Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

Chaimnimsky, Israël tekent haar eigen doodvonnis op deze manier =D>

Palestijnen deporteren en zwaardere bommen en daarvoor applaudisseren.
En dat zonder schaamte :twisted:
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 26 jan 2025 13:37 Chaimnimsky, Israël tekent haar eigen doodvonnis op deze manier =D>
Gaza was ooit van Egypte, de Westbank van Jordanië, en voor de oprichting van de PLO in de jaren 60 identificeerden de Arabieren zich daar met deze landen -- niet met een aparte Palestijnse identiteit. Jaag de Arabische inwoners gewoon weg als ze niet vreedzaam willen coexisteren met Israel.
Palestijnen deporteren en zwaardere bommen en daarvoor applaudisseren.
En dat zonder schaamte :twisted:
Piep, piep, piep. Geluk dwing je af en dat kleingeestige geweeklaag zal daar niets aan veranderen.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Chaimnimsky, waarom klagen die Palestijnen toch? Omdat ze net als de bijtende hond van HierEnNu gevangen zitten, gepest en geslagen worden?
Honden gaan dan op gegeven moment bijten, mensen plegen uit onmacht aanslagen.
Want ja, Israël is zwaar superieur als het op een gevecht aankomt en misbruikt die superioriteit ook door de Palestijnen maar eindeloos als derderangs "burgers" (honden) te zien.

En dan snap jij de weerstand niet?
En wat Israël nu doet , doet veel mensen kantelen in hun begrip. Natuurlijk veroordeelden de meeste mensen 7 oktober, maar steeds meer mensen veroordelen nu Israël! En dat is niet omdat deze mensen antisemiet zijn.
Hoe kun je applaudisseren voor het deporteren van een bevolkingsgroep? Hoe kun je applaudisseren voor bommen van 2000 kg?
Hoe onmenselijk kun je zijn? Je kunt 7 oktober veroordelen maar tegelijk het misbruik van overmacht van Israël veroordelen.
Het is niet OF...OF, maar EN....EN.

En geloof mij: de haat naar Israël neemt op deze wijze alleen maar toe. Ook als Trump en Musk zich ermee bemoeien. Op deze wijze is straks geen inwoner van Israël meer veilig.
Deze wijze van militair overmacht tonen werkt averechts.
Of je wilt of niet, Palestijnen zijn mensen. En deze mensen zijn de dupe.

Dus voorzichtig met je =D>
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 26 jan 2025 14:19

Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.

Deze zienswijze stamt uit het koloniale tijdperk, waar dit soort gruwelijkheden aan de lopende band werden gepleegd.
Nu wordt dat algemeen veroordeeld op de uitzondering na, daar staat men met de handen te klappen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 26 jan 2025 14:38

Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.

Deze zienswijze stamt uit het koloniale tijdperk, waar dit soort gruwelijkheden aan de lopende band werden gepleegd.
Nu wordt dat algemeen veroordeeld op de uitzondering na, daar staat men met de handen te klappen.
Mijn probleem is dat Trump Israël/Gaza wil ZUIVEREN van ALLE Palestijnen door ze te deporteren. Iets dergelijks hebben we in 40-45 meegemaakt en moet je dat eens gaan afsluiten met =D>
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 26 jan 2025 14:42
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 26 jan 2025 14:38

Mijn probleem is dat Trump Israël/Gaza wil ZUIVEREN van ALLE Palestijnen door ze te deporteren. Iets dergelijks hebben we in 40-45 meegemaakt en moet je dat eens gaan afsluiten met =D>
Dat proces was al ingezet onder Biden, die nooit heeft willen ingrijpen.
Die deportatie was het uiteindelijk doel van de Zionisten.
Het zal niet bij Gaza blijven; uiteindelijk zal ook de West-Bank worden gezuiverd.
Ook zullen ze buffer gebieden creëren dus gaan ze vroeg of laat ook de Jordaan over.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 26 jan 2025 14:48 Dat proces was al ingezet onder Biden, die nooit heeft willen ingrijpen.
Die deportatie was het uiteindelijk doel van de Zionisten.
Het zal niet bij Gaza blijven; uiteindelijk zal ook de West-Bank worden gezuiverd.
Ook zullen ze buffer gebieden creëren dus gaan ze vroeg of laat ook de Jordaan over.
Als wij Klappen voor 40-45 worden we collaborateurs genoemd. Nimsky komt er hier mee weg.
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Peter van Velzen schreef: 26 jan 2025 02:59
HierEnNu schreef: 25 jan 2025 20:31
appelfflap schreef: 25 jan 2025 17:40 de pagina bestaat niet
Ik heb binnen jouw quote op de link geklikt en zie de betreffende video hier en nu!
De pagina bestaat dus, maar jij krijgt die niet te zien en
dat ligt dus aan jouw environment, niet aan de betreffende link!
Ik krijg alleen X ter zien en een mededeling dat de pagina niet bestaat.
Het ligt blijkbaar aan jouw environment.
:lol:

