Henochs evangelisatiehoekje waar je kan ge/overtuigen

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes »

Sararje schreef:Indien dit topic niet op zeer korte termijn door Henoch en/of Islamwomen zal worden verbeterd door te gaan argumenteren en redeneren volgens de regels van dit forum, dan zal dit topic bij pagina 100 naar de prullenbak worden verwezen.
Dit lijkt me niet nodig (en onwenselijk), gezien de lage response rate van bovengenoemden voor de laatste dagen. Als er dan toch een symbolisch pagina-nummer moet worden gekozen, dan stel ik 666 voor. :twisted:
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Och, als we zo doorgaan, komen we er heus wel.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

De sluiting van de 100ste pagina is symbolisch bedoeld, zie het maar als een officieel afscheid van de evangelisten die hun geloof willen brengen als de waarheid, en met de onwil (of ze kunnen het niet ?) om het goed te beargumenteren. En iedere andere evangelist die het in z'n botte kop haalt om 'uitsluitend' te evangeliseren worden
Sararje schreef: verdere vergelijkbare evangelisatietopics onherroepelijk ook afgevoerd.
Dankjewel.

edit: een hele goede post Rereformed, en toepasselijk ook nog =D>
Fuck met alles.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

lanier schreef: Misschien dat Henoch kan beginnen met het lezen van het volgende:
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_%28h ... enaderd%29
Grapjas!
De woordjes Henoch, Jezus en kritisch in 1 zin... (ok, 2 zinnen)

Op naar die 100 pagina's.
Jeroen T
Geregelde verschijning

Bericht door Jeroen T »

Nog maar 5 paginaatjes helledreiging. :twisted:
Ik geloof in de hersenen van de mens over mijn ziel maak ik me geen zorgen.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Sararje schreef:Daarnaast zal er gehoor worden gegeven aan de oproep van een groot aantal actievere leden van dit forum. Indien dit topic niet op zeer korte termijn door Henoch en/of Islamwomen zal worden verbeterd door te gaan argumenteren en redeneren volgens de regels van dit forum, dan zal dit topic bij pagina 100 naar de prullenbak worden verwezen. Hierdoor kan er niet meer worden gediscussieerd in dit topic en worden verdere vergelijkbare evangelisatietopics onherroepelijk ook afgevoerd.
ach, dan kunnen henoch en islamama sampjes gezellig door keuvelen op het henochsh*tforum.
want daar is islamama al een mooi offensief begonnen.
leve de demcratie!
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
a.r.

Bericht door a.r. »

@ Jeroen

Henoch heeft het te druk met alle postings op zijn eigen forum's 8)
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Je moet topch toegeven dat het knap is voor Henoch om op zijn eigen forumpje meer dan 1200 postings te genereren terwijl een gemiddeld lid op zijn forum onder de 100 blijft steken.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Sararje schreef:Je moet topch toegeven dat het knap is voor Henoch om op zijn eigen forumpje meer dan 1200 postings te genereren terwijl een gemiddeld lid op zijn forum onder de 100 blijft steken.
nee joh!!!
is toch logisch?
Als schepper van zijn eigen forum moet hij de schaapjes onder zijn hoede nemen...
hebben zij en 10, heeft hij er 100, hebben zij er honderd, heeft hij er duizend.
baas boven baas, helemaal logisch toch?
Henoch, schepper zijnes forum, alleswetend over hetgeen ooit over HEt Woord geschreven is, en zijne volgelingen, de dwalers die bespot moeten worden, hebben het na zo'n 100 berichten alweer gehad met het forum...
want het is een overduidelijke zaak, dat deze man zulke grote balken in zijn ogen heeft, dat hij denkt de waarheid als enige te weten, het helaas niet bij het juiste eind heeft.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Martha
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Wel ja, zo krijgt "wetenschap is niet democratisch" toch een heel merkwaardige lading.... :roll:
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Sararje schreef:Wel ja, zo krijgt "wetenschap is niet democratisch" toch een heel merkwaardige lading.... :roll:
verklaar u nader, mijn beste
Martha
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Och je weet zelf toch ook wel dat ik regelmatig tegen een niet nader te noemen Evangelische idioot het argument in stelling heb gebracht dat wetenschap niet democratisch is? Om aan te geven dat zelfs al zou de halve wereld Christen zijn en (dus) geloven in het Genesis verhaal, is het nog niet zo is dat het Genesisverhaal waar is oid. Gebruikte dan wel eens de analogie dat op een zeker moment in de geschiedenis een groot deel van de bekende mensheid geloofde in een platte aarde maar dat sinds die tijd de aarde nauwelijks van vorm is veranderd. Enfin, je weet wel welke kan ik op ga.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Sararje schreef:Och je weet zelf toch ook wel dat ik regelmatig tegen een niet nader te noemen Evangelische idioot het argument in stelling heb gebracht dat wetenschap niet democratisch is? Om aan te geven dat zelfs al zou de halve wereld Christen zijn en (dus) geloven in het Genesis verhaal, is het nog niet zo is dat het Genesisverhaal waar is oid. Gebruikte dan wel eens de analogie dat op een zeker moment in de geschiedenis een groot deel van de bekende mensheid geloofde in een platte aarde maar dat sinds die tijd de aarde nauwelijks van vorm is veranderd. Enfin, je weet wel welke kan ik op ga.
dat is me meer dan duidelijk, ja...
whahahahahahhaha
ieder berichtje brengt dit topic dichter bij de 100
nog heelheel eventjes...
Martha
Stanhope
Ervaren pen

Bericht door Stanhope »

Genesis 5:24
Henoch leefde in nauwe verbondenheid met God; aan zijn leven kwam een einde doordat God hem wegnam.
Wordt het niet eens tijd :?:
a.r.

Bericht door a.r. »

:roll: nog 5 pagina's en dan ZIJN WE VERLOST ......... :lol:
Gesloten