Welkom, nog enige behoeftes om iets meer over jezelf te vertellen?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Dank u vriendelijk allemaal
Ben hier terecht gekomen via een link van speak up en moet me nog even wat inlezen.
Ik ben een vrouw en ik woon in Nederland.
En meer wil ik niet over mezelf vertellen.
Lieve Louis, laat je niet van de wijs brengen door mijn avatar.
En ik heb geprobeerd die test te maken, maar mijn computer lust hem niet blijkbaar...
Wel goed van jou overigens dat je niet zo van de vooroordelen bent, houden zo
Dank je.
Leuke avatar heb jij. Doet me een beetje denken aan 'The Scream' van Munch, maar dan veel vrolijker.
Is het een zelfportret of zomaar een pickie van internet?
En is die man Mark Twain?
Dank je.
Leuke avatar heb jij. Doet me een beetje denken aan 'The Scream' van Munch, maar dan veel vrolijker.
Is het een zelfportret of zomaar een pickie van internet?
En is die man Mark Twain?
Dank je wel
Het is een schilderij van Munch en het is een portret van Friedrich Nietzsche (nou ja een pickie van internet dan ). Het was voor mij ook een verrassing, te ontdekken dat Munch, ook van hem een portret heeft geschilderd....alhoewel...het klopt gewoon! "De schreeuw(en)" van Munch vond ik altijd al buitengewoon indrukwekkend, net als bijv. Zadkine en Camille Claudel.