Henoch schreef:Dus ik nodig een ieder die zijn vragen gesteld heeft aan mij, het daar verder te doen, omdat ik liever de eer aan mijzelf hou, voordat ik hier weggejaagd wordt!
Tot gauw horens aldaar! (en niet hier meer)
Henoch.
Henochs woorden moeten we blijkbaar op dezelfde manier lezen als de woorden van God in de bijbel, of als Jezus die zei "Zie, ik kom spoedig". Hij
zegt dit maar
bedoelt het niet letterlijk, wellicht juist het omgekeerde...
En met welke taal komt meneer terug?
Henoch schreef:Zo, mag ik nu verder gaan zonder dreigingen?
Let op de vetgedrukte woorden. Meneer heeft een waarschuwing gekregen van de moderators, en zoiets kan uiteraard nooit een goed oordeel geweest zijn. Even de moderator hiervoor op zijn vingers tikken, is het motto van Henoch, die tenslotte Gods ambassadeur is.
Maar mag ik de ambassadeur van God in dit verband ook iets vragen? Wanneer mogen ongelovigen eindelijk hun gang gaan zonder dat christenen hun
dreiging met hel en verdoemenis boven het hoofd hangen? Nooit? In dat geval zal ik nooit ophouden de christenen aan te klagen als aartsleugenaars: ze nemen liefde in de mond, maar hun hart en hun God is vervuld van wraak.
Henoch schreef:Hebben jullie nog meer non-argumenten?
Let op: het eerste en enige waar meneer toe in staat is is alle andere forumgebruikers maar meteen met een belediging te woord te staan. Maar ja, wat doe je als je als profeet bent aangesteld, en de enige bent die altijd gelijk heeft.
En handig is zo'n opmerking ook, met één zinnetje kun je zo alles wat je voor de voeten is geworpen is met een flinke schop de hoek in trappen, je hoeft het dan niet eens te lezen!
In welk een verblindheid moet jij wel niet leven Henoch? Voor mij een raadsel, maar voor jou een kwestie van een beetje heilige geest natuurlijk.

.
Wat mij betreft krijg je nooit een ban hier maar zal je heilige metgezel zolang je hier blijft spammen worden uitgekleed.
Henoch schreef:Ok, dan kunnen we verdergaan t.o.v. jullie, die het zo goed schijnen weten.
Je hebt een grote en inhoudsloze mond als een jongen van vijftien die zich op school nooit ingespannen heeft. Ben je soms 15 of 16? Wat is je leeftijd eigenlijk?