Je doet net alsof jij gedegen vragen kan stellen.Henoch schreef: Als een atheïst geen antwoorden meer heeft, ...
En Rereformed vergelijken met iemand die met een mond vol tanden staat is zoiets als van een vis zeggen dat hij in de lucht vliegt.
Ga naar school Henoch.dan blijft er geen andere mogelijkheid meer over, dan de bijbelgefundeerde Christen verbaal in het hokje van "Fundamentalist" te stompen.
Fundamentalist is synoniem voor bijbelgefundeerd. Het is geen spotnaam, maar een naam die de evangelischen zelf bedacht hebben voor zichzelf.

Daar zit je flink mis. En ik kan het weten, want ik ben tenslotte de Antichrist. Na bladzijde 100 negeren we je voor 100%. En christenen blijven altijd zelf braaf in hun kooi zitten. We hoeven er verder echt niet naar om te kijken.Maar wij krijgen naast de vervolging [van ongelovigen]...
Dus het gehandicapped zijn zie je als een taart? Sorry dat ik het weer aansnij, maar voor mij is God en opzettelijk laten lijden, en stokdoof zijn voor de liefste wens van je kind niet te rijmen. Misschien kun je jouw licht erover laten schijnen om het duidelijk te maken.maar wjj krijgen als slagroom op de taart het eeuwig leven van en bij God.
Ik draaide niets om, het waren jouw eigen ongelukkige woorden te stellen dat God de ongelovigen aards loon geeft en de Satan slechts aan de gelovigen zijn tijd besteedt.Jouw haat [geïnspireerd door de duivel] jegens bibelgelovige Christenen, is hier een lichtend voorbeeld van. En daarom draai je alles bewust om, zoals de duivel gewoon is te doen, want de ongelovige zorgt voor zichzelf, en God zorgt voor de gelovige!
Ik probeer van je uitspraken slechts wanhopig wat Heilige Geestigheid te maken om tot de 100 te komen. Het is geen kleinigheid om infantiliteit 100 bladzijden te volgen. We zullen de vlag uitsteken en er een glaasje op drinken wanneer de uitstorting van de Hysterische Geest Bui hier over is en we de zon weer kunnen zien op ons forum.