Ik wilde alleen maar zeggen dat mensen nu eenmaal een hoop proberen OMDAT de reguliere geneeskunde het af laat weten. Die is dus mede debet aan het kwakzalvers verhaal.heeck schreef: ↑12 okt 2018 14:01Tuurlijk; de kwakmarkt kan makkelijk opinieus worden verklaard, maar over welk onderscheid maken wil je het dan met je topic hebben?Petra schreef: ↑12 okt 2018 03:04Volgens mij is dat het euvel met de hele buiten-reguliere behandelmarkt... als je binnen de reguliere geneeskunde geen gehoor of verbetering vindt voor je aandoening ga je verder zoeken. En als je maar genoeg last hebt van je kwaal ben je tot een hoop in staat om er vanaf te komen.
Dan klinkt.. "PH-neutraal maken" best wel ongevaarlijk en hoopgevend.
Mijn vader heeft z'n hele leven met migraine geworsteld. Hoe tegen ie ook was.. we hebben een zeer breed spectrum aan gekke dingen geprobeerd om er vanaf te komen.
Roeland
Dus..
ik snap de patienten die immer naar verbeteringen van hun klachten blijven zoeken.
En ik snap ook dat niet elke kwakzalver alleen maar slecht wil. Er zijn er denk ik legio die keihard hun best doen om van mijn part met wichelroede mensen verlichting te geven van hun kwalen. Misschien zelfs wel echt geloven dat zij helpen. (Denk ik ff aan Ingi bv.).
Misschien soms ook echt wel helpen vanuit een patiënt gezien.
Helaas heul veel kaf onder het koren, dat wel. En een heuse uitbuit-markt.