Moslima's, sex en pijn.
Moderator: Moderators
Moslima's, sex en pijn.
nu.nl
Dat weet ik al jaren.
Tijd voor een nieuwe poging om deze barbaarse achterlijke gewoonte in Nederland uit te bannen?
Te beginnen met een besnijdenisverbod voor iedereen onder de 18?
Dat weet ik al jaren.
Tijd voor een nieuwe poging om deze barbaarse achterlijke gewoonte in Nederland uit te bannen?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Moslima's, sex en pijn.
*
Dankzij onderstaande link kom ik te weten dat:
maar dan wel om de juiste reden ...
-
Dankzij onderstaande link kom ik te weten dat:
Het besnijdenisverbod voor iedereen onder de 18 ben ik helemaal mee eens,Cluny schreef:nu.nl
Dat weet ik al jaren.
maar dan wel om de juiste reden ...
-
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
Conclusie:
Bewezen door wetenschappelijk onderzoek.
Sex bij mensen in Kopenhagen is wezenlijk verschillend van sex bij mensen in Uganda.
Tenzij natuurlijk, dat er de laatste 2 jaar een grote evolutie heeft plaatsgevonden.
Bewezen door wetenschappelijk onderzoek.
Sex bij mensen in Kopenhagen is wezenlijk verschillend van sex bij mensen in Uganda.
Tenzij natuurlijk, dat er de laatste 2 jaar een grote evolutie heeft plaatsgevonden.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Sex met een besneden man is heerlijk, zolang hij maar niet uit zijn bek stinkt.
De pijn komt altijd later als je weer het gebruik van Odol aan moet prijzen terwijl je vooraf weet dat het geen enkele zin heeft.
Ik raak trouwens als een beetje opgewonden als ik alleen maar zo'n plastisch stukje léés over sex met besneden mannen.
De pijn komt altijd later als je weer het gebruik van Odol aan moet prijzen terwijl je vooraf weet dat het geen enkele zin heeft.
Ik raak trouwens als een beetje opgewonden als ik alleen maar zo'n plastisch stukje léés over sex met besneden mannen.
Schoonheid bij een vrouw zonder verstand is een gouden ring in de snuit van een varken.
Die onderzoeken toch.
Nederlanders komen er toch wel heel bekaaid af.
http://www.nu.nl/man/2591546/nederlande ... esje-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste update: 17 augustus 2011 11:43 info.
Dan moeten de besnedenen in Nederland toch wel heel erg onder de maat scoren.
Nederlanders komen er toch wel heel bekaaid af.
http://www.nu.nl/man/2591546/nederlande ... esje-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste update: 17 augustus 2011 11:43 info.
Besneden of niet besneden niet speciaal benoemd.Nederlanders geven seksleven mager zesje
AMSTERDAM - Nederlanders zijn niet erg tevreden over hun eigen bedprestaties. Ze geven hun seksleven met gemiddeld een 5,9 een krappe voldoende.
Dan moeten de besnedenen in Nederland toch wel heel erg onder de maat scoren.
Waarom staat er in de titel het woord Moslima's?
Is dat relevant voor dit onderwerp?
Het gaat om mannenbesnijdenis.
En over sexueel leven en beleven van mannen en vrouwen bij besnijdenis van mannen.
Islamieten hebben niet het alleenrecht op besnijdenis.
Ook bij joden is het religie bepaald.
Heel veel info VPRO
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afle ... /19016226/" onclick="window.open(this.href);return false;
En wat schetst mijn verbazing?
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afle ... /19273770/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe komt dat?
Is dat relevant voor dit onderwerp?
Het gaat om mannenbesnijdenis.
En over sexueel leven en beleven van mannen en vrouwen bij besnijdenis van mannen.
Islamieten hebben niet het alleenrecht op besnijdenis.
Ook bij joden is het religie bepaald.
Heel veel info VPRO
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afle ... /19016226/" onclick="window.open(this.href);return false;
En wat schetst mijn verbazing?
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afle ... /19273770/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit heb ik nooit geweten.De besnijdenis in de moderne wereld heeft een heel andere geschiedenis. In de 18e eeuw, schreef de Zwitserse Dr. Samuel Tissot de besnijdenis voor als kuur tegen masturberen (dat hij als veroorzaker van epilepsie, "vermurwing van lichaam en geest", hysterie en neuroses beschouwde). In navolging van hem worden in sommige Europese landen jongens met besnijdenis behandeld. In het Viktoriaanse Engeland raakte de chirurgische "geneesmethode" nogal verbreidt, vooral bij de bovenklasse. Het Britse imperium verspreidde de besnijdenis over -vooral de Nieuwe- Wereld.
In de preutse Verenigde Staten greep de besnijdenis vanaf 1860 danig om zich heen.Er verschenen publikaties, die het besnijden tegen "zelfmisbruik" of als bestraffing daarvoor propageerden.
