Democratie in de EU

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: Democratie in de EU

Bericht door appelfflap »

Politieke correctheid is geen paraplu om je racisme onder te verstoppen, dat zijn geen synoniemen (ook al denken vele racisten dat).
Da's laf, zeg dan gewoon dat je tegen buitenlanders bent
Of volg het discours van Orban en Dewever, allemaal profiteurs die je op de boot terug naar Turkije moet zetten.

*krijg ik nu een kus vd juf en mag ik een bank vooruit voor m'n hoofdletters?

soit,
JE kunt natuurlijk altijd trachten mijn bedenkingen inhoudelijk aan te pakken. Dan moet je natuurlijk met meer komen dan de Roemeense zakkenroller
Vit
Banned

Bericht door Vit »

appelfflap schreef:Da's laf, zeg dan gewoon dat je tegen buitenlanders bent
Ik ben niet tegen buitenlanders tenzij crimineel, ik kan het je nog sterker vertellen, zelf ben ik van Zweedse afkomst wat je terug ziet in mijn achternaam.
*krijg ik nu een kus vd juf en mag ik een bank vooruit voor m'n hoofdletters?
Bij deze, het is niet moeilijk.

Eerlijk gezegd weet ik weinig van de EU behalve dat het heel veel geld kost (ons geld), dus ik ga er niet te diep op in.
Laatst gewijzigd door Vit op 12 sep 2015 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Religie is gebouwd op drijfzand, Atheïsme ook maar stevig gefundeerd.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

In deze materie zou het 't beste zijn alleen de werkelijke vluchtelingen toe te laten.
Ja, ik geef toe, dat het een enorme klus is dat uit te zoeken en de selectie te maken...
De rest kan terug. Vooral bij de Afrikaanse 'vluchtelingen' zal dat gelden, schat ik.
¥¥ Van kwaad tot erger...
Vit
Banned

Bericht door Vit »

Gerard R. schreef:In deze materie zou het 't beste zijn alleen de werkelijke vluchtelingen toe te laten.
Ja, ik geef toe, dat het een enorme klus is dat uit te zoeken en de selectie te maken...
De rest kan terug. Vooral bij de Afrikaanse 'vluchtelingen' zal dat gelden, schat ik.
Alleen vrouwen en kinderen zou al heel wat zijn, want deze maken maar 25% uit van het geheel, terwijl je zou verwachten andersom.

Afbeelding

Maar we dwalen af.
appelfflap
Banned

Vit schreef: Eerlijk gezegd weet ik weinig van de EU behalve dat het heel veel geld kost (ons geld), dus ik ga er niet te diep op in.
dus waarom wil jij nu dat ik dit referendum onderteken?
je weet er te weinig van en het enige wat ik lees is mensenverachtend racistisch ophitsen.
inhoudelijk reageer je niet of wil je er verder niet op ingaan.

Vooraleer je ergens tegen bent moet je wel weten waar je over praat
http://europa.eu/pol/financ/index_nl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
een beginpunt

Gerard R
velen, bv Nva, gooien doodgraag de economische en politieke vluchtelingen op een hoop om te kunnen polariseren/ haat te zaaien/....
de Syrische vader van dat dode kind wou tenslotte enkel een nieuw stel tanden en is dus per definitie een gelukzoeker, profiteur en parasiet.
dat hij door IS/Assad/koerden (vul zelf maar in) gefolterd werd moet je in die logica uiteraard vergeten.

Dat Afrikanen uit niet-oorlogsgebied die niet vervolgd worden terug moeten is evident. Of het even evident is die Syrische profiteurs/parasieten (lees: economische vluchtelingen) terug naar Damascus en omstreken te sturen?
Vit
Banned

Bericht door Vit »

appelfflap schreef:Je weet er te weinig van en het enige wat ik lees is mensenverachtend racistisch ophitsen.
Zijn Oekraïners een apart ras? :shock:

Volgens mij zijn we toch allen van Kaukasische oorsprong, alleen de opvattingen liggen wat uit elkaar zoals het mijn en dijn bijvoorbeeld.

Voor mij hoef je niet de tekenen hoor als je tegen democratie bent.
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

Vit schreef:Alleen vrouwen en kinderen zou al heel wat zijn, want deze maken maar 25% uit van het geheel, terwijl je zou verwachten andersom.

Afbeelding

Maar we dwalen af.
Ja hoor, gezinnen uit elkaar halen. Hoe onmenselijk wil je het hebben?
Vit
Banned

Bericht door Vit »

Berjan schreef: Ja hoor, gezinnen uit elkaar halen. Hoe onmenselijk wil je het hebben?
Je hebt gelijk, die vent van haar mag wat mij betreft ook blijven, dan komt er hooguit 12% bij en kan 63% terug die een eventuele vrouw en kinderen hebben achtergelaten in de gore shit, oh wacht die komen later over natuurlijk als gezinshereniging, dat ik daar nou niet aan gedacht heb.
Vit
Banned

Bericht door Vit »

D66, het is tijd voor Europese kroonjuwelen
Grijp GeenPeil aan om te laten zien dat Europa democratischer moet

Het Griekenland-debacle en de vluchtelingenstroom uit Syrië hebben de verhoudingen binnen de EU opnieuw op scherp gezet. Met name in West-Europa hebben nieuwe eurosceptische bewegingen de wind in de zeilen en laten gevestigde partijen zich steeds kritischer uit over ‘Brussel’. Het is een trend die al een aantal jaar aan de gang is: het draagvlak voor verdergaande Europese integratie neemt af.