Dat jij de mededeling krijgt "dat de pagina niet bestaat" ligt aan mijn environment?
Terwijl de pagina toch echt bestaat? :shock:
Peter van Velzen schreef:Waarschijnlijk ben jij ingelogged op X (twitter) en wij niet.
En dat jullie niet ingelogd zijn op X ligt aan mijn environment? :lol:
Peter van Velzen schreef:Ik vond wel dit:
AHA! Die pagina linkt naar dezelfde video:
Times Of Israel - 24 January 2025, 3:48 pm schreef:
Video appears to show Hamas shooting several alleged ‘collaborators’ in Gaza

:scissors:
Gaza Now, which boasts 1.7 million followers on Telegram, published a video showing more than a dozen Hamas operatives, many of them in uniform, opening fire on three men.

The video was captioned “The moment of punishing the agents of the Zionist occupation who caused the killing of thousands of our Palestinian people in Gaza.”

The graphic video could not immediately be verified.

It came after Palestinian reports were cited by the Kan public broadcaster Thursday that the terror group had executed six Palestinians in southern Gaza’s Rafah on suspicion of spying for Israel, and that 17 other Palestinians, among them merchants, were shot in the feet for allegedly raising prices.
:scissors:
Ook die link werkt, ik zie dezelfde pagina en video nu, dus die pagina bestaat!
Dat ik die wel zie, ligt uiteraard aan mijn environment!

Misschien kunnen jullie je environment 'aanpassen' door eerst ff in te loggen op X en dan pas
op de link te klikken? Mits je met eigen ogen wilt contateren dat die echt bestaat ... :wink:
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Ja natuurlijk is Hamas&Co uit te roeien!

Echter, Hamas is niet springlevend zoals vaak gesuggereerd wordt, want er is geen effectieve Hamasleiding meer, maar los daarvan, Hamas&Co hebben tijdens de oorlog 15.000 kids weten te rekruteren die nu Hamas&Co aanvullen als vers kanonnenvlees! :idea:

Voor mij een reden te meer dat Hamas&Co volledig uitgeroeid moet worden, en wat mij betreft in internationaal verband. Want anders jaagt Hamas&Co nog veel meer kinderen als martelaar de dood in! Tenzij Hamasterroristen die de leeftijd van 18 nog niet bereikt hebben hun gang mogen gaan volgens het internationaal recht? Is dat wat de wereldopinie zou willen?

Als ik er van moet uitgaan dat Hamas&Co niet uit te roeien is vanwege het feit dat de Gazaanse moeders bereid blijven om voldoende kinderen te blijven baren en die vervolgens af te staan om Hamas&Co telkens van vers kanonnenvlees te voorzien, in dat geval zie ik de plannen van Trump als enig mogelijk oplossing. Dan wordt dat de laatste kans voor de Gazanen om te overleven ...

Ik schreef eerder al:
HierEnNu schreef: 25 jan 2025 23:24:scissors:

Ik wilde duidelijk maken waarom ik van mening ben dat:
  • "Zolang Hamas&Co niet volledig vernietigd is in Gaza
    zullen zij de Gazaanse burgers blijven teisteren
    zoals kanker een mensenlichaam overwoekert en verteert
    als men die kanker diens gang laat gang!"
meer niet.

Voor alle duidelijkheid:
Ik hoop dat de Gazaanse burgers een echte kans krijgen EN dat ze die zullen grijpen.
Want het zou wel eens hun laatste kans kunnen zijn, als ze die al krijgen, want het is
een rare woelige tijd en de gehele wereldorde lijkt op instorten te staan.

Als dat laatste daadwerkelijk gebeurt, dan valt ook de hele PR opzet van Hamas&Co
in duigen en wordt er aan de ellende in Gaza geen letter publiciteit besteed. En dan?
Met die huidige Netanyahu&Co regering aan de macht? En erger, met Trump aan de macht?
Wat dan rest voor de Gazanen en andere Palestijnen is heel snel assimileren of emigreren
als ze willen overleven, want dan is 'Groot-Israël' niet meer slechts een utopisch
scenario ergens onder in een kastlade van een ouwe seniele radicale Zionistische generaal,
dan is zulks opeens een reëel en op korte termijn uitvoerbaar plan ... :idea:
.
.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 26 jan 2025 14:19:scissors:
net als de bijtende hond van HierEnNu
Ik heb geen bijtende hond, die zit hoogstens in jouw gestoorde geest!
Heb je, gezien je onderschrift, last van psychose of zo? Neem dan je medicijn op tijd ja?
Betrek mij verder niet in jouw waanvoorstellingen?

