Vertel mij nou eens wat ik fout heb gedaan.Rereformed schreef: ↑24 mar 2023 14:23 @Barnabas,
Geheel eens met bovenstaande bijdrage van je. Je kunt op dit forum dan ook verder gaan nadat je eerst de zaak hebt afgehandeld waar je in het voorgaande in deze en volgende forumpost door de moderator in rood op bent gewezen.
Evangelisatie
Moderator: Moderators
Re: Evangelisatie
NB: Wanneer je modereert zonder discriminatie dan kunnen we door één deur.Rereformed schreef: ↑24 mar 2023 14:23 @Barnabas,
Geheel eens met bovenstaande bijdrage van je. Je kunt op dit forum dan ook verder gaan nadat je eerst de zaak hebt afgehandeld waar je in het voorgaande in deze en volgende forumpost door de moderator in rood op bent gewezen.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben vele malen uit de weg gegaan om je geen waarschuwing te geven om je zoveel mogelijk tegemoet te komen. Ik heb je enkel in rood aangesproken voor evident onterechte uithalen naar Tiberius Claudius en Henry II en gevraagd deze woorden terug te nemen. Even een klein woordje "sorry" zou genoeg zijn om iedereen te laten weten dat je in staat bent om kritiek te incasseren en je inziet dat je ook wel eens over de schreef gaat. Voor de moderator en de deelnemers is dat ook genoeg om er zand over te doen.Barnabas schreef: ↑26 mar 2023 18:07NB: Wanneer je modereert zonder discriminatie dan kunnen we door één deur.Rereformed schreef: ↑24 mar 2023 14:23 @Barnabas,
Ik heb je op deze manier aangesproken omdat jij eerder een klacht indiende waarin je verkondigde dat "het neerhalen van de persoon een discussie onwaardig is" en jij daarvan last hebt. Je twee onterechte uithalen naar Tiberius Claudius en Henry II tonen aan dat je je er zelf aan schuldig maakt. Oftewel ik sprak je aan opdat je er van leert.
Hoewel er een kleinigheid van je gevraagd werd heb je nu inmiddels meer dan twee weken lang te kennen gegeven dat je niet bereid bent het woordje sorry uit te spreken of zelfs maar toe te geven dat je twee andere forummers onterecht bejegende. Bovendien heb je bewust vele malen het herhaalde moderatorverzoek genegeerd.
Het topic met je klacht gaf je de topictitel wangedrag. Maar nu heb je je zelf aan wangedrag schuldig gemaakt. Indien dat het laatste gezicht van je is dat je hier op dit forum wil laat zien dan zij het zo.
Aan alle geduld komt een eind. Indien je in de volgende bijdrage niet aankomt met een verontschuldiging dan krijg je daarvoor van mij een officiële waarschuwing.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Je hebt daar twee weken op kunnen oefenen door pagina 20 aan te klikken! Maar goed, deze moderator zal weer een half uurtje voor je uittrekken.Barnabas schreef: ↑26 mar 2023 16:53Vertel mij nou eens wat ik fout heb gedaan.Rereformed schreef: ↑24 mar 2023 14:23 @Barnabas,
1) Je beschuldigt Tiberius Claudius ervan kinderachtig bezig te zijn terwijl hij eenvoudig feiten die je in je bijbel kan lezen voorbij laat gaan. De feiten over koning David werden vervolgens nog door heeck tot in de puntjes aangevuld.
Daar is dus helemaal niets kinderachtigs aan.
2) Je beschuldigde Henry II ervan dat hij "behoorlijk tegen jou tekeer gaat" en optreedt uit "pure haat". Je kreeg hierop van mij dit te horen:
"De bijdrage van Henry II is geheel inhoudelijk. Heny II veroordeelt niet jou, maar stelt enkel dat jouw claim niet meer geldigheid heeft dan de claim die islamieten of mormonen maken, en dat alle teksten van alle religies enkel van mensenwerk getuigen. Er is hier geen sprake van "behoorlijk tekeergaan" noch is er sprake van "zonder uitleg wat zijn standpunt is". Je conclusie dat hier sprake is van pure haat is al helemaal over the top en dien je in je volgende bijdrage terug te nemen."
Born OK the first time
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Open bericht aan Barnabas.