Als deze argumentatie niet meer houbaar is worden hygiënische en gezondheids"redenen" aangevoerd, om de voortzetting van besnijdenis bij pasgeborenen te rechtvaardigen. Het percentage van de besneden mannelijke bevolking in de USA nam toe:
Van 1871: 1 %, via 1920: 50 % tot 1971: 90 %. Pas na 1980 wezen ouders besnijdenis af. Het wasondertussen een routine die in de amerikaanse ziekenhuizen (soms zonder toestemming van de ouders) uitgevoerd werd. Tegenwoordig ligt het percentage van besnijdenissen bij pasgeborene, die ook vandaag nog, overwegend zonder verdoving uitgevoerd worden, in de VS op 57 %, en daalt verder.
Hoe komt dat?
Als de resultaten van het ene wetenschappelijk onderzoek het andere tegenspreekt dan is er iets aan de hand.Uganda
Het is niet voor het eerst dat er een onderzoek wordt gedaan naar het effect van besnijdenis op het seksleven. In 2009 verscheen er een rapport in Uganda, dat bovenstaande resultaten tegenspreekt.
De aantallen van de enquettegegevens zouden toch op elkaar moeten lijken.
Wat is een mogelijke verklaring?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Het is niet duidelijk, of dit onderzoek gaat over het verschil in sexleven voor of na de besnijdenis van dezelfde man.
De beleving van sex is van zeer veel factoren afhankelijk.
Belangrijk oa. lijkt me de vraag.
Hoe staat de groep mensen, die besneden is tegenover sex in het algemeen versus de groep, die dat niet is?
Zijn dit in de praktijk gelijkgeaarde groepen?
Dus hoe is hun moraliteit ivm. sex en sexleven en op wat voor gronden?
Hoe zijn de verhoudingen man/vrouw in het (sex)leven?
Is daar een gelijkwaardigheid, dus ook in het sexleven of is er een hiërarchie, waar de belangen van de één inderschikt gemaakt worden aan de belangen van de ander?
In Denemarken is 5% besneden, dus feitelijk een grote uitzondering.
Zijn zij in meerdere aspecten van het leven ook uitzonderingen of niet?
Van Uganda is dat niet benoemd.
Het is bekend, dat vrouwen met een vrijheid in het hebben, en ook het zelf mogen genieten, van sex, ook betere sex hebben, daar zonder frustraties en belemmeringen (normaal) het vaginaal vocht rijkelijk vloeit, als de sex als opwindend wordt ervaren.
Door dit mechanisme geloof ik niet, dat er voor de vrouw veel verschil is tussen sex met een wel of niet besneden man.
Dat het er eerder "te wild" aan toe zou kunnen gaan bij een besneden man is ook uiterst betrekkelijk.
Als dat wel relevant zou zijn voor het onderzoek, dan zou dit gegeven meegenomen moeten zijn en bekend in de uitslagen van het onderzoek.
Bij alleen, al dan niet vrijwillig, "op de rug" gaan, is de sex beleving een heel ander verhaal.
Niet per defitie negatief.
Ik noem dit speciaal zo, omdat dit in de praktijk absoluut geen uitzondering is en ook als vrijwillig en "normaal" wordt ervaren.
De beoordeling, hoe het sexleven is, bevat dan totaal andere componenten.
Door dit alles, vind ik een onderzoek zoals gerapporteerd erg moeilijk en de uitslagen op de voorhand al dubieus.
Hoe staat de groep mensen, die besneden is tegenover sex in het algemeen versus de groep, die dat niet is?
Is daar een gelijkwaardigheid, dus ook in het sexleven of is er een hiërarchie, waar de belangen van de één inderschikt gemaakt worden aan de belangen van de ander?
Het is bekend, dat vrouwen met een vrijheid in het hebben, en ook het zelf mogen genieten, van sex, ook betere sex hebben, daar zonder frustraties en belemmeringen (normaal) het vaginaal vocht rijkelijk vloeit, als de sex als opwindend wordt ervaren.
Door dit mechanisme geloof ik niet, dat er voor de vrouw veel verschil is tussen sex met een wel of niet besneden man.
Dat het er eerder "te wild" aan toe zou kunnen gaan bij een besneden man is ook uiterst betrekkelijk.
Als dat wel relevant zou zijn voor het onderzoek, dan zou dit gegeven meegenomen moeten zijn en bekend in de uitslagen van het onderzoek.
Bij alleen, al dan niet vrijwillig, "op de rug" gaan, is de sex beleving een heel ander verhaal.
Ik noem dit speciaal zo, omdat dit in de praktijk absoluut geen uitzondering is en ook als vrijwillig en "normaal" wordt ervaren.
Door dit alles, vind ik een onderzoek zoals gerapporteerd erg moeilijk en de uitslagen op de voorhand al dubieus.
Gemakkelijk te begrijpen en ook logisch allemaal.
