De wraak van de Grote Aap.

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

siger

De wraak van de Grote Aap.

Bericht door siger »

Dit heeft duidelijk met evolutie te maken, al ben ik nog aan het piekeren wat het is.

PietV.
Erelid

Re: De wraak van de Grote Aap.

Bericht door PietV. »

siger schreef:Dit heeft duidelijk met evolutie te maken, al ben ik nog aan het piekeren wat het is.
Hij is geweldig. Ze mogen nog van geluk spreken.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Jinny

Bericht door Jinny »

Fantastisch. :D
siger

Bericht door siger »

Het verbluffendste is nog hoe hij daarna rondkijkt, en met enige trots wegwandelt mét het wapen in de lucht.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik verslikte me bijna in m'n koffie. :D
Hij is de boss.
Fjedka
Bevlogen

Bericht door Fjedka »

Jongens jongens, een beetje sceptisisme is nooit weg, toch?

Dit is een een viral. Uitgebracht door de makers van de nieuwste loot uit de Planet of the Apes filmreeks.
Niet getreurd hoor. Velen voor u vielen er al voor.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ah, ik ben niet zo in de films, ik vond 'm gewoon leuk.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Nog een filmpje, ingebracht door dezelfde gast.

Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
siger

Bericht door siger »

Fjedka schreef:Jongens jongens, een beetje sceptisisme is nooit weg, toch?

Dit is een een viral. Uitgebracht door de makers van de nieuwste loot uit de Planet of the Apes filmreeks.
Waarom altijd zo ernstig Fjedka?

Ik had ook wel opgemerkt dat een wilde chimp niet zomaar een kampplaats binnenwandelt om te zien of er nog wat te beleven valt, en ik vond het ontbreken van paniek bij de camera ook merkwaardig, maar hé, het is een verdomd grappig filmpje, en ik heb de sterke indruk dat de "militairen" zich écht een... aap schrokken. Shoot me (de woordspelingen vliegen me om de oren. Hups, dat was weer een woordspeling!)

Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje? Want een viral is niet noodzakelijk helemaal fake.
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

Voor het geval dit een viral is,
vanavond op Nederland 2 van 23:20-02:25
heeft 'De nacht van de korte film'
bijzondere aandacht voor virals
(opgevat als 'webvids die zo grappig, mooi of spectaculair zijn dat ze zich razendsnel over het web verspreiden en soms wel miljoenen keren bekeken worden'),
inclusief de geschiedenis ervan en het tonen en bespreken van de meest bijzondere.

MVG
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Fjedka
Bevlogen

Bericht door Fjedka »

siger schreef:
Fjedka schreef:Jongens jongens, een beetje sceptisisme is nooit weg, toch?

Waarom altijd zo ernstig Fjedka?

Ik had ook wel opgemerkt dat een wilde chimp niet zomaar een kampplaats binnenwandelt om te zien of er nog wat te beleven valt, en ik vond het ontbreken van paniek bij de camera ook merkwaardig, maar hé, het is een verdomd grappig filmpje, en ik heb de sterke indruk dat de "militairen" zich écht een... aap schrokken. Shoot me (de woordspelingen vliegen me om de oren. Hups, dat was weer een woordspeling!)

Goed dat je dat ook wel hebt opgemerkt.
Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje?
Zou een linkje van mij meer zekerheid geven? Je hebt blijkbaar zelf ook al gezocht.
PietV bijvoorbeeld, vond zo een tweede filmpje.
Want een viral is niet noodzakelijk helemaal fake.
Search your feelings Luke. You know it to be true.
Dit filmpje is fake.
Dit heeft duidelijk met evolutie te maken, al ben ik nog aan het piekeren wat het is.
Stop maar met piekeren. Dat meen ik ernstig.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
siger

Bericht door siger »

Fjedka schreef:
Siger schreef:Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje?
Zou een linkje van mij meer zekerheid geven?
Elk linkje dat aantoont dat het om een reclamecampagne gaat, zou me zekerheid geven.
Fjedka schreef:Je hebt blijkbaar zelf ook al gezocht.
Ja, dat zei ik, en ook dat ik geen linkje gevonden heb dat aantoont dat het om een reclamecampagne gaat.
Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp »

siger schreef:
Fjedka schreef:
Siger schreef:Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje?
Zou een linkje van mij meer zekerheid geven?
Elk linkje dat aantoont dat het om een reclamecampagne gaat, zou me zekerheid geven.
Fjedka schreef:Je hebt blijkbaar zelf ook al gezocht.
Ja, dat zei ik, en ook dat ik geen linkje gevonden heb dat aantoont dat het om een reclameampagne gaat.
Ik heb een andere versie van het eerste filmpje gevonden, en daarin staat "20th century fox" onderaan.

En laat de film Rise of the Planet of the Apes nou net door 20th Century Fox zijn geproduceerd.

Als klap op de vuurpijl: In het begin van de viral staat de naam "R.Wyatt". Laat dat nou net de regisseur van de film zijn.

Dat lijkt me duidelijk genoeg.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams
Jinny

Bericht door Jinny »

Wat mij opviel is dat er totaal geen terugslag waarneembaar is.
Zou al voldoende moeten zeggen.
Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp »

Jim schreef:Wat mij opviel is dat er totaal geen terugslag waarneembaar is.
Zou al voldoende moeten zeggen.
Ja, nu je het zegt, zie ik het ook. Dat ik dat niet meteen zag.

How quaint.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams
Plaats reactie