Geef er eens een verklaring voor dan!Henoch schreef:Bedankt, ik heb er notitie van genomen!lost and not found yet! schreef:Ik durf het sterker te stellen! Jou god is zelf een moordenaar!! Gr.
Gr.
Moderator: Moderators
Geef er eens een verklaring voor dan!Henoch schreef:Bedankt, ik heb er notitie van genomen!lost and not found yet! schreef:Ik durf het sterker te stellen! Jou god is zelf een moordenaar!! Gr.
Voor iemand die zo hoog en hooghartig vliegt in een waanwereld is het gezond eens met beide benen op de grond getrokken te worden. Er is uiteraard veel meer vereist om zo'n doorgeslagen gelovige ooit de eerste beginselen van nederigheid te laten leren. In de regel zal het leven zelf dat doen. Het vergt wellicht tientallen jaren en het zal een zware levensles worden voor deze persoon. Omdat ze dat wel aanvoelen is het voor hen vaak reden om zichzelf liever te blijven ontzien. Het ontzien van jezelf levert echter altijd op den duur een hopeloos geval op.Maar ik vind dan ook dat ik in het verkeerde topic-onderdeel vertoef, n.l. luchtige onderwerpen.
Wie weet is dit de eerste waan waaruit hij bevrijd zal worden.De verrijking voor jullie? Die is ongekend; en daar komen sommigen hopelijk wel achter.
Van de nood een deugd maken noemen ze zoiets, oftewel van een plaag een studieobject maken om er zelf iets van op te steken. In dit geval ging ik na of het klopte wat Nietzsche ons al 125 jaar geleden over gelovigen vertelde. Overigens, ik ben ook van heel hoog gevallen...MinderMutsig schreef:Wat lever je toch altijd mooie en goede bijdragen Reformed, echt een genot om te lezen.
Nu, ik tolereer jullie ook niet langer!Devious schreef: Beste Henoch.
Uit de forumregels:
[*] E5 :: Mensen die stelselmatig alleen reageren met oneliners, enkel met 'knip en plak' werk van andere sites komen, of alleen maar links plaatsen en weinig komen met een eigen inbreng, zijn hier niet gewenst, evenals mensen die constant proberen om verdeeldheid te zaaien en ruzie te zoeken. Wie een discussie begint en stelselmatig weigert om standpunten te onderbouwen of reacties en vragen van andere forumgebruikers inhoudelijk te becommentariëren of te beantwoorden, loopt kans dat deze bijdragen verplaatst worden naar de Babbelbox. Bij ernstige gevallen zullen we twee keer waarschuwen, waarna de derde overtreding een tijdelijke ban tot gevolg zal hebben.
Een inhoudelijk debat, waarin men uitvoerig in probeert te gaan op de reacties en vragen van andere forumleden, is de enige vorm van 'evangelisatie' die we hier toestaan. Alleen maar wat oneliners, losse bijbelteksten, 'hallelujah' en 'looft den Heer' geroep stellen we niet op prijs, en zullen we ook niet lang tolereren. (Natuurlijk mogen er bijbelteksten gebruikt worden, maar dan in de vorm van een theologische discussie)
Gegroet. [/color]
Leuk hè, ik was er bijna zeker van dat mijn laatste posting het benodigde effect zou hebben, en begrijp volkomen dat je onder een ander voorwendsel weg moet gaan.Henoch schreef:Nu, ik tolereer jullie ook niet langer! Gooi geen parels voor de zwijnen, is hier van juiste toepassing!
Tot gauw horens aldaar! (en niet hier meer)
Henoch.
Dit was de beste grap van de maand!...voordat ik aan een theologisch debate kan beginnen....
Henoch schreef:
Op mijn eigen forum www.geloofsdebat.nl gelden deze debatrestricties en dreigingen .
Ik heb er niet veel, want de Heer is Rechter en weet/ziet alle dingen en kent ieders hart. Ik heb er ook geen problemen mee als men in een posting van een topic af gaat wijken, of felle/scherpe discussies voert.
Hou rekening met het volgende:
We zijn hier op een christelijk forum en wij vinden het niet nodig dat je vloekt, vulgaire taal gebruikt of bloot plaatjes plaatst.
Als iemand zich stelselmatig niet aan deze gedragsregels weet te houden kan hij gebanned worden. Dit zal normaal gesproken echter pas gebeuren als iemand al meerdere malen gewaarschuwd is, of een dusdanige schending van de regels pleegt dat er geen andere mogelijkheid meer over blijft.
Dit forum onderscheidt zich van andere forums, omdat het doel hier is, dat mensen Jezus Christus leren kennen, en zij Hem aan zullen nemen als hun God, Heer, Redder en Verlosser. Als mensen op dit forum de wilsbeschikking maken dit niet te willen doen, en vast willen blijven houden aan hun overtuigingen, dan houdt na een bepaalde tijd de discussie op, en wordt diegene [naar wijsheid gegeven aan de Admin.] vervolgens verwijderd. Zo kunnen wij [en ik] onze aandacht verder schenken, aan andere mensen die wel voor overtuiging en bijbelse uitleg open staan, en die God verkiezen zal om zijn Kinderen te worden. Dit zal het verstranden en doorsukkelen in oeverloze discussies tegengaan. Dus forumleden dienen hier rekening mee te houden!
