de kwanta en kwinkslagen van Sander Bais

Geef hier je mening over boeken die je hebt gelezen.
Plaats reactie
Pensee
Banned

de kwanta en kwinkslagen van Sander Bais

Bericht door Pensee »

Ik speel meteen al vals want ik heb het boek nog niet helemaal gelezen. Jammer, ik had me erop verheugd maar het valt behoorlijk tegen, het zal mij verbazen als ik de laatste bladzij haal. In mijn oren kriebelt een arrogant soort professorentoontje. Zo vindt hij bijvoorbeeld dat het wemelt van de wanklanken in deze wereld. De meest smakeloze potpourri van zich vrijwillig voortplantende longitudinale dichtheidsfluctuaties, waarvan zelfs de Fouriergetransformeerde niet om aan te horen is, zijn de muziekjes waar je bij het wereldkampioenschap kunstschaatsen op getrakteerd wordt.

Nu ben ik met mijn liefde voor het kunstschaatsen behoorlijk bevooroordeeld maar zijn kwinkslagen kunnen bekoren mij niet. Dan is er natuurlijk nog een hoofdstuk om tegen de theologie aan te schoppen. ' It ain't necessarily so.. ' , dat vond ik nog wel om te pruimen.
Schoonheid bij een vrouw zonder verstand is een gouden ring in de snuit van een varken.
kiks
Bevlogen

Re: de kwanta en kwinkslagen van Sander Bais

Bericht door kiks »

Waar gaat dit over?

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Pensee schreef:Ik speel meteen al vals want ik heb het boek nog niet helemaal gelezen. Jammer, ik had me erop verheugd maar het valt behoorlijk tegen, het zal mij verbazen als ik de laatste bladzij haal. In mijn oren kriebelt een arrogant soort professorentoontje. Zo vindt hij bijvoorbeeld dat het wemelt van de wanklanken in deze wereld. De meest smakeloze potpourri van zich vrijwillig voortplantende longitudinale dichtheidsfluctuaties, waarvan zelfs de Fouriergetransformeerde niet om aan te horen is, zijn de muziekjes waar je bij het wereldkampioenschap kunstschaatsen op getrakteerd wordt.

Nu ben ik met mijn liefde voor het kunstschaatsen behoorlijk bevooroordeeld maar zijn kwinkslagen kunnen bekoren mij niet. Dan is er natuurlijk nog een hoofdstuk om tegen de theologie aan te schoppen. ' It ain't necessarily so.. ' , dat vond ik nog wel om te pruimen.
Kunstig omschreven; maar u leest de opmerking van kiks. Het overvalt ons. En vaak moet er een reden zijn om te discussiëren. Of althans het moet er naar ruiken. Nu is het een solo optreden over iets/iemand waar de meesten niets vanaf weten.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Pensee schreef:Zo vindt hij bijvoorbeeld dat het wemelt van de wanklanken in deze wereld. De meest smakeloze potpourri van zich vrijwillig voortplantende longitudinale dichtheidsfluctuaties, waarvan zelfs de Fouriergetransformeerde niet om aan te horen is, zijn de muziekjes waar je bij het wereldkampioenschap kunstschaatsen op getrakteerd wordt.
Wat voor dingen?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Pensee
Banned

Bericht door Pensee »

Wie wordt hier nu eigenlijk overvallen door wie. Eerst wordt ik overvallen door ene Bais en nu weer hier door mensen die ik ook al niet ken maar door wie ik wel vriendelijk welkom ben geheten. Maar hoort iemand mij klagen?
Schoonheid bij een vrouw zonder verstand is een gouden ring in de snuit van een varken.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Pensee schreef:Wie wordt hier nu eigenlijk overvallen door wie. Eerst wordt ik overvallen door ene Bais en nu weer hier door mensen die ik ook al niet ken maar door wie ik wel vriendelijk welkom ben geheten. Maar hoort iemand mij klagen?
Aardige vent hoor die Bais.. geeft helaas geen colleges meer!
Plaats reactie