Ik ben FW. Beroep: tekstschrijver.
Verder ben ik puzzelmaker en musicus (componist, pianist). Dat is wel in mijn vrije tijd, maar het ontstijgt wel een beetje het hobbyisme, denk ik.
Ik ben atheïst, maar ik deed daar niet veel meer aan - totdat Donner besloot de wet tegen godslastering uit de koelkast te halen om Mohammed Bouyeri te belonen. Voornamelijk uit woede daarover ben ik ook wel actief op internetfora.
Andere liefhebberijen: literatuur, beeldende kunst, (klassieke) muziek.
Ook nieuw: FW
Moderator: Moderators
Ook nieuw: FW
Rede
Re: Ook nieuw: FW
FW hartelijk welkom op freethinker.
Ik mag dat wel en creatieve geest: musicus, tekstschrijver, literatuur, beeldende kunst.
Ben erg jaloers op je.
Nijmegen daar heb ik een jaar gewoond en 3 jaar gewerkt, én mijn zoon studeert er nu.
En ja, ook ik maak me erg kwaad om al de gelovigen met macht die verworvenheden terugdraaien en ons het liefst weer terugbrengen naar de voor christenen zo veilige middeleeuwen. Donnerwetter, Balkie, Maagd Maria Verhoeven, en Bush Bush.
Ik mag dat wel en creatieve geest: musicus, tekstschrijver, literatuur, beeldende kunst.
Ben erg jaloers op je.
Nijmegen daar heb ik een jaar gewoond en 3 jaar gewerkt, én mijn zoon studeert er nu.
En ja, ook ik maak me erg kwaad om al de gelovigen met macht die verworvenheden terugdraaien en ons het liefst weer terugbrengen naar de voor christenen zo veilige middeleeuwen. Donnerwetter, Balkie, Maagd Maria Verhoeven, en Bush Bush.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
Re: Ook nieuw: FW
Hallo FW. Welkom hier.
Vriendelijke groet....
Zet dat 'veilige' nog maar tussen aanhalingstekens. Christenen zoals Rouvoet, die bondgenoten zoeken in islamitische gelederen, hebben geen idee op wat voor hellend vlak ze zich bevinden. Wedden dat vele christenen in Iran, Saoedi arabië, Pakistan maar wat graag een seculiere regering willen. De middeleeuwen is nooit een veilige tijd geweest; ook niet voor Christenen. Jammer dat veel christenen niet inzien dat een seculiere staat óók voor hen beter is.GH schreef: En ja, ook ik maak me erg kwaad om al de gelovigen met macht die verworvenheden terugdraaien en ons het liefst weer terugbrengen naar de voor christenen zo veilige middeleeuwen. Donnerwetter, Balkie, Maagd Maria Verhoeven, en Bush Bush.
Vriendelijke groet....
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)