Video ivm Zonnestelstel en Zon als Rode reus...

Hier kan gedebateerd worden over de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dazz
Contacteer:

Video ivm Zonnestelstel en Zon als Rode reus...

Bericht door dazz »

Goeiedag,

Sinds een tijdje probeer ik videoos te maken
van wat er zoal te zien is op m'n monitor.

Onlangs zette ik volgende video op Internet.
'n Video ivm de vraag: Hoe is Zonnestelsel ontstaan
en wat gebeurt er als de Zon verandert
in een rode reus of een supernova?

Via volgende link:
http://www.youtube.com/watch?v=AqKkYcNjbow

Wil iemand reageren?
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Grote kans dat je hier de auteurs rechten overtreerd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Is inderdaad auteursrechtelijk beschermd materiaal. Mag je niet zomaar gebruiken. Wel kan ik je vraag beantwoorden: De zon zal niet tot een supernova ontploffen maar zal een rodereus en daarna een planetaire nevel Komt omdat de zon een massa heeft die lager is dan de Chasandrekhar limiet. Als je concrete andere vragen hebt, kan je ze hier stellen.
Bovendien zijn er al genoeg van dit soort filmpjes op joetjoeb te vinden. ik zie niet waarmo jij daar een wezenlijke aanvulling op zou moeten zijn.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Jasper
Ervaren pen

Bericht door Jasper »

Ik vind het een beetje vreemd dat ik een YouTube-filmpje in een YouTube-filmpje te zien krijg. Waarom post je iemand anders z'n YouTube-filmpje op die manier in je eigen YouTube-filmpje?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick
Plaats reactie