Schaam je in plaats diep dat je Gazanen telkens met honden vergelijkt!
.
.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 26 jan 2025 16:06
dikkemick schreef: 26 jan 2025 14:19:scissors:
net als de bijtende hond van HierEnNu
Ik heb geen bijtende hond, die zit hoogstens in jouw gestoorde geest!
Heb je, gezien je onderschrift, last van psychose of zo? Neem dan je medicijn op tijd ja?
Betrek mij verder niet in jouw waanvoorstellingen?

Schaam je in plaats diep dat je Gazanen telkens met honden vergelijkt!
Lieverd
Het was mijn voorbeeld aan jou van de bijtende hond.
Had je dat nu serieus niet door???
On topic nu weer schat.

Applaus voor deportaties. Wat vind je daarvan?
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

:roll:

Het gebied "op te ruimen" en een nieuwe start mogelijk te maken

=D>
Daar applaudiseer ik ook voor!
Wil jij niet dat de chaos daar opgeruimd wordt dan?
Wil jij niet dat een nieuwe start mogelijk wordt gemaakt dan?

Klapte ChaimNimsky ergens anders voor,
of denk jij dat slechts? Projectie vanuit obsessie?
Vecht zulks maar met hem zelf uit!
Gevraagd naar de mogelijk vergaande implicaties van zijn woorden,
zei Trump dat de verplaatsing "tijdelijk of voor de lange termijn" kan zijn.
Kennelijk is de bedoeling dat nietHamassers vroeg of laat terug mogen ...
... ik ben voorstander dat Gaza geheel gezuiverd wordt van Hamas&Co, dat is bekend.
.
.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 26 jan 2025 14:38 Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.
en uiteraard applaudisseert men nu op dit forum voor een etnische zuivering van gaza.
Als ik er van moet uitgaan dat Hamas&Co niet uit te roeien is vanwege het feit dat de Gazaanse moeders bereid blijven om voldoende kinderen te blijven baren en die vervolgens af te staan om Hamas&Co telkens van vers kanonnenvlees te voorzien,
het ziekelijke racisme op het forum blijven de moderators tolereren.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu, ook jij applaudisseert voor genocide.
En ja, dat is het goed recht.

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/t ... -te-sturen

Donald Trump schiet de Israëlische premier Benjamin Netanyahu te hulp bij het compleet zuiveren van Gaza. De Amerikaanse president heeft tegen Jordanië en Egypte gezegd dat ze ongeveer anderhalf miljoen ontheemde Palestijnen moeten opvangen zodat Gaza “opgeruimd” kan worden.

Volgens Trump is Gaza “een puinhoop” en moeten de Arabische buurlanden de slachtoffers van de Israëlische agressie opnemen. Jordanië huisvest al bijna 2,5 miljoen Palestijnse vluchtelingen die onder meer verdreven zijn van de Westelijke Jordaanoever en van Israël al generaties lang niet mogen terugkeren. Verschillende leden van het kabinet van Netanyahu steken niet onder stoelen of banken dat het hun doel is om ook Gaza te annexeren en er Israëlisch grondgebied van te maken. Inmiddels is twee derde van de gebouwen in Gaza met de grond gelijkgemaakt.

Op de vraag van journalisten hoe lang de Gazanen dan in Egypte of Jordanië moeten verblijven, antwoordde Trump omslachtig: “Kan tijdelijk zijn, kan ook voor de lange termijn.” Ook zei hij: "We ruimen gewoon alles op, weet je, het is voorbij".

Hoewel er officieel een staakt-het-vuren geldt in Gaza terwijl Hamas en Israël gijzelaars ruilen, blijft Israël Gaza aanvallen. Palestijnen die op weg terug waren naar hun huizen in Noord-Gaza, of wat daar van over is, worden door het Israëlische leger tegengehouden en hebben te horen gekregen dat ze voorlopig niet naar huis mogen.

Koloniseren =D>
Genocide =D>
Ethische zuivering =D>

En dan word ik uitgemaakt voor antisemiet :lol:
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

:roll:

Ik applaudiseerde nog nooit voor genocide!

Maar ik lees wel:
  • "Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb"
Heeft die ander diens medicijn wel geslikt denk ik dan,
want waarom doet zhij anders dergelijke hallucinante uitspraken?
.
.
Gesloten