Rinus Roelofs.

Hier kun je allerlei zaken kwijt die van invloed zijn op of te maken hebben met cultuur. Bijvoorbeeld culturele gebruiken, taal, beschavingsgeschiedenis, maar ook kunst, architectuur of muziekgeschiedenis.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cluny
Banned

Rinus Roelofs.

Bericht door Cluny »

Nieuws.
Deze meneer was even in het nieuws. Met het bericht dat hij Leonardo da Vinci op een fout in een tekening heeft betrapt.
Toevallig ken ik deze meneer. Hij is wiskundige en kunstenaar. Ik volg zijn ontwikkeling al jaren.
Vandaar dat ik verrast was zijn naam op diverse nieuwspagina 's tegen te komen.
Ik ben nog op zoek naar het plaatje van de betreffende tekening.
Wel een plaatje van het eigen werk van Rinus Roelofs.

Afbeelding
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Re: Rinus Roelofs.

Bericht door Cluny »

Dit is het figuur waar het over gaat.
Met moderne manieren geconstrueerd.

Afbeelding

En hier een betere link. Op die internetpagina is ook een link naar een geluidsfragment.
Hengelo.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Re: Rinus Roelofs.

Bericht door Cluny »

Moebius.

Vooral na het consumeren van iets te veel cannabis zijn dit soort filmpjes aardig om te bekijken.

Gekleurde balletjes.

Om te begrijpen wat er gebeurt, heb je veel tijd nodig.
Sommigen zullen het nooit begrijpen.
Moebius en vierkanten.
Plaats reactie