Beste Barnabas drijft dit nu niet op de spits, van mij hoef je niet met gezicht diep door het stof zoals een Oosters Vorst dat zou eisen.
Zeg gewoon iets in de geest van:
Sorry, ik was wat snel door de bocht, dat had ik niet moeten doen.
Voor mij is het dan afgedaan hoor, ik heb elders wel heel wat ergers moeten slikken.
Beste Barnabas drijft dit nu niet op de spits, van mij hoef je niet met gezicht diep door het stof zoals een Oosters Vorst dat zou eisen.
Voor mij is het dan afgedaan hoor, ik heb elders wel heel wat ergers moeten slikken.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Het gaat niet landen, indalen of begrepen worden. Mijn observatie is dat het geen onwil of onkunde of gebrek aan sociale vaardigheden is. De man heeft gewoon een beperking, een blinde vlek en geen zicht op waar hij zich bevindt of wat zijn positie is. Als een blinde die een ongezien landschap beschrijft en waar de beschrijving van de ziende niet doordringt.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Punt 1, je moet een beetje tussen de regels door lezen. Maar missschie moet ik uitleggen dat het gedrag van Poetin heel erg slim en leidinggevend is maar ondertussen is hij een enorme leugenaar en houdt anderen de hand boven het hoofd. Wanneer een volwassene op dergelijke wijze leiding geeft is hij niet geschikt om leiding te geven want machtsmisbruik maakt een mens tot een kinderachtig wezen. Zie manneken pis in Brussel.Rereformed schreef: ↑26 mar 2023 19:59Je hebt daar twee weken op kunnen oefenen door pagina 20 aan te klikken! Maar goed, deze moderator zal weer een half uurtje voor je uittrekken.Barnabas schreef: ↑26 mar 2023 16:53Vertel mij nou eens wat ik fout heb gedaan.Rereformed schreef: ↑24 mar 2023 14:23 @Barnabas,
1) Je beschuldigt Tiberius Claudius ervan kinderachtig bezig te zijn terwijl hij eenvoudig feiten die je in je bijbel kan lezen voorbij laat gaan. De feiten over koning David werden vervolgens nog door heeck tot in de puntjes aangevuld.
Daar is dus helemaal niets kinderachtigs aan.
2) Je beschuldigde Henry II ervan dat hij "behoorlijk tegen jou tekeer gaat" en optreedt uit "pure haat". Je kreeg hierop van mij dit te horen:
"De bijdrage van Henry II is geheel inhoudelijk. Heny II veroordeelt niet jou, maar stelt enkel dat jouw claim niet meer geldigheid heeft dan de claim die islamieten of mormonen maken, en dat alle teksten van alle religies enkel van mensenwerk getuigen. Er is hier geen sprake van "behoorlijk tekeergaan" noch is er sprake van "zonder uitleg wat zijn standpunt is". Je conclusie dat hier sprake is van pure haat is al helemaal over the top en dien je in je volgende bijdrage terug te nemen.
Punt 2: Ik zie dat je het gedrag van Henry II niet bestudeerd hebt en er naast zit.
Je kunt je natuurlijk bekeren, dan blijf ik op de site en kunnen we mischien eens een discussie over excuses en wanneer die op zijn plaats zijn voeren, maar dat kan natuurlijk ook op geloofsgesprek, wanneer je dat durft. Gezien het feit dat ook Dickenmick scijndiscussie voert vrees ik dat ik mijn tijd beter niet hier kan besteden geheel in de stijl van Paulus.
Wanneer je je waarschuwing in praktijk brengt weet ik dat je er echt genoeg van hebt.
Goedendag allemaal.
Nou ja, dan weet je wat ik voor jou gedaan heb.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 mar 2023 20:14 Open bericht aan Barnabas.
Dus maak het jezelf niet zo moeilijk en zeg gewoon dat je me uitgelokt hebt om me te graazen laten nemen door anderen. Sorry hoeft eigenlijk niet eens, bekering zie ik met blijdschao tegemoet. Wees niet kinderachtig en doe het gewoon.
