Genesis in een nieuw jasje

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
Waterlelie
Geregelde verschijning
Contacteer:

Genesis in een nieuw jasje

Bericht door Waterlelie »

Onlangs kreeeg ik een visite kaartje aangereikt met een afbeelding van een engel.
Aan de andere kant stond het volgende:

Deze website is,
meer dan de moeite waard is,
met liefde te bezoeken.
http://www.starwarsmetsneeuwballen-com.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Al lijkt het door alle com´s op een commerciële website, dat is het niet, eerder het tegenovergestelde.
Vanaf deze website kun je een manuscript in zijn geheel of in hoofdstukken downloaden. Het betreft het onstaan van de aarde en de maan, de evolutie van het leven zowel in biologische als elektrische zin.
De laatste hoofdstukken geven een visie op de huidige wereld.

Voor iedereen die interesse heeft in deze materie is dit verhaal een aanwinst.
paolo
Banned

Re: Genesis in een nieuw jasje

Bericht door paolo »

Tja .. hoe moet je de persoon nou noemen die dit verhaal de wereld ingestuurd heeft zonder ( weer ) beledigend te worden .. ehh .. Wat een mafketel !!
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Ik heb de indruk dat de schrijver aan wanen lijdt n.a.v. het volgende:
Bij het schrijven van dit boek heb ik hulp gehad. Heel veel hulp gehad. Bij het schrijven van de teksten heb ik God en de Engelen gevraagd om mij te helpen het geheel zo waarheidsgetrouw mogelijk op te schrijven en van al die hulp heb ik dankbaar gebruik gemaakt.
Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

van evolutie heeft de schrijver alvast geen kaas gegeten (een soort die al snel rechtop leerde lopen). Wel kalmerende muziek dat dan weer wel. Esoterische prietpraat dan dan ook weer wel.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
siger

Bericht door siger »

De auteur lijdt onder bipolaire stoornis. Is het gepast daar rekening mee te houden? Of is het net onkies dat als joker te gebruiken, auteur zijnde..?
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

siger schreef:De auteur lijdt onder bipolaire stoornis. Is het gepast daar rekening mee te houden? Of is het net onkies dat als joker te gebruiken, auteur zijnde..?
het laatste
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

auteur schreef:
Bij het schrijven van dit boek heb ik hulp gehad. Heel veel hulp gehad. Bij het schrijven van de teksten heb ik God en de Engelen gevraagd om mij te helpen het geheel zo waarheidsgetrouw mogelijk op te schrijven en van al die hulp heb ik dankbaar gebruik gemaakt.
auteur schreef:Een populair wetenschappelijk boek

#-o
Born OK the first time
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Rereformed schreef:
auteur schreef:
auteur schreef:Een populair wetenschappelijk boek

#-o
auteur schreef:Veel van wat ik geschreven heb, heb ik letterlijk als zodanig ervaren in de vele visioenen die ik heb gehad aangaande de aarde als levend systeem en de evolutie van het leven, zoals die heeft plaatsgevonden.
Mijn (veel betrouwbaardere) visioenen schetsen een heel ander beeld. Waarmee we dus de visioenen van de auteur naar de prullenmand kunnen verwijzen. [-X
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Vilaine schreef:Mijn (veel betrouwbaardere) visioenen schetsen een heel ander beeld. Waarmee we dus de visioenen van de auteur naar de prullenmand kunnen verwijzen. [-X
Goed dat jij dat even wetenschappelijk opheldert.
Born OK the first time
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

kiks schreef:Ik heb de indruk dat de schrijver aan wanen lijdt n.a.v. het volgende:
Groet

kiks
Toch wel fijn dat men daarboven ook Nederlands spreekt. Ik vroeg me wel eens af in welke taal dat zou gaan.

Niettemin: dat boek moet dus wel waar zijn :angel12:
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

Waterlelie lijkt me een oude bekende en als het de oude bekende is die ik voor ogen heb dan veel sterkte toegewenst. ik heb net de reacties op godvoordommen van haar weer eens gelezen, google op waterlelie in combinatie met godvoordommen en jullie begrijpen precies wat ik bedoel.
Jinny

Bericht door Jinny »

Gezien, hier gaat een slotje op.
Gesloten