Straling van magnetische zwaartekracht.islamwomen schreef: Dit correleert met wat al is uitgedrukt door de wetenschap in de ontdekking van een wetenschapper, dat het de centrum is van bijeenkomende straling van de magnetische zwaartekracht,
Henochs evangelisatiehoekje waar je kan ge/overtuigen
Moderator: Moderators
- collegavanerik
- Superposter
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
@Henoch, dus bij gebrek aan argumenten, gebrek aan tegenargumenten. Of als je het gewoon even helemaal niet meer weet, heb je deze zin paraat:
Ik stel voor dat je deze quote opslaat, want je zult hem nog heel vaak nodig hebben.Henoch schreef:Aan jou en robindr: Jezus sprak vaak in gelijkenissen (Mattheüs 13:3,10,11), maar dat schijnt jullie te ontgaan; en daarom ontgaat jullie ook de boodschap van Gods Koninkrijk.
Laatst gewijzigd door Kitty op 23 okt 2007 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- islamwomen
- Forum fan
vertel me atli, waarom ga je er niet zelf achterna als je dat zo graag wilt weten?Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?
ik heb daar niet de kennis over en ga ook nie zomaar dingen roepen..

- islamwomen
- Forum fan
dat is wat de vroegere volkeren ook altijd zijden over de profeten..Atli schreef:Ach ja, weer eens geen antwoord.......ze zijn ook allemaal hetzelfde......verdorven leugenaars!Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?

- >Edwin<
- Forum fan
- Contacteer:
islamwomen schreef:vertel me atli, waarom ga je er niet zelf achterna als je dat zo graag wilt weten?Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?
Je neemt het echter wel zomaar voor vol aan plaatst het hier dan maar?
It's always night, or we wouldn't need light.
-Thelonious Monk
-Thelonious Monk
Dus al je vorige postings waren gebaseerd op kennis? Nou ja, in ieder geval nu een compliment dat je toegeeft het niet te weten. Dat is toch beter dan zomaar onzin roepen inderdaad.islamwomen schreef:vertel me atli, waarom ga je er niet zelf achterna als je dat zo graag wilt weten?Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- islamwomen
- Forum fan
- islamwomen
- Forum fan
Eet smakelijk islamwomen. En niet te veel tegelijk hoor na een hele dag vasten, anders krijg je maagpijn. (weet je trouwens dat je nickname in het meervoud staat? Is dat bewust? Dus spreek je hier voor alle moslimvrouwen?)islamwomen schreef:Ik beantwoordd de restvan de vragen vanavond, ik mag nu bijna eten.
ik vast namelijk.
groetjesss
Laatst gewijzigd door Kitty op 23 okt 2007 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja inderdaad, de ramadan duurde toch tot 11 oktober? Valt hier nu een moslimwoman door de mand???? 
Nee, het grappige is dat jullie allebei claimen in de WAARHEID te gelovenislamwomen schreef:Henoch schreef:
Een Moslim heeft alleen de armzalige Koran als openbaring; een leugen en haat verkondigend boek (sorry, dat ik het zo moet zeggen).
best grappig wou jij nu beweren dat jou boek een liefdesboek is???
Fuck met alles.