Clubhoek

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.
Plaats reactie
fröhliche
Geregelde verschijning
Contacteer:

Clubhoek

Bericht door fröhliche »

Zijn hier eigenlijk alle teksten door iedereen te lezen? Of zijjn er hier bereiken waar je alleen kunt lezen als je lid bent?
In het duits forum waar ik in ben, zijn er afgedeelde bereiken. Als de diskuties te "intiem" worden, of iemand post te veel privates erin, dan verschuiven ze de diskutie naar de clubhoek.
Zouden we bevoorbeeld kunnen doen, als we een rubriek: "hoe zien onze "freethinkers" er uit, zouden beginnen.
Esoterikers zijn mensen die geen soep nodig hebben om een haar te vinden.
Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Leuk idee, maar aangezien iedereen die zich heeft geregistreerd dan nog steeds kan meelezen, biedt zo'n 'afgeschermd' gedeelte weinig meerwaarde in termen van privacy.
Laatst gewijzigd door Socratoteles op 21 apr 2009 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Zulke besloten hoekjes met het doel dat jij beschrijft, kent Freethinker niet, dus het forum is voor iedereen, dus ook gasten, gewoon te lezen. We hebben dus geen besloten 'smoelenhoek' waar leden foto's van zichzelf kunnen plaatsen. :) Ik vind de beslotenheid van dat soort topics ook discutabel omdat ieder aangemeld lid daar gewoon in kan, alleen gasten niet. Dus je hoeft als gast alleen maar even je te registreren en je kunt er dan ook in. Dus de privacywaarden van zoiets, vind ik zeer matig.

En ik zie nu dat Socratoteles iets soortgelijks schrijft.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
fröhliche
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door fröhliche »

Ja, dat begrijp ik. Uit dat forum vliegen er wel eens mensen uit. Die proberen dan weer binnen te komen langs een andere naam. De moderatoren kunnen dan aan de hand van de IP-nummer zien, dat het een "oude" kandidaad is, en hem/haar er opnieuw uitgooien. Is inderdaad wel "aufwendig". (Waar is mijn woordeboek?: "omslachtig") "Kost te veel moeite" klinkt beter.
:oops: ´t was maar een voorstel hoor.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

fröhliche schreef:Ja, dat begrijp ik. Uit dat forum vliegen er wel eens mensen uit. Die proberen dan weer binnen te komen langs een andere naam. De moderatoren kunnen dan aan de hand van de IP-nummer zien, dat het een "oude" kandidaad is, en hem/haar er opnieuw uitgooien. Is inderdaad wel "aufwendig". (Waar is mijn woordeboek?: "omslachtig") "Kost te veel moeite" klinkt beter.
:oops: ´t was maar een voorstel hoor.
Als er privé-zaken te bespreken zijn met een bepaald forumlid is dat natuurlijk altijd per PB mogelijk met dat lid alleen.
:lol:
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

fröhliche schreef:Ja, dat begrijp ik. Uit dat forum vliegen er wel eens mensen uit. Die proberen dan weer binnen te komen langs een andere naam. De moderatoren kunnen dan aan de hand van de IP-nummer zien, dat het een "oude" kandidaad is, en hem/haar er opnieuw uitgooien. Is inderdaad wel "aufwendig". (Waar is mijn woordeboek?: "omslachtig") "Kost te veel moeite" klinkt beter.
:oops:
Sinds ik meedoe op een nederlands forum en in het nederlands weer teksten schrijf is mijn moedertaal die ik ongeveer 25 jaar lang maar bar weinig gesproken, gelezen en gerschreven had weer helemaal teruggekomen. Ik kan het je aanbevelen om telkens wanneer je naar een woord loopt te zoeken er werk van te maken om het op te zoeken. Via het internet krijg je het antwoord meestal heel vlot. Na een tijdje merk je dat je het steeds minder hoeft te doen.
Born OK the first time
C.M.H.
Forum fan

Bericht door C.M.H. »

Het is opzich wel een idee: We weten bar weinig over elkaar denk ik wel eens. Rereformed; ik denk dat jij hier degene bent die het meeste van zichzelf laat zien.

(Ik was gisteren nog in je land! Kon je huis alleen niet zien.... :D Dat alles nog steeds dichtgevroren ligt zeg!)
"Only the mediocre are always at their best"
fröhliche
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door fröhliche »

Morgen ben ik in Belgïe. °t Is zeker al drie jaar geleden dat ik nog eens geweest ben.
Mijn jongste dochter trouwd voor de tweede keer. (De eerste keer voor de kerk. :shock: )
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

C.M.H. schreef:We weten bar weinig over elkaar denk ik wel eens. Rereformed; ik denk dat jij hier degene bent die het meeste van zichzelf laat zien.

(Ik was gisteren nog in je land! Kon je huis alleen niet zien.... :D Dat alles nog steeds dichtgevroren ligt zeg!)
Zeg, nu moet je om de nieuwgierigheid te bevredigen toch wel een tipje van de sluier oplichten. Was je er in verband met je werk? In Oulu of Tampere? Je schijnt wat noordelijkers gezien te hebben dan Helsinki of Turku.
Born OK the first time
C.M.H.
Forum fan

Bericht door C.M.H. »

Eeehr.... we vlogen in Helsinki, maar werden tijdelijk ge-derouted, dus vlogen we een circel over het noorden, maar ik heb verder geen idee wat ik heb gezien. Maar ik moet zeggen; wat een prachtig land om te zien zeg! Woon je vlak bij zee?
Trip was overigens business. Werf bezocht.
"Only the mediocre are always at their best"
Plaats reactie