Net op het nieuws: een ervaren medewerker op de postkamer bij de Europese Commissie verdient €4000 netto per maand! Een topambtenaar €17000 netto!
Waar zijn deze compleet van de pot gerukte salarissen goed voor?
Lucratieve baan Europese Commissie
Moderator: Moderators
Lucratieve baan Europese Commissie
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Re: Lucratieve baan Europese Commissie
Ik wil ook wel op de postkamer werken

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
en dan de rechtszekerheid, de pensioenen, de onkostenvergoedingen.........Kitty schreef:Europese Commissie verdient .................
uit NRC : Een loonsverhoging van 3,7 procent. Dat is wat de Europese
Commissie eist voor de vijftig- tot zestigduizend Europese ambtenaren.
Te betalen door de EU-lidstaten.
Staatssecretaris Timmermans (Europese Zaken, PvdA) zegt "verbijsterd" te zijn.
Bij overleg tussen ambassadeurs van de lidstaten vandaag in Brussel hoopt
Nederland op voldoende steun van andere landen om het plan te blokkeren.
bezit Uw ziel in lijdzaamheid !
Weet jij misschien ook waar ik mij kan aanmelden ?Kitty schreef:Net op het nieuws: een ervaren medewerker op de postkamer bij de Europese Commissie verdient €4000 netto per maand! Een topambtenaar €17000 netto!
Ik verhuis indien nodig met alle plezier !
.
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
Om te zorgen dat er niemand op komt dagen bij Europese verkiezingenKitty schreef:Net op het nieuws: een ervaren medewerker op de postkamer bij de Europese Commissie verdient €4000 netto per maand! Een topambtenaar €17000 netto!
Als je dit van een afstand bekijkt, is het begrijpelijk dat de opkomst bij verkiezingen laag is. En dan vergeet ik gemakshalve het onderlinge gekonkel en de enorme vriendjespolitiek. Een stompzinnig vetorecht wat elke lidmaat in staat stelt om haar eigen belangen veilig te stellen. En nu drijft er een gigantische geldstroom naar nieuwe lidstaten. Welke vereniging presteert het om nieuwe leden meer geld te geven dan ze aan contributie van deze nieuwkomers ontvangen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!