Fenomeen schreef:Terug naar de tranentrekkers, Nederlands deze keer.
Jacques Herb - Maaaaaaanoeweelaaaa (1971)[/b
die is inderdaad wel vrij erg. Heb je pappie loop toch niet zo snel niet uit het oog verloren? Die is nog erger
Moderator: Moderators
Fenomeen schreef:Terug naar de tranentrekkers, Nederlands deze keer.
Jacques Herb - Maaaaaaanoeweelaaaa (1971)[/b
Inderdaad is dit zo vreselijk om aan te horen dat eeuwige roem voor het nageslacht daarmee gewaarborgd is.ChaimNimsky schreef:Foster zei dat ze voor het eerst van haar liefde voor het uitvoeren van muziek gewaar werd op 7 jarige leeftijd. Ze heeft onder andere een recital gegeven voor President Rutherford B. Haves in het Witte Huis.
Op Jijbuis bestaat een filmpje met bewegende beelden, met zonder geluid:ChaimNimsky schreef:De zangeres, sopraan Narcissa Florence Foster, werd geboren op 19 Juli, 1868 in Pennsylvania als dochter van rijke landeigenaars. Foster zei dat ze voor het eerst van haar liefde voor het uitvoeren van muziek gewaar werd op 7 jarige leeftijd. Ze heeft onder andere een recital gegeven voor President Rutherford B. Haves in het Witte Huis.
ChaimNimsky schreef:Onder het kopje 'foute muziek' mag dit absoluut foute melodietje natuurlijk niet ontbreken. Op 5 min. loopafstand gemaakt:
O, vreselijk.Petra schreef:Maar tranenwinnaar was toch wel het zeer foute Laat me alleen van Rita Hovink:
Welja, gooi er een massavernietigingsclip tegenaan! Nou ben ik uitgeluld, hoor.doctorwho schreef:ik zal er eens een schepje bovenop doen![]()
Alle ballen nog aan toe zeg, wat een zieligheid.