slachtoffer hulp
Moderator: Moderators
slachtoffer hulp
Ik heb me deze week verbaasd (naief wellicht) over bureaucratie waar je het eigenlijk gewoon ECHT niet kunt hebben.
Dit weekend aangifte gedaan bij de politie voor iets ergs dat dit weekend is gebeurd.
Je wordt door de politie aangemeldt bij slachtofferhulp, die dan "ergens een keer" contact met je opnemen.
Omdat ik dinsdag niets gehoord had, zelf maar eens gebeld.
Mijn verhaal uitgelegd aan de dame aan de andere kant van de lijn (een niet-mals verhaal) en te horen gekregen dat Mijn mutatie er nog niet door was.
"U wordt binnen 48 uur teruggebeld, goedemiddag."
Ik was te perplex om te reageren...
mijn mutatie is er nog niet door?!
Ik heb het niet over een overschrijving bij de bank?! ik wil hulp!
besloten om via een internetformuliertje dit gal even te spuiten, uiteraard netjes, zoals ik ben, maar ik voelde me behoorlijk in de kou gezet.
Nadat ik dus een pissig mailtje heb gestuurd, had ik binnen vijf minuten iemand aan de telefoon...
De hulp is dus gekomen, maar de manier waarop.
Zo dat ben ik even kwijt.
Dit weekend aangifte gedaan bij de politie voor iets ergs dat dit weekend is gebeurd.
Je wordt door de politie aangemeldt bij slachtofferhulp, die dan "ergens een keer" contact met je opnemen.
Mijn verhaal uitgelegd aan de dame aan de andere kant van de lijn (een niet-mals verhaal) en te horen gekregen dat Mijn mutatie er nog niet door was.
besloten om via een internetformuliertje dit gal even te spuiten, uiteraard netjes, zoals ik ben, maar ik voelde me behoorlijk in de kou gezet.
Nadat ik dus een pissig mailtje heb gestuurd, had ik binnen vijf minuten iemand aan de telefoon...
Lach meer!
-
Samante
- MOODY BLUE
- Diehard
Sterkte Nancy, wat verschrikkelijk erg dat er zoiets ergs moest gebeuren het afgelopen weekend!
Ik hoop dat je er snel bovenop komt!
Groet,
Deadline
Ik hoop dat je er snel bovenop komt!
Groet,
Deadline
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Ik heb zes jaar gewerkt bij de Amsterdamse politie in een technische functie.
Ik herken dit.
Je ziet het overal. Vraag maar eens een telecom dienst aan op een huisnummer "Molenpad 30-11" .
"kan niet meneer. De computer slikt het niet"
Vraag een prijsindicatie aan van een autoverzekering van een auto die je wil gaan kopen. "Wat is het kenteken, meneer" "Heb ik nog niet, ik weet nog niet wat ik wil kopen" "Ja, helaas, dan kan ik niets voor u doen".
Ergerlijk. En dan juist op een moment dat het er werkelijk toe doet.
Ik herken dit.
Je ziet het overal. Vraag maar eens een telecom dienst aan op een huisnummer "Molenpad 30-11" .
"kan niet meneer. De computer slikt het niet"
Vraag een prijsindicatie aan van een autoverzekering van een auto die je wil gaan kopen. "Wat is het kenteken, meneer" "Heb ik nog niet, ik weet nog niet wat ik wil kopen" "Ja, helaas, dan kan ik niets voor u doen".
Ergerlijk. En dan juist op een moment dat het er werkelijk toe doet.
Heel veel sterkte, met het verwerken.nancy schreef:Slachtofferhulp functioneert nog steeds niet zoals het moet.
Ik zeg: afschaffen die handel, en een subsidiestop.
Als dat niet mogelijk is hou ik me wel aanbevolen voor een fikse bezemactie daar.
sorry for ranting, ik ben het in ieder geval weer even kwijt.
Nog meer sterke met slachtofferhulp.
Wanneer allen het eens zijn, heeft niemand nagedacht.
(Walter Lipmann)
(Walter Lipmann)
- windsurfer
- Diehard
Ik zou juist zeggen: veel meer geld ernaar toe, want het jou niet terwille zijn op korte temijn lijkt me eerder een kwestie van onvermogen door overbelasting, waarbij nu eenmaal een inschatting moet worden gemaakt in spoed en niet- spoed, dan van onwil.nancy schreef:Slachtofferhulp functioneert nog steeds niet zoals het moet.
Ik zeg: afschaffen die handel, en een subsidiestop.
Als dat niet mogelijk is hou ik me wel aanbevolen voor een fikse bezemactie daar.
sorry for ranting, ik ben het in ieder geval weer even kwijt.
Anyway, sterkte met wat er ook gebeurd is.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Re: slachtoffer hulp
Ik vraag me af of je echt hulp hebt van iets wat zo houterig werkt.nancy schreef:Ik heb me deze week verbaasd (naief wellicht) over bureaucratie waar je het eigenlijk gewoon ECHT niet kunt hebben.
zou je het aandurven om te vertellen wat er gebeurt is ? desnoods aan mij alleen ?
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd (datum) maar slachtofferhulp is een ambtenarenclub, dus structuren en regels is zuurstof voor ze. Het aantal meldingen telt zwaar ivm hun jaarljkse subsidie. De client is hun middel, een dossier dus. Tja, zo kun je ook leven. Volgende keer -sorry voor de gedachte- niet meer doen, zinlose club...
Emigreer...want er is meer tussen hemel en aarde.
- MinderMutsig
- Geregelde verschijning
Zinloze club zou ik niet willen zeggen, het is ook niet overal zo slecht geregeld.
Ik heb er in het verleden ook wel eens mee te maken gehad maar ik vind dat ze hier in de regio (Groningen) vrij adequaat reageren.
Hoe dan ook, sterkte met wat er gebeurt is. Hopelijk ben je er inmiddels een beetje van bijgekomen.
Ik heb er in het verleden ook wel eens mee te maken gehad maar ik vind dat ze hier in de regio (Groningen) vrij adequaat reageren.
Hoe dan ook, sterkte met wat er gebeurt is. Hopelijk ben je er inmiddels een beetje van bijgekomen.
Ik zag dat het topic een reactie had, dat had ik nog niet eerder in de gaten gehad, excuses!
Het gaat goed met me!
Ik heb in mijn eerdere posts erg primair gereageerd, maar mijn mening blijft dat IK niet veel aan slachtofferhulp heb gehad, behalve meer frustratie.
Ik ben blij dat er mensen zijn die wel geholpen zijn, dat is alleen maar goed.
Ik ben er weer en ik heb in ieder geval geleerd dat ik wel tegen een stootje kan
Het gaat goed met me!
Ik heb in mijn eerdere posts erg primair gereageerd, maar mijn mening blijft dat IK niet veel aan slachtofferhulp heb gehad, behalve meer frustratie.
Ik ben blij dat er mensen zijn die wel geholpen zijn, dat is alleen maar goed.
Ik ben er weer en ik heb in ieder geval geleerd dat ik wel tegen een stootje kan
Lach meer!