Mag ik deze scheurijzers hufters vinden als ze in een woonwijk dat gas opentrekken en een teringlawaai maken?Mullog schreef: ↑01 okt 2023 17:02Moeten die nu allemaal een straatverbod of rijontzegging krijgen en wie gaat dat handhaven?dikkemick schreef: ↑01 okt 2023 16:45 Nog een voorbeeld van totale verhuftering en een ergernis mijnerzijds.
BRULLENDE motoren met mannetjes die iets moeten compenseren. Flitsen op geluid! Het kan, maar we doen t niet.
Wat gaat er in die microbreinen om, om vol je gas open te trekken en zoveel mogelijk lawaai produceren?
Er zijn legio plekken met hangjongeren en ook hangouderen. Die zijn er al tijden geven veel overlast. Maar een neef van mij en mijn broer hebben daar wel hun vrouwen opgedaan (beiden zijn reeds lang met pensioen, om even een indicatie te geven). Moeten we die allemaal gebiedsverboden geven uiteindelijk voor heel Nederland.
Of misschien begrijp ik dit topic niet goed. Het is niet om te discussiëren maar om jou de mogelijkheid te geven je ergernissen te ventileren![]()
Waarom?
Ik zou handhaving hierop gewoon heel fijn vinden. En met mij alle bewoners in de straat.
Het is gewoon dom hufterig gedrag. Zelfde als die motorrijders over een idyllisch dijkje. Gas open en zoveel mogelijk lawaai produceren. Vrijwel altijd 'mannen'. Waarom?
Ik vind dit een overduidelijk voorbeeld van verhuftering.