DerekG

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.
DerekG

Re: DerekG

Bericht door DerekG »

DiMensie schreef:.
Welkom DerekG!

Voor sommige Utrechters ligt bepaald woordgebruik nogal gevoelig, dus als een inwoner van Utrecht jou een motto op het voorhoofd plakt, label hem dan voorzichtigheidshalve niet meteen als Utrechtenaar anders loop je wellicht de kans dat je behalve een bepaald motto ook nog iets anders tegen je voorhoofd krijgt ...
... misschien wel een dwarsligger?
          • :wink:
dus ik corrigeer een utrechter (de man woonde er in d ebuurt ik weet dus niet of hij ook utrechter was) heeft me dat motto op het vorhoofd geplakt en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor
DerekG

Bericht door DerekG »

Peter van Velzen schreef:Wekom DerekG. Dwarsliggers zijn hier al eerder gearriveerd, maar misschien ben je wel de allereerste Ateist. In elk geval doet dat een mens als ik, die niet kan spellen en ongelovelijk veel tikfouten maakt, veel goed. Uiteraard haal ik de meeste tikfouten weer weg, dus misschien dat je ze in dit stukje niet vindt, maar geloof me: Er staan legio tik- en spelfouten van mij op het forum.
dank je maar dwars liggers moeten met velen zijn wilen ze samen een beetje afstand overbruggen
DerekG

Bericht door DerekG »

Fish schreef:Welkom, en ik hoop dat je hier aan je gerief komt. :wink:
Dat jij Marten Bourdy citeeert, net op FB een discusie over zijn collumn over islam en radicalisering
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Welkom DerekG.
Born OK the first time
Arjen2015
Ervaren pen

Bericht door Arjen2015 »

lees binnenkort graag wat van je...

welkom
Martim Cymbron -
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

DerekG schreef: Dat jij Marten Bourdy citeeert, net op FB een discusie over zijn collumn over islam en radicalisering
Waar op facebook, Derek?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie