zullen inzien dat 'hun' [menselijk] bewustzijn zich nu gedeeltelijk OOK buiten hun eigen lichaam bevindt. Als jij en ik met een dergelijke gedachte kunnen spelen zonder die te accepteren, dan zal zulks die ontwikkelde geesten hier dat ook [ooit!] lukken!
Daarmee steek ik jou een hart onder de riem: es war nicht um sonst!
Tijdens discussie met [zelfverklaarde!] Vrijdenkers over onderwerpen die de indruk wekken controversieel te zijn in combinatie met de Materialime Filosofie en dan een dreigende onweersbui uit de verte aan zien komen is een heel goede eigenschap die goed van pas komt als jij graag een droog hoofd houdt, maar ben dan wel voorzichtig als men
jou een Wetenschappelijk onderbouwde paraplu aanbiedt