WK kijkers afgeslacht

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

WK kijkers afgeslacht

Bericht door Kitty » 15 jun 2010 00:44

In Somalië zijn twee mensen die naar het WK keken afgeslacht. Tien mensen zijn gearresteerd. Weer een staaltje van de extreme variant van de religie van de vrede.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/wk/2 ... lacht.html
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

Jagang
Ontoombaar

Re: WK kijkers afgeslacht

Bericht door Jagang » 15 jun 2010 01:37

Was dit niet beter op haar plek geweest in een topic dat al over deze problematiek gaat?
Ik zie hier niet snel een vernieuwende discussie ontstaan, eerlijk gezegd.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 15 jun 2010 01:55

Is er al een topic over dan? Uiteraard heb ik dat niet gezien anders had ik dit niet geplaatst.

Kun je mij misschien een linkje geven waar dit al wordt gemeld? Want ik zie het zo snel nergens staan.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos » 15 jun 2010 02:03

Bitchfight comming up :twisted:
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 15 jun 2010 02:20

Kitty schreef:Is er al een topic over dan? Uiteraard heb ik dat niet gezien anders had ik dit niet geplaatst.

Kun je mij misschien een linkje geven waar dit al wordt gemeld? Want ik zie het zo snel nergens staan.
Een van de vele Islam-topics?
Je wilde toch niet beweren dat dit probleem zo "eng" is dat het niet ergens onder 'Islam' kan, bij al die andere "kwajongensstreken" die moslims uitvreten? :mrgreen:
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Ali
Banned

Bericht door Ali » 15 jun 2010 02:31

Ongeloveloos schreef:Bitchfight comming up :twisted:
Zei jij niet dat dat engels jouw moedertaal was?

Kom op!

kiks
Bevlogen

Bericht door kiks » 15 jun 2010 02:33

Jagang schreef:Een van de vele Islam-topics?
Misschien bij "Duizend en één reden om geen moslim te worden." Kan Oem meteen haar deskundige licht erover laten schijnen.
On-topic. Wat een triestigheid toch weer dankzij de profeet en zijn kornuiten.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 15 jun 2010 02:36

kiks schreef: On-topic. Wat een triestigheid toch weer dankzij de profeet en zijn kornuiten.

Groet

kiks
+1
Henry Ford

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 15 jun 2010 06:17

Ik vind dit nu juist wel passen onder islam, want deze afschuwelijke daad is ingegeven door ideologie.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 15 jun 2010 10:51

The Prophet schreef:Ik vind dit nu juist wel passen onder islam, want deze afschuwelijke daad is ingegeven door ideologie.
Het is inderdaad een afschuwelijk daad. Als de persoon zich nou had beperkt tot zijn uitleg. Dan had ik hem nog gelijk gegeven ook. En daarna snel voor de buis om de wedstrijd te kijken.
Het wereldkampioenschap voetbal is geld- en tijdverspilling en het levert niets op. Het is kijken naar een paar gestoorden die omhoog en omlaag springen
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten » 15 jun 2010 12:44

deze afschuwelijke daad is ingegeven door ideologie.
Walgelijk inderdaad. Hier een andere verachtelijke daad dichter bij huis ingegeven door ideologie:
http://www.nu.nl/binnenland/2247917/teg ... chaap.html
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens

siger

Bericht door siger » 15 jun 2010 13:31

Nietweten en Geweten schreef:Hier een andere verachtelijke daad dichter bij huis ingegeven door ideologie:
http://www.nu.nl/binnenland/2247917/teg ... chaap.html
N&G,

Geef toe dat je ijver om een middenpositie te vinden je tot onkiese vergelijkingen beweegt.

Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten » 15 jun 2010 13:54

Ik geef toe dat een moord van een andere orde van verachtelijkheid is dan het ophangen van een dood schaap, maar beide ideologisch gemotiveerde acties zijn verachtelijk en er moet voorkomen worden dat het schaap ooit zal worden vervangen door een moslim.
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 15 jun 2010 16:18

Dit topic verplaatst naar het subforum Islam.

Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo » 15 jun 2010 20:44

De moordpartij geldt als een waarschuwing: Mensen die betrapt worden op kijken naar het wereldkampioenschap worden vanaf nu publiekelijk met een zweep afgeranseld of afgeslacht, aldus Mohamed Abdi Aros, operationeel chef van de groepering Hizbul Islam.
Arme Somalische voteballiefhebbers!

''Het wereldkampioenschap voetbal is geld- en tijdverspilling en het levert niets op. Het is kijken naar een paar gestoorden die omhoog en omlaag springen.''
Dat is waar!
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)

Plaats reactie