@ Allemaal,Henoch schreef:Nu, ik tolereer jullie ook niet langer!Devious schreef: Beste Henoch.
Uit de forumregels:
[*] E5 :: Mensen die stelselmatig alleen reageren met oneliners, enkel met 'knip en plak' werk van andere sites komen, of alleen maar links plaatsen en weinig komen met een eigen inbreng, zijn hier niet gewenst, evenals mensen die constant proberen om verdeeldheid te zaaien en ruzie te zoeken. Wie een discussie begint en stelselmatig weigert om standpunten te onderbouwen of reacties en vragen van andere forumgebruikers inhoudelijk te becommentariëren of te beantwoorden, loopt kans dat deze bijdragen verplaatst worden naar de Babbelbox. Bij ernstige gevallen zullen we twee keer waarschuwen, waarna de derde overtreding een tijdelijke ban tot gevolg zal hebben.
Een inhoudelijk debat, waarin men uitvoerig in probeert te gaan op de reacties en vragen van andere forumleden, is de enige vorm van 'evangelisatie' die we hier toestaan. Alleen maar wat oneliners, losse bijbelteksten, 'hallelujah' en 'looft den Heer' geroep stellen we niet op prijs, en zullen we ook niet lang tolereren. (Natuurlijk mogen er bijbelteksten gebruikt worden, maar dan in de vorm van een theologische discussie)
Gegroet. [/color]
Aangezien ik hier niet mag spreken en antwoorden zoals ik dat wil, en bij voorbaat aan allerlei restricties en voorwaarden aan banden wordt gelegd, voordat ik überhaupt aan een theologisch debate kan beginnen, is voor mij de kous al af! Het meten met 2 maten, is een algemeen verschiijnsel op dit soort ongelovigen-forums [en dat onder het mom van de vrijheid van meningsuiting].
Ook het gillen en roepen van forummers met termen als "inhoudsloos", "cirkelredenering", "toch geen kans", etc., duidt al op een verbale en onvruchtbare stellingname van velen hier, waar ik mijn tijd liever niet aan wil verdoen.
Gooi geen parels voor de zwijnen, is hier van juiste toepassing!
Op mijn eigen forum www.geloofsdebat.nl gelden deze debatrestricties en dreigingen [zoals hier van Devious] niet, en mag ieder vogeltje zingen zoals hij/zij gebekt is.
Dus ik nodig een ieder die zijn vragen gesteld heeft aan mij, het daar verder te doen, omdat ik liever de eer aan mijzelf hou, voordat ik hier weggejaagd wordt!
Tot gauw horens aldaar! (en niet hier meer)
Henoch.
Op zijn forum met 32 gebruikers mag ieder vogeltje zingen zoals hij/zij gebekt is.thevoiceforum forum index
thevoiceforum - Registratie Voorwaarden
De beheerders en moderators van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.
Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Als je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt kan je meteen en permanent verbannen worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag. Het IP adres van je computer wordt bij ieder bericht opgeslagen om het beheer van de site te vereenvoudigen. Verder bewaart het systeem cookies op jouw computer. Deze cookies bevatten geen van de gebruikers informatie die in het profiel opgegeven wordt. Door deze voorwaarden te accepteren stem je er in toe dat bovenstaande gegevens bijgehouden worden. Deze informatie zal niet bekend worden gemaakt aan derden zonder jouw toestemming. Het beheer van de site is niet aansprakelijk voor hack pogingen die het gevolg zijn van het eventueel bekend worden van deze informatie.
Het beheer van de site heeft het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden. Het e-mailadres dat je opgeeft wordt alleen gebrukt voor het bevestigen van je account en wachtwoord en voor het verzenden van een nieuw wachtwoord als je je wachtwoord vergeet.
Ik stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar
Ik stem toe met de voorwaarden en ben jonger dan 13 jaar
Ik ben het niet eens met de voorwaarden
De gebruikers hebben in totaal 2732 berichten geplaatst
We hebben 32 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Arend
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten*
[ Administrator ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 49 op Wo Jun 27, 2007 11:49 am
Geregistreerde gebruikers: Geen
HenochAdmin, Arend, Bob Richter
*Deze lijst geeft de gebruikers weer die actief waren in de laatste 5 minuten
Zal denk ik niet nodig zijn, want in principe worden we allemaal verwijderd,lost and not found yet! schreef: Gaan we daarheen of blijven we hier?
Dus mensen die te indoctrineren vallen zijn welkom, hardnekkige atheisten zijn niet welkom en worden verwijderd.Henoch schreef:Dit forum onderscheidt zich van andere forums, omdat het doel hier is, dat mensen Jezus Christus leren kennen, en zij Hem aan zullen nemen als hun God, Heer, Redder en Verlosser. Als mensen op dit forum de wilsbeschikking maken dit niet te willen doen, en vast willen blijven houden aan hun overtuigingen, dan houdt na een bepaalde tijd de discussie op, en wordt diegene [naar wijsheid gegeven aan de Admin.] vervolgens verwijderd. Zo kunnen wij [en ik] onze aandacht verder schenken, aan andere mensen die wel voor overtuiging en bijbelse uitleg open staan, en die God verkiezen zal om zijn Kinderen te worden. Dit zal het verstranden en doorsukkelen in oeverloze discussies tegengaan. Dus forumleden dienen hier rekening mee te houden!