Klopt het dat de phpBB styles niet werken? Ik krijg in iedergeval alleen de default style op m'n scherm getoverd.
Ik hoopte eigenlijk dat er een style tussen zat die de de bericht-vlakken wat smaller maakte, zodat de tekst niet over de hele breedte van het beeldscherm loopt. Iemand ideeen om dit te bewerkstelligen (behalve de browser-window te verkleinen)?
phpBB styles
Moderator: Moderators
Re: phpBB styles
Hier nog zo'n slachtoffer (die er echter tot zijn spijt nog minder van afweetBalzer schreef:Klopt het dat de phpBB styles niet werken? Ik krijg in iedergeval alleen de default style op m'n scherm getoverd.
Ik hoopte eigenlijk dat er een style tussen zat die de de bericht-vlakken wat smaller maakte, zodat de tekst niet over de hele breedte van het beeldscherm loopt. Iemand ideeen om dit te bewerkstelligen (behalve de browser-window te verkleinen)?
Re: phpBB styles
Klopt, je krijgt alleen de default style. Om de tekst-vakken smaller te maken zou je een style moeten hebben die de beedte van de pagina fixeert, ongeacht de breedte van je scherm.Balzer schreef:Klopt het dat de phpBB styles niet werken? Ik krijg in iedergeval alleen de default style op m'n scherm getoverd.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)