Henochs evangelisatiehoekje waar je kan ge/overtuigen

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

islamwomen schreef: Dit correleert met wat al is uitgedrukt door de wetenschap in de ontdekking van een wetenschapper, dat het de centrum is van bijeenkomende straling van de magnetische zwaartekracht,
Straling van magnetische zwaartekracht. :roll:
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

@Henoch, dus bij gebrek aan argumenten, gebrek aan tegenargumenten. Of als je het gewoon even helemaal niet meer weet, heb je deze zin paraat:
Henoch schreef:Aan jou en robindr: Jezus sprak vaak in gelijkenissen (Mattheüs 13:3,10,11), maar dat schijnt jullie te ontgaan; en daarom ontgaat jullie ook de boodschap van Gods Koninkrijk.
Ik stel voor dat je deze quote opslaat, want je zult hem nog heel vaak nodig hebben.
Laatst gewijzigd door Kitty op 23 okt 2007 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Islam women, ik vroeg waarom de Koran zoveel andere veeziektes die overdraagbaar zijn aan de mens dan niet vermeld, gaarne antwoord!
islamwomen
Forum fan

Bericht door islamwomen »

Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?
vertel me atli, waarom ga je er niet zelf achterna als je dat zo graag wilt weten?
ik heb daar niet de kennis over en ga ook nie zomaar dingen roepen..
Afbeelding
islamwomen
Forum fan

Atli schreef:
Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?
Ach ja, weer eens geen antwoord.......ze zijn ook allemaal hetzelfde......verdorven leugenaars!
dat is wat de vroegere volkeren ook altijd zijden over de profeten..
Afbeelding
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

islamwomen schreef:
vertel me atli, waarom ga je er niet zelf achterna als je dat zo graag wilt weten?

Je neemt het echter wel zomaar voor vol aan plaatst het hier dan maar?
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

islamwomen schreef:
Dus al je vorige postings waren gebaseerd op kennis? Nou ja, in ieder geval nu een compliment dat je toegeeft het niet te weten. Dat is toch beter dan zomaar onzin roepen inderdaad.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Dus vroegere volken vroegen zich af waarom een hoog wetenschappelijk werk geen vermelding van BSE maakt? Niet ontwijken Islamwomen, als de Koran zo hoog wetenschappelijk boekwerkje is waarom vermeld de Koran vele vele op de mens overdraagbare veeziektes niet?
islamwomen
Forum fan

[quote="Henoch"][quote="Sararje"]quote]

Een Moslim heeft alleen de armzalige Koran als openbaring; een leugen en haat verkondigend boek (sorry, dat ik het zo moet zeggen).

best grappig wou jij nu beweren dat jou boek een liefdesboek is???
Afbeelding
islamwomen
Forum fan

Ik beantwoordd de restvan de vragen vanavond, ik mag nu bijna eten.
ik vast namelijk.

groetjesss
Afbeelding
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

islamwomen schreef:Ik beantwoordd de restvan de vragen vanavond, ik mag nu bijna eten.
ik vast namelijk.

groetjesss
Eet smakelijk islamwomen. En niet te veel tegelijk hoor na een hele dag vasten, anders krijg je maagpijn. (weet je trouwens dat je nickname in het meervoud staat? Is dat bewust? Dus spreek je hier voor alle moslimvrouwen?)
Laatst gewijzigd door Kitty op 23 okt 2007 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.

>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

islamwomen schreef:Ik beantwoordd de restvan de vragen vanavond, ik mag nu bijna eten.
ik vast namelijk.

groetjesss
Ramadan is allang weer voorbij hoor.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ja inderdaad, de ramadan duurde toch tot 11 oktober? Valt hier nu een moslimwoman door de mand???? :shock:

Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

islamwomen schreef: ik heb daar niet de kennis over en ga ook nie zomaar dingen roepen..[/b]
Maar de hele tijd roep je dat jouw geloof de Waarheid is, op basis van welke kennis maak je zo'n claim ?

Owja
Isalwomen schreef:De waarheid komt altijd naar boven.
Fuck met alles.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

islamwomen schreef:
Henoch schreef:

Een Moslim heeft alleen de armzalige Koran als openbaring; een leugen en haat verkondigend boek (sorry, dat ik het zo moet zeggen).

best grappig wou jij nu beweren dat jou boek een liefdesboek is???
Nee, het grappige is dat jullie allebei claimen in de WAARHEID te geloven :lol:
Fuck met alles.
Gesloten