Ik ben nog niet overtuigd, het is wel gezellig hier, hoor, zak chips en druiven erbij en alle inkoppertjes lezen, het staat 0-0

Moderator: Moderators
En naast liegen ga je nu ook nog vuige beschuldigingen uitkraaien, internet groot-inquisiteur.Henoch schreef:Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!
Dat is pertinent onjuist. Er zijn talloze religies die dit standpunt (ethiek van de wederkerigheid) hebben. Sommige zelfs vele eeuwen eerder dan Jezus.Henoch schreef:Ga toch weg met al jullie lasteringen! Een ware Christen houdt zich aan de geboden van Jezus. Er is geen enkele religie, behalve het evangelie van Jezus, dat het gebod geeft om zelfs je vijanden lief te hebben, en goed te doen aan degenen die jou kwaad doen!
Als iedereen daar nu naar zou leven, dan zou er totaal geen oorlog en haat in deze wereld zijn.
jouw probleem.Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!
Ga zelf weg godloochenaar, jij onthoud ons van de wijsheden gods omtrent slavernij. Je bet bang om onze vragen inzake slavernij te beantwoorden. Dus je hebt geen vertrouwen in de heilige geest die je tong zal zalven wanneer je in zijn naam moet getuigen!Henoch schreef:Ga toch weg met al jullie lasteringen!
Een ware christen erkent dat hij / zij zich niet aan de geboden kan houden en vraagt om vergiffenis!Een ware Christen houdt zich aan de geboden van Jezus.
Ja, dan zou het nu toch een koud kunstje voor je moeten zijn om Jezus woorden (en die van de apostelen) inzke slavernij te moeten beantwoorden?Er is geen enkele religie, behalve het evangelie van Jezus, dat het gebod geeft om zelfs je vijanden lief te hebben, en goed te doen aan degenen die jou kwaad doen!
Ook hier ben je weer een godloochenaar, immers; Een mens is geneigd tot het kwade niet in staat tot het goede dan alleen door god!Als iedereen daar nu naar zou leven, dan zou er totaal geen oorlog en haat in deze wereld zijn.
Ga uit van mij Satan want gij laat de rechter hand weten wat in de linker hand verscholen is!Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!