De wraak van de Grote Aap.
Moderator: Moderators
-
siger
De wraak van de Grote Aap.
Dit heeft duidelijk met evolutie te maken, al ben ik nog aan het piekeren wat het is.
Re: De wraak van de Grote Aap.
Hij is geweldig. Ze mogen nog van geluk spreken.siger schreef:Dit heeft duidelijk met evolutie te maken, al ben ik nog aan het piekeren wat het is.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
-
siger
Het verbluffendste is nog hoe hij daarna rondkijkt, en met enige trots wegwandelt mét het wapen in de lucht.
Jongens jongens, een beetje sceptisisme is nooit weg, toch?
Dit is een een viral. Uitgebracht door de makers van de nieuwste loot uit de Planet of the Apes filmreeks.
Niet getreurd hoor. Velen voor u vielen er al voor.
Dit is een een viral. Uitgebracht door de makers van de nieuwste loot uit de Planet of the Apes filmreeks.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Nog een filmpje, ingebracht door dezelfde gast.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
-
siger
Waarom altijd zo ernstig Fjedka?Fjedka schreef:Jongens jongens, een beetje sceptisisme is nooit weg, toch?
Ik had ook wel opgemerkt dat een wilde chimp niet zomaar een kampplaats binnenwandelt om te zien of er nog wat te beleven valt, en ik vond het ontbreken van paniek bij de camera ook merkwaardig, maar hé, het is een verdomd grappig filmpje, en ik heb de sterke indruk dat de "militairen" zich écht een... aap schrokken. Shoot me (de woordspelingen vliegen me om de oren. Hups, dat was weer een woordspeling!)
Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje? Want een viral is niet noodzakelijk helemaal fake.
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Voor het geval dit een viral is,
vanavond op Nederland 2 van 23:20-02:25
heeft 'De nacht van de korte film'
bijzondere aandacht voor virals
(opgevat als 'webvids die zo grappig, mooi of spectaculair zijn dat ze zich razendsnel over het web verspreiden en soms wel miljoenen keren bekeken worden'),
inclusief de geschiedenis ervan en het tonen en bespreken van de meest bijzondere.
MVG
vanavond op Nederland 2 van 23:20-02:25
heeft 'De nacht van de korte film'
bijzondere aandacht voor virals
(opgevat als 'webvids die zo grappig, mooi of spectaculair zijn dat ze zich razendsnel over het web verspreiden en soms wel miljoenen keren bekeken worden'),
inclusief de geschiedenis ervan en het tonen en bespreken van de meest bijzondere.
MVG
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
siger schreef:Waarom altijd zo ernstig Fjedka?Fjedka schreef:Jongens jongens, een beetje sceptisisme is nooit weg, toch?
Ik had ook wel opgemerkt dat een wilde chimp niet zomaar een kampplaats binnenwandelt om te zien of er nog wat te beleven valt, en ik vond het ontbreken van paniek bij de camera ook merkwaardig, maar hé, het is een verdomd grappig filmpje, en ik heb de sterke indruk dat de "militairen" zich écht een... aap schrokken. Shoot me (de woordspelingen vliegen me om de oren. Hups, dat was weer een woordspeling!)
Goed dat je dat ook wel hebt opgemerkt.
Zou een linkje van mij meer zekerheid geven? Je hebt blijkbaar zelf ook al gezocht.Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje?
PietV bijvoorbeeld, vond zo een tweede filmpje.
Search your feelings Luke. You know it to be true.Want een viral is niet noodzakelijk helemaal fake.
Dit filmpje is fake.
Stop maar met piekeren. Dat meen ik ernstig.Dit heeft duidelijk met evolutie te maken, al ben ik nog aan het piekeren wat het is.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
-
siger
Elk linkje dat aantoont dat het om een reclamecampagne gaat, zou me zekerheid geven.Fjedka schreef:Zou een linkje van mij meer zekerheid geven?Siger schreef:Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje?
Ja, dat zei ik, en ook dat ik geen linkje gevonden heb dat aantoont dat het om een reclamecampagne gaat.Fjedka schreef:Je hebt blijkbaar zelf ook al gezocht.
-
Bram Kaandorp
- Ervaren pen
Ik heb een andere versie van het eerste filmpje gevonden, en daarin staat "20th century fox" onderaan.siger schreef:Elk linkje dat aantoont dat het om een reclamecampagne gaat, zou me zekerheid geven.Fjedka schreef:Zou een linkje van mij meer zekerheid geven?Siger schreef:Inmiddels heb ik niets gevonden dat met zekerheid aantoont dat het om een reclamecampagne gaat. Heb jij misschien een linkje?
Ja, dat zei ik, en ook dat ik geen linkje gevonden heb dat aantoont dat het om een reclameampagne gaat.Fjedka schreef:Je hebt blijkbaar zelf ook al gezocht.
En laat de film Rise of the Planet of the Apes nou net door 20th Century Fox zijn geproduceerd.
Als klap op de vuurpijl: In het begin van de viral staat de naam "R.Wyatt". Laat dat nou net de regisseur van de film zijn.
Dat lijkt me duidelijk genoeg.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams
-
Jinny
Wat mij opviel is dat er totaal geen terugslag waarneembaar is.
Zou al voldoende moeten zeggen.
-
Bram Kaandorp
- Ervaren pen
Ja, nu je het zegt, zie ik het ook. Dat ik dat niet meteen zag.Jim schreef:Wat mij opviel is dat er totaal geen terugslag waarneembaar is.
How quaint.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams