op naar een mooi 2021

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
ChaimNimsky
Superposter

Re: op naar een mooi 2021

Bericht door ChaimNimsky »

Sommigen zijn blijkbaar erg sceptisch over het komende jaar, maar een Trumploos 2021 is in ieder geval een veelbelovend begin en tevens brengt 2021 vaccins tegen dat enge Corona-virus met zich mee.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 01 jan 2021 14:22 Sommigen zijn blijkbaar erg sceptisch over het komende jaar, maar een Trumploos 2021 is in ieder geval een veelbelovend begin en tevens brengt 2021 vaccins tegen dat enge Corona-virus met zich mee.
Ach, je moet alles in perspectief bezien. Rampen en ellende is van ALLE jaren. Alleen misschien niet hier direct in ons rijke westen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Ik hoop dat we afleren te doen alsof een virus of een variant ervan een nationaliteit heeft. Als je maatrgelen neemt bij volwassenen maar niet bij scholieren kweek je vanzelf een variant die meer onder scholieren voorkomt. En als je de biosfeer terugbrengt tot voornamlijk mensen, dan kweek je een variant die makkelijker mensen besmet. Uiteraardheb je wel de pech nodig dat die variant bestaat of ontstaat, maar de rest is "overleven van de best onder die omstandigheden gedijende variatie".
Ik wens u alle goeds
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Ik hoop op een goed 2021 voor u allen. En ook dat de voortschrijding der techniek in 2021 ons veel goeds gaat brengen.

Op 19 oktober 2016 was dit een reactie van mij op wat Jagang schreef :
Een goede testcase is hoe goed machines kunnen vertalen van de ene taal naar de andere, zoals jij al eerder had aangegeven. Voorlopig bakken machines daar nog niet veel van. Mijn verwachting is echter dat machines dat binnen 5 jaar vanaf nu beter zullen kunnen dan mensen.
Maar nu is mijn verwachting wat dat betreft getemperd en zou het mij verbazen als we over 10 maanden al zover zijn. Vertaalmachines vertonen nog steeds veel gebreken.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Plaats reactie