Oproep ! Doe me een lol en laat even een mening achter ..

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

IMDNME

Oproep ! Doe me een lol en laat even een mening achter ..

Bericht door IMDNME »

In dit gastenboek ..
Dit is echt te erg ..

http://www.kpvj.nl
molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

Praisavond :lol:
collegavanerik
Superposter

Re: Oproep ! Doe me een lol en laat even een mening achter .

Bericht door collegavanerik »

IMDNME schreef:In dit gastenboek ..
Dit is echt te erg ..

Waarom vind je dit erg?

Welkom trouwens...
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik heb ook wel erger gezien.
Het stukje over Harry Potter is wel erg trouwens.

ciao..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
IMDNME

Bericht door IMDNME »

collegavanerik schreef:
Dit is echt te erg ..

Waarom vind je dit erg?

Welkom trouwens...
Waarom ik dit erg vind ?
Had op iets meer begripvolle reacties gerekend hier ... :roll:
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Ik weet niet wat jij verstaat onder begripsvol,

Wij zijn niet een of andere atheistische relclub ofzo, althans dat is niet mijn gevoel. Althans ik heb nog geen plannen gezien voor een atheistische "Nietzsche redt" bus die dan geparkeerd staat bij de EO jongerenavond.

Maar ik denk dat ik voor de meesten hier kan spreken dat hun mening zeer verschilt met die van 'ons', maar dat is nog geen reden om een meningeninvasie van een gastenboek te doen of iets dergelijks.

Nu hebben christenen wel eens een handje om zoiets wel bij atheistische sites te doen, maar ik zie niet in waarom we dezelfde fout moeten maken.

Je wint er namelijk helemaal niets mee.

Ik heb ook ergere sites gezien.

Als er nou een forum was waarin inhoudelijk (wat heet) gediscussieerd werd, vast dat er dan wel een paar mensen interesse hadden om het te bezoeken. Dit is niet het geval.

Gekken heb je overal,

Niet alleen op die URL.
kpvj-piet
Contacteer:

Bericht door kpvj-piet »

Kampen voor Jezus ?!
Flikker 's op met die domme propaganda op het net man ..
kijk eens naar de RVU ofzo.
Domme Gristenhond.
Doe 's wat nuttigs met je leven en als je dat niet lukt uit allerlei onzekerheden of weet ik wat veel spring van onze mooie nieuwe brug maar hou op het net te vervuilen met deze onzin...

Als je vind dat je dit in een gastenboek mag schrijven en ook nog denkt dat je dan "begripvol " behandelt word ben je wel een beetje naief.
Als je een niet bestaande god bestrijd waar geloof je dan in?
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Welkom kpvj-piet,

En jammer dat het op zo'n manier moet maarja zo gaat dat.

Want iemand voor domme hond of nihilistische klootzak uitmaken heeft dus geen enkele zin.

Nouja, hier kan het ook wel eens hard tegen hard gaan in een discussie.

Maar ad hominems zijn over het algemeen dus niet aan de orde!
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Er is in Nederland gelukkig vrijheid van Godsdienst. Ik ga alleen op mijn achterste benen staan als godsdienstigen beweren dat atheisten immoreel zijn.

Ik zie dat forumpiet strak modereert, kan rvu nog wat van leren 8)
forumpiet schreef: Het gastenboek is vernieuwd het heeft niet alleen een nieuw uiterlijk het is ook beveilgd tegen spammers.
Laatst gewijzigd door collegavanerik op 12 jun 2005 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

kpvj-piet schreef:
Kampen voor Jezus ?!
Domme Gristenhond.
Doe 's wat nuttigs met je leven en als je dat niet lukt uit allerlei onzekerheden of weet ik wat veel spring van onze mooie nieuwe brug maar hou op het net te vervuilen met deze onzin...

Als je vind dat je dit in een gastenboek mag schrijven en ook nog denkt dat je dan "begripvol " behandelt word ben je wel een beetje naief.
Bovenstaande quote heb ik niet kunnen ontdekken in het bewuste gastenboek, zal inmiddels wel zijn verwijderd, wat ik me ook goed kan voorstellen!
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Dit is echt te erg ..

