Earth hour 2011
Moderator: Moderators
- Surrendered
- Ervaren pen
Earth hour 2011
Iemand die deelneemt?
Groeten, Surrendered
Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Elke nafs zal de dood proeven.
-
Jinny
Re: Earth hour 2011
Nee.
Ik ga dat ene peertje dat 's avonds bij mij in huis brand niet uitdoen.
Ik ga dat ene peertje dat 's avonds bij mij in huis brand niet uitdoen.
Ja.
Ik ben niet thuis vanavond.
Ik ben niet thuis vanavond.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ja, ik. Maar ik heb ook niet bijzonder veel lampen 
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Ik ben er al jaren mee bezig. Dus ik denk dat ik vanavond maar eens een bouwlamp voor mijn raam zet.Surrendered schreef:Iemand die deelneemt?
Groeten, Surrendered
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Die blijft geweldig en actueel. Ik kan 'm blijven kijken.Destinesia schreef:Er is niets mis met deze planeet
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
- vegan-revolution
- Superposter
Goede parodie. Met de planeet is inderdaad weinig mis. Er zijn natuurlijk wel wat levende organismen en levende soorten die erop leven die in de verdrukking komen. "saving life on the planet" zou daarom toepasselijker zijn dan "save the planet" wat "an sich" natuurlijk nergens op slaat als je het heel letterlijk neemt.
En dat er ongeveer duizend keer sneller diersoorten en plantensoorten uitsterven dan als er geen mensen zouden zijn geweest, daar kun je óók je schouders over ophalen (iets wat ik persoonlijk trouwens niet doe).
En dat er ongeveer duizend keer sneller diersoorten en plantensoorten uitsterven dan als er geen mensen zouden zijn geweest, daar kun je óók je schouders over ophalen (iets wat ik persoonlijk trouwens niet doe).
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest