Mijn maag inhoud komt zo langzamerhand steeds meer me keel in lopen van al dat walgelijke zwakke gedoe van die CDA kopstukken die stuk voor stuk in hun broek schijnen te schijten voor Wilders!
Nou is het die boer van een Bleker weer die met slappe knieen Wilders gelijk meer weer gaat bellen over een uitspraak van hem, daarvoor was het die andere slapjanus van een Leers! Gelijk Geertje bellen om toch vooral te zeggen dat je het zo niet had bedoeld, want oh oh! je zal die stakkers van de PvV en die 1.5 miljoen eens de waarheid zeggen.....
Het is of...het een....OF het ander heren!....
Had liever je rug recht gehouden zoals Klink en Hirsch Balin....dan je zelf uit te leveren aan die pseudo-nationalist....
BAH! Die Bleker is een slappe boer...meer niet...
http://www.nu.nl/politiek/2454494/bleke ... n-pvv.html
En dan heb ik het nog maar niet eens over die...l*ml*l! en h*pocr*et van een Verhagen met ze "liever een kroketje dan halalvlees!" Als of je dat ook proeft domme z*k!
http://www.krapuul.nl/blog/26426/hoe-ve ... aal-maakt/
slappe ruggen van CDA kopstukken!
Re: slappe ruggen van CDA kopstukken!
Ze schijten niet zo zeer voor Wilders als wel voor het verliezen van regeringsmacht! Want dáár gaat het om bij het CDA! Mocht Wilders uit ongenoegen de stekker uit deze gedoogconstructie trekken, dan betekent dat de oppositiebanken in voor het reeds zwaar gedecimeerde CDA. En dát is onverteerbaar voor deze machtswellustelingen! Dát is de échte angst en nachtmerrie van het CDA!
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Dat stukje film van Maxime Verhagen is diverse malen uitgezonden op de televisie, dat vond ook ik een beschamende vertoning van de leider van het CDA. Kochimodo heeft het over dat het bij het CDA alleen maar om de macht gaat, maar ik kan mij vergissen, daar gaat het voor een politieke partij toch altijd om?demmers schreef:Mijn maag inhoud komt zo langzamerhand steeds meer me keel in lopen van al dat walgelijke zwakke gedoe van die CDA kopstukken die stuk voor stuk in hun broek schijnen te schijten voor Wilders!
Nou is het die boer van een Bleker weer die met slappe knieen Wilders gelijk meer weer gaat bellen over een uitspraak van hem, daarvoor was het die andere slapjanus van een Leers! Gelijk Geertje bellen om toch vooral te zeggen dat je het zo niet had bedoeld, want oh oh! je zal die stakkers van de PvV en die 1.5 miljoen eens de waarheid zeggen.....
Het is of...het een....OF het ander heren!....
Had liever je rug recht gehouden zoals Klink en Hirsch Balin....dan je zelf uit te leveren aan die pseudo-nationalist....
BAH! Die Bleker is een slappe boer...meer niet...
http://www.nu.nl/politiek/2454494/bleke ... n-pvv.html
En dan heb ik het nog maar niet eens over die...l*ml*l! en h*pocr*et van een Verhagen met ze "liever een kroketje dan halalvlees!" Als of je dat ook proeft domme z*k!
http://www.krapuul.nl/blog/26426/hoe-ve ... aal-maakt/
Dat de heren Bleeker en Leers bellen met Geert Wilders is toch ook niet zo heel raar? Volgens mij ging dit ook de PVV aan en dan is het toch netjes om via de kortse weg, direct contact, het even uit te leggen?
Ik vind het wel jammer dat de heer Bleeker als een blad aan een boom ooit is omgedraaid, eerst moest hij niets hebben van een functie in een kabinet of ergens anders in politiek Den Haag, stond hij pal voor toenmalig minister Ab Klink. Maar daar hoor ik hem nooit meer over. Zo omgaan met mensen en zo gemakkelijk omdraaien van standpunten, dat gaat het CDA steeds meer opbreken denk ik.
Na a.s. woensdag mag je iedere keer wanneer Verhagen op het scherm komt een lange tong uitsteken. Wel eerst even je mond leegmaken ....demmers schreef:Mijn maag inhoud komt zo langzamerhand steeds meer me keel in lopen ..//.. van een Verhagen met ze "liever een kroketje dan halalvlees!"
Kom op demmers : vrijwel dat hele zooitje daar is nogal onappetijtelijk, maar woensdag avond is het weer voor een tijdje over ! Als iedereen maar luistert naar CDA staten kandidaat Yasar Vural.
Gooi woensdag maar een lekker vers vuurrood tomaatje naar het scherm !
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)