Wat is er nou zo erg? Maar als je onderstaande quote bedoelt kan ik het wel met je eens zijn, want die hoort niet in een gastenboek thuis. Maar ik heb hem niet meer kunnen ontdekken, dus hebben ze hem denk ik al verwijderd, ik kan me goed voorstellen dat ze de schrijver hiervan liever niet op hun site verwelkomen!!!
Kampen voor Jezus ?!
Domme Gristenhond.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Neorei

Bericht door Neorei »

Wat sneu dat je dit topic opent. Laat die mensen toch! Alleen omdat jij niet gelooft hoef je zo'n christelijke club niet te gaan terroriseren. En ik zelf heb niet het idee dat deze freethinker-gemeenschap er op uit is om terreur te plegen.
tsjok45

Bericht door tsjok45 »

Wat is er nou zo erg?
inderdaad ... er is helemaal niets erg aan

Ik heb trouwens een hekel aan regelneven en nichten
Meestal komen er meer regels al naar gelang men minder te vertellen heeft ....

"Het mag niet , het mag niet ..... "

Mag ik het wél ook eens lezen, ja ? Mag ook eens goed lachen ? (al was het maar gewoon leedvermaak )
Het is bovendien gewoon een goed sample van de "rauwe " realiteit ....
Het spaart heelwat diskussie-tijd zelfs ; weet je meteen met wie je te maken hebt ...
Hoef je het niet helemaal uit te zitten ziften :
en je bent gelijk verwittigd wat er allemaal rondhost ....
Moet je en kun je toch eens echt zien wat er allemaal onder die" maatpakjes " rondloopt ... je komt ze toch vroeg of laat ergens tegen : weet je meteen wat hun werkelijke bedoelingen zijn met hun zogenaamde diskussiebereidheid ....

Ach de meeste zijn toch ook maar snaken en kerels met schuilnaampjes.... ?

't Is net als de lompe toerist en het onbekende beest uithangen .... Barbaars ja , maar wel de echte ondertoon zonder vernislaagje .....
of een paar carnavalisten die eens lekker anoniem stoom kunnen afblazen ...

Ook
Van Gogh deed niets anders dan dit soort ( afschuwelijke en aanvallende )schuttingtaal gebruiken .....
Waarschijnlijk met andere bedoelingen dzan hierboven ( maar het was wel zijn persoonlijke stijl )
Hij is niet daarom vermoord , maar wel omdat hij het zo duidelijk zei wat zijn mening was ... en dus een reuzegrote luis in de pels van al die "schuchtere" schildwachten van de absolute waarheden .... ; Dat sommigen hun
eigen " eer" ( en soms ook die van hun fetisch ) hoger schatten dan het leven van een ander , nu dat weten we dus ondertussen ook al : gek-gemaakte ( maar beleefde ) kerels schijnen de norm ( en van langs om meer gewoon acceptabel ) te worden ....

Voltaire is ook altijd voor een onfatsoenlijk ( en een opruiend ) burger versleten ....
Bovendien
elke vogel zingt zoals hij gebekt is , ook de krassende kraai ....
Koele kikkers lijken me ( mogelijks ) veel gevaarlijker , zeker wanneer ze eichman-achtige types zijn en lange tijd opgaan in de grijze massa ?
Is een brulkikker een gevaarlijk dier ? op zijn minst geeft hij een verwittiging ...

De Fransen zeggen het duidelijk ( het zijn bekende rel en spotvogels )
" la terreur est un plat qui se mange froid " ( = terreur is een koude schotel )

En ik zelf heb niet het idee dat deze freethinker-gemeenschap er op uit is om terreur te plegen.
Ik ook niet .... Zeker niet ....
maar ik denk ook niet , dat het hier een hospitaal is waar gelijk wie eventjes de wondjes onstaan door ruw opttreden kan komen likken ... Daar bedoel ik jou NIET of iemand anders in het bijzonder , mee hoor ... alleen maar die (hypothestische )watjes die dat eventueel zouden denken .....

Laat ze toch schelden die jongetjes , (zolang het entertainment blijft ) je leest gewoon niet meer mee als je geen zin hebt of er niet tegen kunt ...
Net zoals je ook de knop omdraait als je "big brothere " niet meer kunt luchten ....

zie trouwens wat hiervoor op dit forum als stilzwijgende consensus toch min of meer is aanvaard ---->
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=653

En dat verbied je ook niet om ergens elders ( waar het volgens jou de spuigaten uitloopt )eventjes lekker loos te gaan .... dat ze daar maar zelf modereren ....

Verdoeme toch
wikkel

Bericht door wikkel »

er zou eens een groep atheisten naar zo'n bijbel bijeenkomst moeten gaan.
met de bijbel op zak de gruwelverhalen gaan voorlezen aan de kinderen die er rond lopen.
lijkt me best leuk om te doen.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

kpvj-piet schreef:
Kampen voor Jezus ?!
Domme Gristenhond.

Helemaal mee eens. Hiermee kweek je ook geen begrip voor het atheïsme, en stimuleer je mensen niet om na te denken.

Vriendelijke groet....
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Plaats reactie