JohanT
Moderator: Moderators
JohanT
Mijn naam is Johan en ik ben 23 jaar.
Op dit moment ben ik student aan de HvA voor de studie Game Development.
Daarnaast werk ik als vrijwilliger bij de EO als moderator Mithralo.
Ik ben Christelijk opgevoed met onder andere de stelling "onderzoek alles, maar behoud het goede".
Nu ben ik aan het kijken naar mijn eigen belevingen binnen en buiten de religieuze aspecten van het leven en van mijzelf.
Onder andere hiervoor heb ik mij hier aangemeld, om ook de andere kant te belichten.
Ik ben zelf niet wetenschappelijk onderlegd, maar heb wel interesse in de vooruitgangen die in de wetenschap worden geboekt, op elk gebied.
Op dit moment ben ik student aan de HvA voor de studie Game Development.
Daarnaast werk ik als vrijwilliger bij de EO als moderator Mithralo.
Ik ben Christelijk opgevoed met onder andere de stelling "onderzoek alles, maar behoud het goede".
Nu ben ik aan het kijken naar mijn eigen belevingen binnen en buiten de religieuze aspecten van het leven en van mijzelf.
Onder andere hiervoor heb ik mij hier aangemeld, om ook de andere kant te belichten.
Ik ben zelf niet wetenschappelijk onderlegd, maar heb wel interesse in de vooruitgangen die in de wetenschap worden geboekt, op elk gebied.
Re: JohanT
Ja, de laatste tijd vooral wat meer, en ik herken ook vraagstukken bij mezelf.
Ik kwam er ook achter dat ik hier vroeger ook een account heb gehad, maar die is verwijderd (logisch).
Het inlezen gaat wel goed komen gelukkig, hopelijk langzamerhand ook de berichten.
Ik kwam er ook achter dat ik hier vroeger ook een account heb gehad, maar die is verwijderd (logisch).
Het inlezen gaat wel goed komen gelukkig, hopelijk langzamerhand ook de berichten.
- Blackadder
- Ervaren pen
welkom Johan,
Wat is een Game Developer? Gaat dat over computergames? daar ben ik een grote fan van. Ik ben opgegroeid in de 'good old days' toen je nog van die eenlingen had die complete games bij elkaar programmeerden op hun pc-tje (Sid Meier , Bruce Shelly, Roberta Williams, John Romero) etc. Maar de kwaliteit van de huidige miljoenen engines heeft ook wel wat. Star Craft II bv
Wat is een Game Developer? Gaat dat over computergames? daar ben ik een grote fan van. Ik ben opgegroeid in de 'good old days' toen je nog van die eenlingen had die complete games bij elkaar programmeerden op hun pc-tje (Sid Meier , Bruce Shelly, Roberta Williams, John Romero) etc. Maar de kwaliteit van de huidige miljoenen engines heeft ook wel wat. Star Craft II bv
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom.
Mooi dat je de bereidheid hebt om ook te kijken naar wat er buiten jouw eigen religie leeft; er is hier een veelheid aan onderwerpen waar zeker goeds tussen zit.
Mooi dat je de bereidheid hebt om ook te kijken naar wat er buiten jouw eigen religie leeft; er is hier een veelheid aan onderwerpen waar zeker goeds tussen zit.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Klopt, het gaat inderdaad over computergames. Ik ben op dit moment Junior Game Programmer en werk aan een online spel.Blackadder schreef:welkom Johan,
De tegenwoordige teams zijn wel wat groter, 150-250 man kun je snel aan denken, als je een AAA-titel wil.
Hee Johan/Mithralo welkom hier!
Dat is lang geleden.
Ik heb nog een tijdje rongepost op het EO forum tot ik er slaap van kreeg.
Altijd wel gedacht dat jij op een dag van je geloof zou vallen.
Dat is lang geleden.
Ik heb nog een tijdje rongepost op het EO forum tot ik er slaap van kreeg.
Altijd wel gedacht dat jij op een dag van je geloof zou vallen.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Welkom johan. Veel leesplezier hier
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)