Hiep hoi
Moderator: Moderators
-
Betrayed with a Kiss
Hiep hoi
Oriënterend hier op het Forum; nieuwsgierig, open minded, blij-ei, hart op de tong, ad rem, zelfspot etc. Veel meer info heb ik zo niet te delen, jullie leren me hopelijk via mijn postings wel kennen.
ღ♥ღೋ Sometimes I close my eyes and drift away ღ♥ღೋ
-
Betrayed with a Kiss
Re: Hiep hoi
Welkom.
Ik wacht vol spanning af.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
Betrayed with a Kiss
Ik ookMariakat schreef:Welkom.
- Jabba de Hut
- Forum fan
Ik deel je mening niet. De mensen zijn hier redelijk netjes hoor en veel bullshit kom je hier ook niet tegen. Alleen van Jagang af en toeBetrayed with a Kiss schreef:Ik ookMariakat schreef:Welkom.
Ik wacht vol spanning af.heb al eea gelezen en val van de ene emotie in de andere. Van verbazing, naar keihard lachen. Vraagtekens bij bepaalde topics "what is the meaning of posting this bullshit", zitten sommige mensen zo om aandacht verlegen dat elk woord wat ze posten hun leven verrijkt? plaatsvervangende schaamte omdat mensen de laagdrempeligheid van internet zo misbruiken. Ik ben nog zoekende of dit forum dit voor me wat kan betekenen en mezelf kan verrijken met de informatie die ik hier kan vinden
. Ik ga weer even verder lezen, toedels
Als je echt wil lachen moet je naar xandernieuws.punt.nl gaan of naar ontdekislam.nl
Voor verbazing en misbruik moet je naar frissekijk.info.
Welkom.Betrayed with a Kiss schreef:Oriënterend hier op het Forum; nieuwsgierig, open minded, blij-ei, hart op de tong, ad rem, zelfspot etc. Veel meer info heb ik zo niet te delen, jullie leren me hopelijk via mijn postings wel kennen.
Dat ik je maar vaak mag verblijden met mijn bullshit.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
-
Betrayed with a Kiss
♥ haha. Ben dol op bullshit met veel zelfspotJagang schreef:Welkom.Betrayed with a Kiss schreef:Oriënterend hier op het Forum; nieuwsgierig, open minded, blij-ei, hart op de tong, ad rem, zelfspot etc. Veel meer info heb ik zo niet te delen, jullie leren me hopelijk via mijn postings wel kennen.
Dat ik je maar vaak mag verblijden met mijn bullshit.
-
Betrayed with a Kiss
Was geen mening maar een constatering mijn inziensJabba de Hut schreef:Ik deel je mening niet. De mensen zijn hier redelijk netjes hoor en veel bullshit kom je hier ook niet tegen. Alleen van Jagang af en toeBetrayed with a Kiss schreef:Ik ookMariakat schreef:Welkom.
Ik wacht vol spanning af.heb al eea gelezen en val van de ene emotie in de andere. Van verbazing, naar keihard lachen. Vraagtekens bij bepaalde topics "what is the meaning of posting this bullshit", zitten sommige mensen zo om aandacht verlegen dat elk woord wat ze posten hun leven verrijkt? plaatsvervangende schaamte omdat mensen de laagdrempeligheid van internet zo misbruiken. Ik ben nog zoekende of dit forum dit voor me wat kan betekenen en mezelf kan verrijken met de informatie die ik hier kan vinden
. Ik ga weer even verder lezen, toedels
![]()
Als je echt wil lachen moet je naar xandernieuws.punt.nl gaan of naar ontdekislam.nl
Voor verbazing en misbruik moet je naar frissekijk.info.
-
DiMensie
.
Welkom Betrayed with a Kiss.
Bekijk het eens vanuit de dimensie van de poster van de bullshit, dieren communiceren nu eenmaal veelal door middel van hun uitwerpselen. Ook een poster kan wel eens last hebben van (verbale) diarree, en soms, och, soms kun je het beste denken: "Lets just kiss and say goodbey!", maar ja,
zo een kus kan dan weer opgevat worden als 'Betrayed with a Kiss'.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 05#p424505
.
Bekijk het eens vanuit de dimensie van de poster van de bullshit, dieren communiceren nu eenmaal veelal door middel van hun uitwerpselen. Ook een poster kan wel eens last hebben van (verbale) diarree, en soms, och, soms kun je het beste denken: "Lets just kiss and say goodbey!", maar ja,
.
Briljante zin..Betrayed with a Kiss schreef:Was geen mening maar een constatering mijn inziens![]()
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
Betrayed with a Kiss
Oke ik was met 5 seconde echt klaar wakker, thnx :P Maar ik prefereer toch liever dit https://www.youtube.com/watch?v=HINBnM-iYTU Bij dit nummer beleef ik nog iedere keer veel emoties. Ik ga jouw advies maar eens opvolgen en lezen uit ander perspectief, wordt deze grijze dag behoorlijk kleurrijkDiMensie schreef:.
Welkomstsong voor jou:
.
Oh ja... dankzij dit topic "you tube muziek" ben ik nu even into Uriah heep! Dit forum heeft zijn voordelen voor mij al bewezen
-
Betrayed with a Kiss
Dank je weldoctorwho schreef:welkom
Welkom en veel plezier!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick