Sararje schreef:Wij kennen God toch Sararje! Ja, jij niet,dat weet ik.
Ik vraag niet of je dat weet maar HOE je dat weet.
In ieder geval niet omdat dat landdier ooit een vis is geweest! Of herinner jij je nog, dat je ooit een aap was?
Wie beweert hier dat ik ooit een aap was?
Door goddelijke openbaring; dat heb ik al zo vaak gezegd, maar jullie geloven mijn getuigenis niet! Dan gooien jullie het weer op dat andere goden zich weer d.m.v. anderen religies openbaren, maar dat kan niet, omdat zij die macht niet bezitten. Noem mij één Moslim waaraan Allah zich persoonlijk openbaarde! Noem mij één Boeddhist waar Boeddha zelf tot sprak. Etc., etc. Die bestaan niet! Alleen Jezus is de Levende, en God de Vader openbaart de levende Zoon:
"Toen Jezus in de omgeving van Caesarea Filippi gekomen was, vroeg Hij zijn discipelen en zeide: Wie zeggen de mensen, dat de Zoon des mensen is? En zij zeiden: Sommigen: Johannes de Doper; anderen: Elia; weer anderen: Jeremia, of een der profeten. Hij zeide tot hen: Maar gij, wie zegt gij, dat Ik ben? Simon Petrus antwoordde en zeide: Gij zijt de Christus, de Zoon van de levende God! Jezus antwoordde en zeide: Zalig zijt gij, Simon Barjona, want vlees en bloed heeft u dat niet geopenbaard, maar mijn Vader, die in de hemelen is." (Mattheüs 16:13-17)
"En dit evangelie van het Koninkrijk zal in de gehele wereld gepredikt worden tot een getuigenis voor alle volken, en dan zal het einde gekomen zijn." (Mattheüs 24:14)
"Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: wij spreken van wat wij weten en wij getuigen van wat wij gezien [en gehoord] hebben, en gij neemt ons getuigenis niet aan." (Johannes 3:11)
1970 jaar later is het nog steeds niet anders, ook nu nemen jullie mijn getuigens niet aan, van wat ik van God weet, en van wat ik van Jezus Christus gezien heb!
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij." (Johannes 14:6)