Links automatisch inkorten?
Moderator: Moderators
Links automatisch inkorten?
Dit is een ideetje wat ik van credible heb. Links worden daar automatisch ingekort tot het woordje "link" maar kunnen daarna wel weer aangepast worden om de inhoud van de link weer te geven. Is dat een idee/mogelijk voor hier? Je hebt dan minder last van die storende lange links en bovendien ie het prettiger voor de gebruikers omdat het minder lastig is om de links aan te passen.
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben
Groet Marinus
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben
Groet Marinus
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Dat moet je toch welApologetus schreef:Dan moet je wel steeds je posts wijzigen?
hier is een link standaard zoiets:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 878#106878
en dat moet je dan weer wijzigen naar
een ingekorte link
op credible is een link standaard
link
dat is wat mij betreft een stuk overzichtelijker en als je het nodig acht ook makkelijker aan te passen naar je wensen
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Nee, maar ik bedoel: ik wijzig links meestal wel naar een 'ingekorte link' (dus met beschrijving). Worden deze dan ook vanzelf verder ingekort naar 'link'? Dat zou nl. vrij irritant zijn.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Nee als je een link plaatst word ie automatisch als hierboven ingekort zogauw je de post plaatst. Daarna is het een eitje om de post weer te editten. een geeditte link verandert daarna niet weer in een standaard ingekorte link. Ik vind het persoonlijk bijzonder prettig werken.Apologetus schreef:Nee, maar ik bedoel: ik wijzig links meestal wel naar een 'ingekorte link' (dus met beschrijving). Worden deze dan ook vanzelf verder ingekort naar 'link'? Dat zou nl. vrij irritant zijn.
Ik vind het nog steeds een omweg... steeds je post moeten editen. Wat mij betreft blijft het zoals het nu is. Ik denk dat mensen zelfstandig genoeg zijn om zelf een link een fatsoenlijke naam te geven.
Men in Black
Men in Black
Je kan mensen hier moeilijk toe aanzetten maar je kan dit wel verzoeken. Ik ken op dit moment geen phpBB module die linkjes inkort automatisch. Als die wel bestaat, gaarne even dorgeven.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Kan zijn dat er een MOD beschikbaar is, maar het werkt eigenlijk best goed zoals het nu is. Het kan zijn dat we terzijnertijd overstappen naar phpBB3, maar zo ver is het nu nog niet.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
phpBB3 is al te downloaden (link). Ziet er best netjes uit, alleen even wennen.
Men in Black
Men in Black
Klopt, zijn alleen als beheerders er nog niet over uit of en zo ja welke forumsoftware we willen gebruiken in de toekomst. phpBB 3.0 is een van de opties maar zoals bekend: er zijn meer hondjes die fikkie heten.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen