Palestijnen deporteren en zwaardere bommen en daarvoor applaudisseren.
En dat zonder schaamte
Moderator: Moderators
Gaza was ooit van Egypte, de Westbank van Jordanië, en voor de oprichting van de PLO in de jaren 60 identificeerden de Arabieren zich daar met deze landen -- niet met een aparte Palestijnse identiteit. Jaag de Arabische inwoners gewoon weg als ze niet vreedzaam willen coexisteren met Israel.
Piep, piep, piep. Geluk dwing je af en dat kleingeestige geweeklaag zal daar niets aan veranderen.Palestijnen deporteren en zwaardere bommen en daarvoor applaudisseren.
En dat zonder schaamte
Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.
Mijn probleem is dat Trump Israël/Gaza wil ZUIVEREN van ALLE Palestijnen door ze te deporteren. Iets dergelijks hebben we in 40-45 meegemaakt en moet je dat eens gaan afsluiten metTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 jan 2025 14:38Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.
Deze zienswijze stamt uit het koloniale tijdperk, waar dit soort gruwelijkheden aan de lopende band werden gepleegd.
Nu wordt dat algemeen veroordeeld op de uitzondering na, daar staat men met de handen te klappen.
Dat proces was al ingezet onder Biden, die nooit heeft willen ingrijpen.dikkemick schreef: ↑26 jan 2025 14:42Mijn probleem is dat Trump Israël/Gaza wil ZUIVEREN van ALLE Palestijnen door ze te deporteren. Iets dergelijks hebben we in 40-45 meegemaakt en moet je dat eens gaan afsluiten metTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 jan 2025 14:38Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.
Deze zienswijze stamt uit het koloniale tijdperk, waar dit soort gruwelijkheden aan de lopende band werden gepleegd.
Nu wordt dat algemeen veroordeeld op de uitzondering na, daar staat men met de handen te klappen.![]()
Als wij Klappen voor 40-45 worden we collaborateurs genoemd. Nimsky komt er hier mee weg.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 jan 2025 14:48 Dat proces was al ingezet onder Biden, die nooit heeft willen ingrijpen.
Die deportatie was het uiteindelijk doel van de Zionisten.
Het zal niet bij Gaza blijven; uiteindelijk zal ook de West-Bank worden gezuiverd.
Ook zullen ze buffer gebieden creëren dus gaan ze vroeg of laat ook de Jordaan over.
Peter van Velzen schreef: ↑26 jan 2025 02:59Ik krijg alleen X ter zien en een mededeling dat de pagina niet bestaat.
Het ligt blijkbaar aan jouw environment.
En dat jullie niet ingelogd zijn op X ligt aan mijn environment?Peter van Velzen schreef:Waarschijnlijk ben jij ingelogged op X (twitter) en wij niet.
AHA! Die pagina linkt naar dezelfde video:Peter van Velzen schreef:Ik vond wel dit:
Ook die link werkt, ik zie dezelfde pagina en video nu, dus die pagina bestaat!Times Of Israel - 24 January 2025, 3:48 pm schreef:
Video appears to show Hamas shooting several alleged ‘collaborators’ in Gaza
Gaza Now, which boasts 1.7 million followers on Telegram, published a video showing more than a dozen Hamas operatives, many of them in uniform, opening fire on three men.
The video was captioned “The moment of punishing the agents of the Zionist occupation who caused the killing of thousands of our Palestinian people in Gaza.”
The graphic video could not immediately be verified.
It came after Palestinian reports were cited by the Kan public broadcaster Thursday that the terror group had executed six Palestinians in southern Gaza’s Rafah on suspicion of spying for Israel, and that 17 other Palestinians, among them merchants, were shot in the feet for allegedly raising prices.
HierEnNu schreef: ↑25 jan 2025 23:24
Ik wilde duidelijk maken waarom ik van mening ben dat:meer niet.
- "Zolang Hamas&Co niet volledig vernietigd is in Gaza
zullen zij de Gazaanse burgers blijven teisteren
zoals kanker een mensenlichaam overwoekert en verteert
als men die kanker diens gang laat gang!"
Voor alle duidelijkheid:
Ik hoop dat de Gazaanse burgers een echte kans krijgen EN dat ze die zullen grijpen.
Want het zou wel eens hun laatste kans kunnen zijn, als ze die al krijgen, want het is
een rare woelige tijd en de gehele wereldorde lijkt op instorten te staan.
Als dat laatste daadwerkelijk gebeurt, dan valt ook de hele PR opzet van Hamas&Co
in duigen en wordt er aan de ellende in Gaza geen letter publiciteit besteed. En dan?
Met die huidige Netanyahu&Co regering aan de macht? En erger, met Trump aan de macht?
Wat dan rest voor de Gazanen en andere Palestijnen is heel snel assimileren of emigreren
als ze willen overleven, want dan is 'Groot-Israël' niet meer slechts een utopisch
scenario ergens onder in een kastlade van een ouwe seniele radicale Zionistische generaal,
dan is zulks opeens een reëel en op korte termijn uitvoerbaar plan ...![]()
Ik heb geen bijtende hond, die zit hoogstens in jouw gestoorde geest!
LieverdHierEnNu schreef: ↑26 jan 2025 16:06Ik heb geen bijtende hond, die zit hoogstens in jouw gestoorde geest!
Heb je, gezien je onderschrift, last van psychose of zo? Neem dan je medicijn op tijd ja?
Betrek mij verder niet in jouw waanvoorstellingen?
Schaam je in plaats diep dat je Gazanen telkens met honden vergelijkt!
Kennelijk is de bedoeling dat nietHamassers vroeg of laat terug mogen ...Gevraagd naar de mogelijk vergaande implicaties van zijn woorden,
zei Trump dat de verplaatsing "tijdelijk of voor de lange termijn" kan zijn.
en uiteraard applaudisseert men nu op dit forum voor een etnische zuivering van gaza.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 jan 2025 14:38 Het probleem is dat ze door veel Zionisten niet als volwaardige mensen worden gezien.
Nu wordt dat algemeen veroordeeld op de uitzondering na, daar staat men met de handen te klappen.
het ziekelijke racisme op het forum blijven de moderators tolereren.Als ik er van moet uitgaan dat Hamas&Co niet uit te roeien is vanwege het feit dat de Gazaanse moeders bereid blijven om voldoende kinderen te blijven baren en die vervolgens af te staan om Hamas&Co telkens van vers kanonnenvlees te voorzien,