Ruig
Volgens de onderzoekers is er een simpele verklaring voor de ondervonden hinder. Besneden mannen ontwikkelen door afwezigheid van de voorhuid een dunne laag harde huid op hun eikel, waardoor de gevoeligheid van de penis omlaag gaat.
Hierdoor moeten besneden mannen harder en ruiger te werk gaan om tot een orgasme te komen. Die ruigheid heeft weer tot gevolg dat vrouwen vaker pijn ervaren, acht keer zo vaak als bij onbesneden mannen.
Bovendien helpt bij onbesneden mannen de voorhuid bij het in- en uitgaan van de penis uit de vagina. Zonder deze afglijbeweging krijgen vrouwen eerder een droge vagina. Ze ervaren de gemeenschap vaak daardoor als pijnlijk.
Wat bedoel je met
Ik dacht dat ik dat al grotendeels onderuit had gehaald.
Is dit een reactie op mijn vorige bericht of vind je Ruig logisch.Gemakkelijk te begrijpen en ook logisch allemaal.
Ik dacht dat ik dat al grotendeels onderuit had gehaald.
Laatst gewijzigd door Maria op 18 nov 2011 18:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Voorlopig is er een meest recent onderzoek die resultaten van een ouder onderzoek tegenspreekt.
Of het een weerlegging is, zal een eventueel volgend onderzoek wel uitwijzen.
Of het een weerlegging is, zal een eventueel volgend onderzoek wel uitwijzen.
Ter aanvulling nog van mijn vorige bericht.
Edit leek me niet logisch omdat Cluny al had gereageerd.
Bovendien.
Doet de voorhuid dat niet, kan dat heel erg pijnlijk zijn voor de man en kan dit reden zijn voor een gedeeltelijke (incisie) of algehele circumcisie.
Bovendien
Door beweging wordt juist de vagina geprikkeld tot afschijding van vocht, ook als ze alleen nog maar wat ontspannen kan, maar nog niet heel opgewonden is.
Edit leek me niet logisch omdat Cluny al had gereageerd.
Bovendien.
Bij het begin van de penetratie schuift de voorhuid al over de gezwollen eikel en komt niet meer terug.Bovendien helpt bij onbesneden mannen de voorhuid bij het in- en uitgaan van de penis uit de vagina.
Doet de voorhuid dat niet, kan dat heel erg pijnlijk zijn voor de man en kan dit reden zijn voor een gedeeltelijke (incisie) of algehele circumcisie.
Bovendien
Vrouwen krijgen geen droge vagina maar hebben een (relatief) droge vagina.Zonder deze afglijbeweging krijgen vrouwen eerder een droge vagina.
Door beweging wordt juist de vagina geprikkeld tot afschijding van vocht, ook als ze alleen nog maar wat ontspannen kan, maar nog niet heel opgewonden is.
Is het meest recente onderzoek dan de meest actuele waarheid volgens de betreffende wetenschappers?Cluny schreef:Voorlopig is er een meest recent onderzoek die resultaten van een ouder onderzoek tegenspreekt.
En jou?
De verschillen in de resultaten van de onderzoeken zijn me te groot.
Verschillende werelddelen?
Wat zegt die 2 jaar?
Misschien is het oudste onderzoek wel het meest reeële.
Conclusie: je kan door de vraagstelling en de selectie van de te ondezoeken groep de uitkomst beinvloeden.Mariakat schreef:Het is niet duidelijk, of dit onderzoek gaat over het verschil in sexleven voor of na de besnijdenis van dezelfde man.
In Uganda met zijn aids hadden ze meer aan een positieve uitkomst.
Disclaimer: Ik suggereer hier niet dat ze daar dus gesmokkeld hebben met de voorwaarden.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Zou wel eens een heel juiste conclusie kunnen zijn.Fishhook schreef: Conclusie: je kan door de vraagstelling en de selectie van de te ondezoeken groep de uitkomst beinvloeden.
In Uganda met zijn aids hadden ze meer aan een positieve uitkomst.
Disclaimer: Ik suggereer hier niet dat ze daar dus gesmokkeld hebben met de voorwaarden.
Ook al wordt de bescherming tegen AIDS door besnijdenis als zeer dubieus gezien, in pro-besnijdenis culturen zweren ze erbij.
Evenals:
Wie bekostigde de research?
Saoudi Arabië is heel actief met zijn "giften" all over the world.
Maar ook dit is suggereren
Maar kijk naar scholing en hospitalen in Indonesië en andere ontwikkelingslanden.
Alleen voor de gelovigen natuurlijk
10 jaar scholing en een hele nieuwe generatie Moslims staat op.
Niet meer te vuur en te zwaard, maar zending van christenen afgekeken?
Maar dit alles zegt dus nog niets over de waarheid van de uitkomsten van de onderzoeken.
Zij kunnen het net zo goed bij het rechte eind hebben.