Oud-premier

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!
Plaats reactie
FonsV
Diehard

Oud-premier

Bericht door FonsV »

Het is berenwarm vandaag (wat erg véél beren) en ook nog eens benauwd. Dat vind ík want ík kan niet zo goed tegen deze vochtige warmte. En dus ging ik iets gemakkelijks doen ofwel effe releksen. Even niets doen. Later op de dag zal het wel koeler worden. Hoop ik.

‘Stom toevallig’ klikte ik op http://www.zendinggemist.nl (icoontje op m'n scherm) en zag daar een interview door Paul Rosenmöller met oud-premier Ruud Lubbers. Titel: ‘Hoe zat het nu met informateur Lubbers’? En dat heb ik beluisterd en bekeken. (± 38 minuten)

Het ging – waarover anders? - over het asielbeleid en de ‘affaire’ met die dame die zich seksueel geïntimideerd had gevoeld. Als het je interesseert, bekijk en beluister je het zelf maar.

Mijn indruk, de mijne dus en dat hoeft de jouwe niet te zijn: wat een verademing, die Lubbers! Een man met een royaal behoorlijke intelligentie én... met gevoel. Niet alleen hersens, maar ook een hart. Dan hoef je alleen maar te letten op de stand van zijn hoofd, z'n mimiek, de stembuigingen, de intonatie en de woordkeus. Heerlijk om weer eens ‘aangesproken’ te worden door een premier, die onmiskenbaar luistert en dus hoort wat hem wordt gevraagd en die dan een terzake en eerlijk antwoord geeft. Helaas een oud-premier. :?

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus »

Hmmm...

Een oud-politicus kan zich zo iets ook permitteren. ;)

Freedom is just another word for nothing left to lose..
balou
Forum fan

Bericht door balou »

En hij kent de "kneepjes" van het vak....
artikel 1. Een fundamentalist heeft altijd gelijk.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
Plaats reactie