Stellingname D66
In het publieke debat blijft D66 haar steun voor Europese samenwerking benadrukken, tegen de publieke consensus in, en die duidelijke stellingname valt te prijzen. Stemmers van D66 weten voor welk verhaal ze kiezen: maatschappelijke uitdagingen zijn steeds vaker grensoverschrijdend. Het is een illusie dat de opwarming van de aarde, een mondiale economische malaise of de vluchtelingencrisis vanuit het Binnenhof te bezweren zijn. Andere partijen beseffen dat wanneer ze aan de macht zijn vaak ook, hoewel ze tijdens verkiezingscampagnes vaak anders willen doen geloven. De steun van de VVD voor het derde Griekse steunpakket is daar een duidelijk voorbeeld van.

GeenPeil
Het is daarom niet vreemd dat burgerinitiatieven zoals het recent gelanceerde GeenPeil van weblog Geenstijl – tegen het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne – zoveel aanhangers krijgen. Eurosceptische kiezers merken dat hun onvrede over verdergaande integratie nauwelijks via de traditionele weg van verkiezingen gekanaliseerd kan worden. Als wij in Nederland naar de stembus gaan, bepalen we niet alleen de samenstelling van het parlement, maar daarmee ook die van het kabinet. Ontevredenheid over de koers van ons land kan geuit worden door bij volgende verkiezingen op partijen uit de oppositie te stemmen. Het Europees Parlement kent geen coalities en oppositie. Het maakt voor de politieke kleur van de Europese Commissie weinig uit of kiezers op een links, rechts, pro-Europees of anti-Europees parlement hebben gestemd.

Lees verder:
http://politiek.tpo.nl/column/d66-het-i ... onjuwelen/" onclick="window.open(this.href);return false;
appelfflap
Banned

Vit schreef: Zijn Oekraïners een apart ras? :shock: .
als je zegt dat het enige Roemeense exportproduct zakkenrollers zijn maak je je schuldig aan racisme

dat je je nu weer tracht te verstoppen en de term ras uit de politiek en biologie op 1 gooit (taxonomie, variëteit,...) om verwarring te zaaien verandert niets aan de zaak of de essentie.

jij wil geen geld aan vreemden geven en bent daarom tegen dit verdrag, zeg dat dan ook gewoon zo.
appelfflap
Banned

Berjan schreef: Ja hoor, gezinnen uit elkaar halen. Hoe onmenselijk wil je het hebben?
we kunnen misschien in Brussel eten naar de vluchtelingen gaan gooien gelijk ze momenteel in Hongarije doen
Vit
Banned

Bericht door Vit »

appelfflap schreef: Als je zegt dat het enige Roemeense exportproduct zakkenrollers zijn maak je je schuldig aan racisme
Discriminatie.
Ik kan zo gauw geen ander exportproduct bedenken, oh ja toch, skimmers. Fatsoenlijke mensen blijven gewoon thuis in dat prachtige land, tenzij men hier komt om te werken.
Steeds vaker worden Nederlanders het slachtoffer van skimmers. Dit zijn mensen die bankrekeningen leeghalen door de gegevens die op de pinpassen staan te kopiëren. Vooral Roemeense bendes houden zich hier mee bezig. Maar wat is skimmen nu precies? En hoe kun je skimmen voorkomen?
http://financieel.infonu.nl/geld/53992- ... komen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vit
Banned

Bericht door Vit »

appelfflap schreef:
We kunnen misschien in Brussel eten naar de vluchtelingen gaan gooien gelijk ze momenteel in Hongarije doen
Als ze niet tevreden zijn gooien ze het wel weer terug.

http://nieuws.nl/algemeen/20140829/onte ... nederland/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://eunmask.wordpress.com/2015/08/2 ... edsel-weg/" onclick="window.open(this.href);return false;
appelfflap
Banned

Vit schreef: Ik kan zo gauw geen ander exportproduct bedenken,
en opnieuw maak je je schuldig aan discriminatie, vreemdelingenhaat, polariseer je, lig je haat te zaaien en zit je op te hitsen tegen de Roemeense bevolking en de vluchtelingen.

maar het ging in 1e instantie om de vraag waarom ik jouw referendum zou moeten steunen en waarom dat verdrag slecht is.
dat jij vindt dat Oekraïne geen geld mag krijgen is je recht, maar dat is natuurlijk geen inhoudelijke reactie.
dus probeer opnieuw
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

appelfflap schreef:waarom is geenpeil tegen een verdrag met Oekraine maar zwijgen ze over bv Moldavië (ook een verdrag dit jaar)?
Knip, knip.
ok, putin vindt democratie en mensenrechten geen goed idee, jammer voor z'n bevolking
Vind ik ook.

Ohh en, ik vind referendums maar niks. Verreweg de meeste mensen waaronder ik kunnen de gevolgen van een ja of nee stem in hele ingewikkelde economische problemen helemaal niet overzien.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie