Geert vertrouwen op z'n mooie blauwe ogen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

a.r.

Geert vertrouwen op z'n mooie blauwe ogen

Bericht door a.r. »

Geert Wilders ....ik vond het van meet af aan een "hele enge man" en in mijn vele stille bedenkingen over hem, kwamen woorden voor die ik naar buiten toe, meestal niet wilde en durfde gebruiken. Hoe meer ik van hem (en zijn aanhangers) hoorde, zag en las....des te sterker werden mijn (deels onderbuik) gevoelens. En dát mag natuurlijk niet hé a.r.!? Wat maakt het uiteindelijk uit dat die man z'n haar blondeert, dat is zijn zaak immers. Maar nu kwam ik dit bericht tegen:

http://welingelichtekringen.nl/16304-wi ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De vraag is, is het nou gewoon een dom blondje met meer dan genoeg enge ideeën of heeft Gerard Driehuis van Welingelichte kringen gelijk met zijn (nog) hardere bewoordingen dan de mijne?
Jagang
Ontoombaar

Re: Geert vertrouwen op z'n mooie blauwe ogen

Bericht door Jagang »

Als Wilders de "Ariër" wil uithangen, mag het vreemd heten dat hij wel leurt met Israël.

Maar goed, ik heb verder ook niets met die vent.
Laatst gewijzigd door Jagang op 06 nov 2011 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Waarom vraag je het niet aan Wilders zelf?
Je kan hem ook zo zien:
  • Afbeelding
Of zo:
  • Afbeelding
Maar zo zag hij er echt uit in zijn jonge jaren:
  • Afbeelding
Wat is je motivatie om jouw verregaande suggestie te plaatsen in actueel?

-
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
a.r.

Bericht door a.r. »

Mag je mij uitleggen welke suggestie ik plaats! Ik stel een vraag nl! Ik heb voorts foto's geplaatst zoals ook getoond op Welingelichte kringen, de bronnen gecheckt door foto's van hem te bekijken op internet (en idd hij had bruine ogen én hij heeft op zijn eigen weblog nu blauwe). En hoe hij er in zn jonge jaren uitzag wist ik reeds....net als dat ik weet Rita Verdonk in haar jonge jaren lid was van PSP. :)
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Och, als jij niets gesuggereerd wilt hebben, dan heb ik ook niets gesuggereerd ...
... Ik stelde ook een vraag namelijk!
a.r. schreef:Mag je mij uitleggen welke suggestie ik plaats! Ik stel een vraag nl!
<< >>
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
HomoSignificans
Forum fan

Bericht door HomoSignificans »

Ben ik nou gek of heeft hij op die Hitler-foto ook blauwe ogen?
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Kan eventueel ook geleverd worden met roze ogen ...
HomoSignificans schreef:Ben ik nou gek of heeft hij op die Hitler-foto ook blauwe ogen?
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
a.r.

Bericht door a.r. »

Gayah je wekt de suggestie alsof anderen/of ik bijv, Wilders ogen gephotoshopped zouden hebben. Dát is niet het geval.

http://www.geertwilders.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Ik kan zelf niet zeggen dat ik geen ijdeltuit ben, hoewel ik er in mijn ijdelheid nu juist weer niet bij wil lopen zoals wilders. Maar smaken verschillen. Inhoudelijk vind ik Wilders ideeen te veel afwijken van wat ik een prettige samenleving vind, mijn stem krijgt hij dus niet.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Dat die ogen van Wilders gephotoshopped zouden zijn is niet wat ik suggereer,
dat is precies waar ik ronduit en openlijk van uit ga:
  • Uiteraard zijn Wilders zijn ogen WEL gephotoshopped!
Dat blijkt toch duidelijk uit jouw eigenste voorbeelden?
a.r. schreef:Gayah je wekt de suggestie alsof anderen/of ik bijv, Wilders ogen gephotoshopped zouden hebben.
Dát is niet het geval.
<< >>
Je schrijft mij nu geheel ten onrechte toe dat ik suggereer dat jij die ogen gephotoshopped zou hebben,
maar met het volgende wil je niets gesuggereerd hebben:
a.r. schreef:<< >>
De vraag is, is het nou gewoon een dom blondje met meer dan genoeg enge ideeën of heeft Gerard Driehuis van Welingelichte kringen gelijk met zijn (nog) hardere bewoordingen dan de mijne?
Onder suggereren versta ik het in bedekte termen een mening geven.
Wat versta jij onder suggereren?

-
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
a.r.

Bericht door a.r. »

O, dat bedoel je, tja ik heb een mening (en ook in de openingspost gegeven) over Geert Wilders en naar aanleiding van het stuk op Welingelichte kringen wil ik graag weten of ik die mening nog verder dien bij te stellen, maar de vraag ging en gaat verder dan dat.....nl....WIE is Geert Wilders, IS hij zoals Welingelichte kringen schrijft nog gevaarlijker dan ik vermoedde, of is het gewoon een blonde domme ijdeltuit, zo'n snelle jongen die denkt jong te moeten lijken/blijven?
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Jagang schreef:Als Wilders de "Ariër" wil uithangen, mag het vreemd heten dat hij wel leurt met Israël.

Maar goed, ik heb verder ook niets met die vent.
Hij beschouwt Israel als zijn 2de vaderland en heeft enkele jaren samen met die zionistische landrovers in een Kibbuts gewerkt. Dat verklaart naar mijn mening zijn haat tegen de Islam en is bezig de zionistische ideeën hier te importeren.
Verder tracht hij stemmen te winnen met populisme. Het is gemakkelijk dingen rond te praaien die onmogelijk zijn uit te voeren maar die veel mensen wel graag zouden zien gebeuren.
Laatst gewijzigd door Cactus op 06 nov 2011 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

-
Geert Wilders is een politicus, en hij is een populist.
Ooit noemde hij als jonge VVD'er Pim Fortuyns ideeën ten aanzien van de Islam verwerpelijk.
Kun je nagaan wat hij tegenwoordig zelf verkondigt ...
-
Hij is beslist geen Hitler en voor alsnog moeten we hem wat dat betreft naar de toekomst toe
het voordeel van de twijfel gunnen omdat hij nadrukkelijk onwettig geweld verwerpt en
zich daar ook letterlijk van distantieert.
-
Maar wat wordt Wilders in de toekomst?
Wat zal de impact zijn van zijn jarenlange isolatie en leven onder doodsbedreiging?
Het lijkt mij van belang dat zijn tegenstanders zich niet gaan verlagen tot het vestigen van de aandacht op het uiterlijk van Wilders, en/of het creëren van een sfeertje zoals destijds rondom Pim Fortuyn gebeurde, maar dat men Wilders zijn eventueel verwerpelijke ideeën bestrijdt met argumenten.
-
Uiteindelijk krijgt ieder volk toch de regering die het verdient!

-
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Kun je dat aantonen wat je daar zo stellig beweert?
Cactus schreef:<< >>
Hij beschouwt Israel als zijn 2de vaderland en
heeft enkele jaren samen met die zionistische landrovers in een Kibbuts gewerkt.
<< >>
Welke zionistische landrovers heb je het concreet over en
in welke Kibboets heeft hij volgens jou gewerkt?

-
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

a.r. schreef:Geert Wilders ....ik vond het van meet af aan een "hele enge man" en in mijn vele stille bedenkingen over hem, kwamen woorden voor die ik naar buiten toe, meestal niet wilde en durfde gebruiken. Hoe meer ik van hem (en zijn aanhangers) hoorde, zag en las....des te sterker werden mijn (deels onderbuik) gevoelens. En dát mag natuurlijk niet hé a.r.!? Wat maakt het uiteindelijk uit dat die man z'n haar blondeert, dat is zijn zaak immers. Maar nu kwam ik dit bericht tegen:

http://welingelichtekringen.nl/16304-wi ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vooropgesteld, dat ik geen fan ben van Wilders.
Maar wel van de waarheid.

Wel ingelichte kringen doet zijn naam alle oneer aan, die je je maar kunt bedenken.
Waar heeft "welingelichte kringen" zijn info vandaan?
Alleen van het blog
http://www.geertwilders.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe weet je zo zeker, dat dit een eigen blog is van Wilders?
Het lijkt duidelijk van één van zijn fans, die zelf aan het flatteren gegaan is.

Zijn eigen website laat een heel andere foto zien.
http://www.pvv.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook face boek heeft een mooie foto van hem met bruine ogen.
http://www.facebook.com/pages/Geert-Wilders/46039201582" onclick="window.open(this.href);return false;

Waar zie je die blauwe ogen nog meer?
http://www.google.nl/search?q=Geert+Wil ... h=766&sei=" onclick="window.open(this.href);return false; G9y2TrqxOsmh-QaXqs2EBg

Ik heb deze foto's tot nu toe alleen op deze 2 adressen kunnen vinden en nu dus ook op FT
Dus help mij aub. aan de ware echte bron van deze foto.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Gesloten