Ik bedoel maar 

Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Wanneer je de woorden die Ik gesproken heb naast je neerlegt ga je naar de hel. Mijn positie is naast de Vader in de hemel. Wanneer dat land begrijp je met wie je te maken hebt, dus besteedt er aandacht aan.Mullog schreef: ↑26 mar 2023 20:30 Het gaat niet landen, indalen of begrepen worden. Mijn observatie is dat het geen onwil of onkunde of gebrek aan sociale vaardigheden is. De man heeft gewoon een beperking, een blinde vlek en geen zicht op waar hij zich bevindt of wat zijn positie is. Als een blinde die een ongezien landschap beschrijft en waar de beschrijving van de ziende niet doordringt.
Ik hou van je maar je moet me wel geloven.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik denk dat je mijn vaardigheden in deze zwaar overschat.Barnabas schreef: ↑26 mar 2023 21:13 Nou ja, dan weet je wat ik voor jou gedaan heb.
Dus maak het jezelf niet zo moeilijk en zeg gewoon dat je me uitgelokt hebt om me te grazen laten nemen door anderen. Sorry hoeft eigenlijk niet eens, bekering zie ik met blijdschap tegemoet. Wees niet kinderachtig en doe het gewoon.
U bent nog niet dood, Barnabas, denk ik, dus over een positie naast de Vader staat nog helemaal niets vast. Hij houdt vast niet van mensen die zo pretentieus zijn.
Enige wraakzucht bespeurt men ook in uw reactie op Tiberius Claudius. Foei!
Overigens denk ik nog steeds dat u een grappenmaker bent.
Enige wraakzucht bespeurt men ook in uw reactie op Tiberius Claudius. Foei!
Overigens denk ik nog steeds dat u een grappenmaker bent.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik dacht dat Jezus daar al zat.
Nu stel je je op als een Bar Kochba II die was al even hoogmoedig.
Toch wel bijzonder dat ik door dezelfde mens op twee verschillende forums naar de hel gewenst wordt. Weet iemand of dat wel vaker gebeurt?Barnabas schreef: ↑26 mar 2023 21:23Wanneer je de woorden die Ik gesproken heb naast je neerlegt ga je naar de hel. Mijn positie is naast de Vader in de hemel. Wanneer dat land begrijp je met wie je te maken hebt, dus besteedt er aandacht aan.Mullog schreef: ↑26 mar 2023 20:30 Het gaat niet landen, indalen of begrepen worden. Mijn observatie is dat het geen onwil of onkunde of gebrek aan sociale vaardigheden is. De man heeft gewoon een beperking, een blinde vlek en geen zicht op waar hij zich bevindt of wat zijn positie is. Als een blinde die een ongezien landschap beschrijft en waar de beschrijving van de ziende niet doordringt.
Ik hou van je maar je moet me wel geloven.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Je maakt het steeds bonter. Je wil nu beweren dat je woorden die je tegen Henry II uitsprak terecht waren.

In dat geval bevestig je wat Mullog hierboven over je zegt. Iedereen hier kent Henry II als een doodserieuze forummer met enkel zakelijke en informatieve bijdragen. Hij heeft zich nog nooit schuldig gemaakt aan het overtreden van een forumregel. En dat heeft hij al 11 jaar volgehouden. Dat hij tegen jou "tekeer zou gaan" en zou spreken uit "pure haat" is een grove belediging en een beschuldiging die in absurditeit niet te overtreffen valt.
Er is hier niemand die je weg wil hebben, daarom blijf ik geduld met je hebben. Bied even je verontschuldiging aan aan Henry II. Tiberius heeft je laten zien hoe dat moet. Zoiets in de trant van:
Sorry Henry II, ik ging wat snel door de bocht, ik ken je nog niet zo goed, en ik zie nu dat je bijdrage helemaal niet tegen mij persoonlijk was, maar enkel een zakelijk commentaar op een claim die ik maakte over de bijbel.
In de bijbel kom je af en toe mooie uitspraken tegen zoals deze: Doe geen ding door twisten of ijdele eer, maar wees nederig en sla een ander hoger aan dan uzelf.
Ga daar eens op oefenen! Wees niet kinderachtig en doe het gewoon. Ik zie je bekering met blijdschap tegemoet.
Maar indien je je excuses niet kan aanbieden aan Henry II en liever wegblijft van dit forum dan wens ik je het allerbeste toe.
Born OK the first time