Net het boek doorgelezen "God in Nederland" en nu komen de cijfers uit de VS binnen. Het beeld is hetzelfde het gaat snel bergafwaarts met bidden en kerkbezoek.
http://sgo.sagepub.com/content/6/1/2158244016638133" onclick="window.open(this.href);return false;
De VS volgt Europa -Bidden en kerkbezoek daalt snel.
Moderator: Moderators
De VS volgt Europa -Bidden en kerkbezoek daalt snel.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: De VS volgt Europa -Bidden en kerkbezoek daalt snel.
Nou, ik zeg dan toch anders trouw iedere dag mijn gebed op!

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Maar Lager of England, zweert juist bij het ontbreken van schuim.
Schisma's loeren overal.
Schisma's loeren overal.
Ik wens u alle goeds
Dat ligt maar net aan bij welke denominatie je zitPeter van Velzen schreef:Maar Lager of England, zweer juiist bij het ontbreken van schuim.
Schisma's loeren overal.
I don't know. That is my gospel. I preach the gospel of I don't know. (Bill Maher)
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Het vliegend spaghetti monster doet zijn werk.PietV. schreef:Net het boek doorgelezen "God in Nederland" en nu komen de cijfers uit de VS binnen. Het beeld is hetzelfde het gaat snel bergafwaarts met bidden en kerkbezoek.
http://sgo.sagepub.com/content/6/1/2158244016638133" onclick="window.open(this.href);return false;
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)