Eens even kijken...
- Mensen bedreigen is...immoreel
- Proberen met religieus geld je heilige gelijk te kopen door wetenschappers ongewild lastig te vallen met onwetenschappelijk rommel is...agressief.
- Mensen bedreigen en bestempelen als atheïstische amorele corrupte wetenschappers die verantwoordelijk worden gesteld voor alle ellende in de wereld, volkomen onterecht en nergens op gebaseerd natuurlijk, zoals Harun Yahya doet in al zijn geschriften zoals o.a. overduidelijk blijkt uit 'evolution deceit' is...wel...intimiderend. Mijn uitgebreide analyse en kritiek die ik eerder al had gepubliceerd leverde mij het onverdeelde genoegen van twee doodsbedreigingen op. Ik kan in alle objectiviteit bevestigen dat dit redelijk intimiderend is.
- Misbruik van wetenschappers, valselijkheden, het veinzen van bewijzen die er niet zijn, het ontkennen van (tegen)bewijzen die er wel zijn het niet houden aan de wetenschappelijke methode, het concluderen zonder kennis van zaken, enz, enz, enz, is wel degelijk onwetenschappelijk.
Vertel nu eens eerlijk!...Waar heb ik onwaarheden gesproken!?!
Het terugtrekken van mijn woorden geeft deze lui alleen maar de valse indruk dat ze iets zinnigs te vertellen hebben. Ik zelf ben niet van plan om zelfs maar de indruk te veinzen dat ze zelfs maar op één punt gelijk zouden kunnen hebben.
Als ze het spel eerlijk (willen) spelen dan moeten ze de wetenschappelijke methode volgen. En ik ben niet van plan om mee te werken aan de promotie van een cultstatus voor deze charlatan.
Ik kan elk woord die ik geschreven heb onderbouwen met
verifieerbare bewijzen!...de woorden die ik geschreven heb en die jij hebt verwijderd.
Maar kunnen zij dit????
Nee!
Geef ze geen strobreed!
Los daarvan...in werkelijkheid is de wetenschap ook genadeloos hard!
Je kan jaren van je leven en met volle overtuiging een bepaald onderzoek doen die met één pennestreek (een wetenschappelijk feit/observatie/meting) in één keer van de tafel geveegd wordt!
Laten we dit onkruid uit roeien! Er is geen enkele reden om de lezer de waarheid te onthouden. Harun Yahya is gewoon een achtelijke, achterbakse, intimiderende leugenaar! Daar heb ik ook bewijzen voor op grond van persoonlijk onderzoek.
Door nu 'lief' en 'beleefd' te zijn geven we deze idioten weer jarenlang de mogelijkheid om hun vuiligheid te publiceren.
Ben ik objectief!
Nee! Natuurlijk niet!
Net zo min dat ik objectief ben in het zij een platte aarde het zij een ronde aarde theorie!
De aarde is rond en daarmee basta! En één ieder die dezelfde leugenachtige praktijken toepast gelijk Harun Yahya zal ik op dezelfde manier omschrijven. In
dat opzicht ben ik
super objectief en neutraal.
MvG, Wim.
p.s. Overigens vond ik mijn omschrijving, die overigens volledig waar is, van:
"immoral, aggresive, intimidating and unscientific methods" nog zeer beschaafd.
Ik zelf wordt in bijna alle gevallen, als ik al niet fysiek bedreigd wordt, voor rotte vis uitgemaakt.
Overigens...hoe zit dat met die 'neutraliteit'? Waar moeten we eigenlijk neutraal in zijn?
Moeten we de waarheid geweld aan doen om 'neutraliteit' te veinzen? Wat is het nut van neutraal blijven? Dat ze in Turkije nu net zulke rare ideëen hebben over de (natuur)wetenschappen als in Amerika?
Hoe zouden we bijvoorbeeld neutraal spreken over Hitler? "Een vroeg twintigste eeuwse succesvolle charismatische, politieke en militaire leider, aanbeden door zijn volk, die onder de voet gelopen werd door meerdere buitenlandse mogendheden"??? Is dat neutraal genoeg!