Fruit is ook niet meer veilig

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Erelid

Fruit is ook niet meer veilig

Bericht door PietV. »

De gelovigen zoeken naar alle mogelijke middelen om de kerkbanken weer te vullen. Na straatevangelisatie is er nu fruitevangelisatie. Het doel heiligt de middelen dus binnenkort zit er naast de turbana, chiquita een jezus-sticker. Het moet wel heel slecht gaan met de PKN, dat ze mensen gaan verleiden om stickers op andermans etenswaren te plakken. Een tamelijk onfrisse situatie. Ben benieuwd of de eigenaren van supermarkten hier blij mee zullen zijn.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Blackadder
Ervaren pen

Re: Fruit is ook niet meer veilig

Bericht door Blackadder »

Ze plakken die niet op andersmans eten, als ik het goed lees is het de bedoeling om fruit in te kopen, daar die stickertjes op te plakken en die dan uit te delen op plekken waar veel mensen rondlopen , zoals een braderie , in de hoop dat er iets uit voortkomt..... Nog steeds behoorlijk sneu natuurlijk
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

Stickertje eraf, het bleef toch niet plakken ( ;) ) en je hebt een lekker stukje fruit :D.
Jinny

Bericht door Jinny »

Wat ik ook vervelend vond, ik was met vrouw en kids naar Apenheul en mijn kinderen kregen evangelisatie rommel in hun handen gedrukt.
Heb het netjes weggeflikkerd toen ik het vond.
siger

Bericht door siger »

PietV. schreef:fruitevangelisatie.
Is het niet allemaal begonnen met fruitevangelisatie? Ik denk aan Eva en haar stuk fruit. En zie waar dat ons gebracht heeft....
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Ik heb me altijd al anaal willen bevredigen met de banaan van christus... Oeps zei ik dat luidop?
De snel geshoqueerde christen kan bovenstaande tekst beter niet selecteren... :D
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
aton

Bericht door aton »

siger schreef:
Is het niet allemaal begonnen met fruitevangelisatie? Ik denk aan Eva en haar stuk fruit. En zie waar dat ons gebracht heeft....
Ik zou toch uitkijken met die appels. :lol:
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

siger schreef:
Ik ben meer voor vis, dus val ik op vrouwen met een oester. 8*)
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ook groente is niet veilig.
.
Afbeelding
.
Wat zijn ze toch kinderachtig, die Christenen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Plaats reactie